Post
autor: k44761 » 18 sty 2015, 12:48
Sond za katem nie ma w przedliftach.
Maciek najpierw zanim cos zaczniesz grzebac zrob tak.
na gorze masz wtyczki od sond. rozepnij wtyczki i od strony sondy zmierz rezystancje na zimnej sondzie pomiedzy dwoma bialymi przewodami.
jak bedzie wieksza od 4om reklamuj sondy.
jak bedzie ok ODPAL silnik wepnij sondy w kostki i sprawdz napiecie podawane na grzalke. na zimnym silniku podczas pomiaru napiecia zwyklym miernikiem na tych dwoch bialych ma byc okolo 13v.
na zagrzanym bedzie mniej bo sygnal jest pwm.
temat grzalek raczej niewiele ma wspolnego z Twoimi szalejacymi korektami jak pisał wcześniej @pepi.
Tutaj może był MAF, czujnik położenia przepustnicy, któryś wtrysk, dziura w dolocie (np. uszczelki pod wtryskiwaczami) itp itd...
jakbyś udostępnił na forum możliwośc dodania plików z rozszerzeniem PDF mam fajny opis bloków wartości mierzonych wraz z opisami i żądanymi wartościami do przedliftów.
Przydałby się na forum.
Elektronika samochodowa.