części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 FL ALL ] S8 D3 5.2 V10 FSi czy MPI ?

Seblon
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 13 sty 2015, 08:54
Lokalizacja: Uk

Post autor: Seblon » 23 sty 2015, 14:12

bylem na hamowni raz w polsce I raz w angli
polska 428 bhp
Anglia 403bhp
ja nie wieze w Quattro na hamowni wyniki moga byc za kazdym razem inne

znajomy robil na 3.0 tdi 3 razy wyniki 173,221,202bhp

Dworek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 187
Rejestracja: 29 maja 2014, 00:40
Lokalizacja: WWA

Post autor: Dworek » 23 sty 2015, 14:16

A to bardzo ciekawe :-)

A może najpierw byłeś w PL, po jakimś czasie w UK i w międzyczasie zaklajstrował się dolot i generalnie spadły możliwości silnika?


Ale kolega faktycznie jak hamował 3 razy auto i takie rozbieżności, to bez sensu...

Adam84
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 7
Rejestracja: 31 maja 2009, 22:25
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: Adam84 » 23 sty 2015, 20:23

Seblon pisze:bylem na hamowni raz w polsce I raz w angli
polska 428 bhp
Anglia 403bhp
ja nie wieze w Quattro na hamowni wyniki moga byc za kazdym razem inne

znajomy robil na 3.0 tdi 3 razy wyniki 173,221,202bhp
a przy jaki przebiegu robiłeś te pomiary?

Seblon
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 13 sty 2015, 08:54
Lokalizacja: Uk

Post autor: Seblon » 25 sty 2015, 21:27

Pomiary były robione przy ok 130tys km Polska
I ok 135 tys km w Anglii
Robiłem rownież te pomiary w angli w moim CLS 63 amg i było tylko 2bhp różnicy po 2 pomiarach w po przejechanych ok 500km
Nawet koleś który w Angli mi testował audi mówił ze w autach z napędem na 4 koła rozbieżności mogą być ogromne

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 sty 2015, 07:29

bo każdy pomiar i inne urządzenie pewnie i inne warunki pomiaru ;)

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 26 sty 2015, 10:48

pepi pisze:bo każdy pomiar i inne urządzenie pewnie i inne warunki pomiaru ;)
Warunki nie powinny miec znaczenia, hamownie podaja wyniki znormalizowane (norma DIN), a wiec niezaleznie od temp, cisnienia, wilgotnosci, itp dadza ten sam wynik.

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 27 lut 2016, 18:19

FOSS pisze:Na temat 5.0V10 vs. 6.0W12 pisaliśmy już kiedyś tutaj: http://www.a8team.pl/-s8-czy-w12-vt8384.htm ;)
Pany czemu to nie działa <placze>

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 27 lut 2016, 18:37

Bo część starych archiwalnych tematów została usunięta... Ostatnio szukałem jednego temtu z samego początku jak tu gościłem(dwa lata) i też nie ma go już...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 27 lut 2016, 19:03

Fuck...myślałem, że czegoś się dowiem więcej. Ponoć umiejscowienie-bliskość tłoków w układzie W powoduje przegrzewanie się jednostki, a co za tym idzie skrócona żywotność silników W12 <hmm> Ile w tym prawdy? Dziś oznajmiając mechanikowi, że w planach mam zakup d3 w12 stwierdził, że o wiele lepszym rozwiązaniem będzie s8 d3. Ja co nie co przeczytałem na forum o 5.2 v10 i to chyba gorsze rozwiązanie. Panowie co będzie lepsze...5.2V10, czy 6.0W12?

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 27 lut 2016, 19:07

Bo W12 w większości warsztatów traktowany jest troche jak wynalazek :) Obie jednostki się grzeją i zacierają(tak czytałem i trzeba mocno dbać) :) V10 trochę łatwiej się naprawia. Ale oba kosztują chyba podobnie w utrzymaniu. W12 było w LONG co mi osobiście nie pasuje w S8, że chciałbym ten silnik w dłuższej budzie :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 27 lut 2016, 19:17

drago_o pisze:Bo W12 w większości warsztatów traktowany jest troche jak wynalazek :) Obie jednostki się grzeją i zacierają(tak czytałem i trzeba mocno dbać) :) V10 trochę łatwiej się naprawia. Ale oba kosztują chyba podobnie w utrzymaniu. W12 było w LONG co mi osobiście nie pasuje w S8, że chciałbym ten silnik w dłuższej budzie :)
Ale czy oba te silniki jakoś bardziej odstają jeśli chodzi o awaryjność do 4.2? Ja wiem, że każdy silnik się grzeje i może zatrzeć, ale czy oba te silniki są na to podatniejsze niż v8?
No i właśnie utrzymanie...wiadomo więcej wachy,świec,olejów,płynów, to jest normalne, ale czy coś więcej.Bardziej tu chodzi o w12...

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 27 lut 2016, 19:21

Sam nie mam, żadnego z tych 3 silników. Z etgo co czytałem w internecie to te obie jednosti są bardzo podatne na to. Natomiast przy 4.2 nikt specjalnie o tym nie pisał. Może ktoś z tym silnikiem coś powie.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Gość

Post autor: Gość » 27 lut 2016, 19:25

Cześc tematów sie rypła po awari w zeszłym roku...i tak dobrze że się udąło podnieśc tak duzo.

Co do silników to W12 jest delikatne i kłopotliwsze w serwisie,czesci zamienne tylko ASO. V10 5,2 ma natomiast kilka znanych wad ktorych nie ma juz np 5.0BUH.

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 27 lut 2016, 19:35

Apophis, co do v10 to co nieco wiadomo,ale ciekawi mnie w12 właśnie. Kłopotliwsze w serwisie ze względu na ogromny silnik, bo "podobno" do wielu niezwiązanych z nim napraw trzeba wyciągać silnik? Prawdą jest, że aby zrobić coś z osprzętem i alternatorem trzeba wyciągać silnik? <boisie> bo jakoś ciężko w to uwierzyć, ale nie wiem, bo nigdy nie miałem okazji takowego oblukać. Co do serwisu to wybrzydzają, ale mam warsztat co będzię w tym grzebał jakby co ;) Może i to w12 troszkę szybciej się grzeje, ale czy w normalny przemieszczaniu się z punktu a do b będzie to tym groziło? z reguły przegrzewanie się motoru powoduje mordowanie motoru do odcinki i mega mocna długa jazda. A czy przy normalnej miejskiej jeździe też może tak być?wtedy to świadczy o jakiejś wadzie fabrycznej <hmm>

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 27 lut 2016, 19:43

Nie ma w co nie wierzyć. To samo jest w TDI 4.0 i 4.2... Potężne gabarytowo i mało co zrobisz nie wyjmując jednostki. Zresztą konstrukcja D3 jest do tego celu dobrze przystosowana. Jednostę ze skrzynią spokojnie w godzinę wywalisz (oczywiście jak masz gdzie i czym) :D
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl