części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Wlew gazu

Awatar użytkownika
koziolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 469
Rejestracja: 02 sty 2014, 00:39
Lokalizacja: WLKP

Post autor: koziolek » 18 sty 2015, 21:07

no to jednak nie ogarnę tego... trudno bede musiał zapłacić, 150zł mi za to zawołali jak się kiedyś pytałem.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 18 sty 2015, 22:23

Generalnie temat nie jest trudny. Kawałek węża miedzianego kosztuje grosze, a żeby się nie bawić w rozkręcanie go przy butli to można kupić taką złączkę

Obrazek

Odmierzasz sobie długość i bez problemu można podłączyć ;) no chyba że wolisz na gotowo to myślę ze 150zł <hmm> ok jeśli po prowadzą Ci wszystko nowe od butli do wlewu...

A ze zderzakiem co zrobisz? Kupisz dokładke czy dasz do spawania?
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
koziolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 469
Rejestracja: 02 sty 2014, 00:39
Lokalizacja: WLKP

Post autor: koziolek » 18 sty 2015, 22:41

może jeszcze cos z nim utarguje ;)
dokładkę już mam kupioną dawno i czeka sobie, aż sie zabiorę za ten temat :D

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 18 sty 2015, 23:08

Jeżeli trzeba będzie przedłużać przewód proponuję pociągnąć na nowo Faro z wielozaworu do wlewu, elastyczne i łatwiejsze w montażu.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 20 sty 2015, 07:51

generalnie sie też nad Faro zastanawiałem, ale raz że jak wczesniej wspomniałem miała byc to szybka akcja :] a dwa, jaka jest odporność tych węży, bo pod maską albo pod osłonami to ok, ale węża trzeba by poprowadzić pod zbiornikiem do nadkola i te 20-30cm węża jest na zewnątrz, tzn. jest bezpośrednio narażony na wodę, piach, mróż itp....

bo gdzieś tam przeczytałem, że jedyną zalętą tych węży jest elastyczność / giętkość, przez co jest ułatwiony montaż i ładnie można wszystko poprowadzić, tyko jak w trwałością ?
to nie jest zwykły napęd...to

meir
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 345
Rejestracja: 27 sie 2014, 12:11
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 20 sty 2015, 08:15

Ja mam u siebie instalacje na Faro i nie widać żeby coś się działo :) w końcu przewody paliwowe tez w niektórych markach robią na przewodach typu Faro i to latami na podwoziu jeździ

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 20 sty 2015, 12:58

Faro wytrzyma znacznie wiecej/dluzej niz miedz ;)

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 20 sty 2015, 13:51

danishow pisze:Faro wytrzyma znacznie wiecej/dluzej niz miedz ;)
Dłużej to na pewno, ale czy więcej?

Faro maksymalne ciśnienie robocze 30 bar, zakres dopuszczalnych temperatur pracy od -25 C do +125 C.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 20 sty 2015, 18:35

karol208 pisze:Dłużej to na pewno, ale czy więcej?
Prosty przykład: zaczepisz gdzieś Faro to się odegnie i powróci do wcześniejszego stanu, podobnie ze zgnieceniem ...no a miedź nie bardzo ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl