![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Wlew gazu
- CINEK
- Super Klubowicz
- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Generalnie temat nie jest trudny. Kawałek węża miedzianego kosztuje grosze, a żeby się nie bawić w rozkręcanie go przy butli to można kupić taką złączkę
Odmierzasz sobie długość i bez problemu można podłączyć
no chyba że wolisz na gotowo to myślę ze 150zł
ok jeśli po prowadzą Ci wszystko nowe od butli do wlewu...
A ze zderzakiem co zrobisz? Kupisz dokładke czy dasz do spawania?
Odmierzasz sobie długość i bez problemu można podłączyć


A ze zderzakiem co zrobisz? Kupisz dokładke czy dasz do spawania?
to nie jest zwykły napęd...to
- CINEK
- Super Klubowicz
- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
generalnie sie też nad Faro zastanawiałem, ale raz że jak wczesniej wspomniałem miała byc to szybka akcja
a dwa, jaka jest odporność tych węży, bo pod maską albo pod osłonami to ok, ale węża trzeba by poprowadzić pod zbiornikiem do nadkola i te 20-30cm węża jest na zewnątrz, tzn. jest bezpośrednio narażony na wodę, piach, mróż itp....
bo gdzieś tam przeczytałem, że jedyną zalętą tych węży jest elastyczność / giętkość, przez co jest ułatwiony montaż i ładnie można wszystko poprowadzić, tyko jak w trwałością ?
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
bo gdzieś tam przeczytałem, że jedyną zalętą tych węży jest elastyczność / giętkość, przez co jest ułatwiony montaż i ładnie można wszystko poprowadzić, tyko jak w trwałością ?
to nie jest zwykły napęd...to
-
- Super Klubowicz
- Posty: 345
- Rejestracja: 27 sie 2014, 12:11
- Lokalizacja: Tychy
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- danishow
- Super Klubowicz
- Posty: 4712
- Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
- Lokalizacja: Leiningen - DE