[D3 FL ALL ] S8 D3 5.2 V10 FSi czy MPI ?
Pomiary były robione przy ok 130tys km Polska
I ok 135 tys km w Anglii
Robiłem rownież te pomiary w angli w moim CLS 63 amg i było tylko 2bhp różnicy po 2 pomiarach w po przejechanych ok 500km
Nawet koleś który w Angli mi testował audi mówił ze w autach z napędem na 4 koła rozbieżności mogą być ogromne
I ok 135 tys km w Anglii
Robiłem rownież te pomiary w angli w moim CLS 63 amg i było tylko 2bhp różnicy po 2 pomiarach w po przejechanych ok 500km
Nawet koleś który w Angli mi testował audi mówił ze w autach z napędem na 4 koła rozbieżności mogą być ogromne
Pany czemu to nie działaFOSS pisze:Na temat 5.0V10 vs. 6.0W12 pisaliśmy już kiedyś tutaj: http://www.a8team.pl/-s8-czy-w12-vt8384.htm
Bo część starych archiwalnych tematów została usunięta... Ostatnio szukałem jednego temtu z samego początku jak tu gościłem(dwa lata) i też nie ma go już...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Fuck...myślałem, że czegoś się dowiem więcej. Ponoć umiejscowienie-bliskość tłoków w układzie W powoduje przegrzewanie się jednostki, a co za tym idzie skrócona żywotność silników W12 Ile w tym prawdy? Dziś oznajmiając mechanikowi, że w planach mam zakup d3 w12 stwierdził, że o wiele lepszym rozwiązaniem będzie s8 d3. Ja co nie co przeczytałem na forum o 5.2 v10 i to chyba gorsze rozwiązanie. Panowie co będzie lepsze...5.2V10, czy 6.0W12?
Bo W12 w większości warsztatów traktowany jest troche jak wynalazek Obie jednostki się grzeją i zacierają(tak czytałem i trzeba mocno dbać) V10 trochę łatwiej się naprawia. Ale oba kosztują chyba podobnie w utrzymaniu. W12 było w LONG co mi osobiście nie pasuje w S8, że chciałbym ten silnik w dłuższej budzie
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Ale czy oba te silniki jakoś bardziej odstają jeśli chodzi o awaryjność do 4.2? Ja wiem, że każdy silnik się grzeje i może zatrzeć, ale czy oba te silniki są na to podatniejsze niż v8?drago_o pisze:Bo W12 w większości warsztatów traktowany jest troche jak wynalazek Obie jednostki się grzeją i zacierają(tak czytałem i trzeba mocno dbać) V10 trochę łatwiej się naprawia. Ale oba kosztują chyba podobnie w utrzymaniu. W12 było w LONG co mi osobiście nie pasuje w S8, że chciałbym ten silnik w dłuższej budzie
No i właśnie utrzymanie...wiadomo więcej wachy,świec,olejów,płynów, to jest normalne, ale czy coś więcej.Bardziej tu chodzi o w12...
Sam nie mam, żadnego z tych 3 silników. Z etgo co czytałem w internecie to te obie jednosti są bardzo podatne na to. Natomiast przy 4.2 nikt specjalnie o tym nie pisał. Może ktoś z tym silnikiem coś powie.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Apophis, co do v10 to co nieco wiadomo,ale ciekawi mnie w12 właśnie. Kłopotliwsze w serwisie ze względu na ogromny silnik, bo "podobno" do wielu niezwiązanych z nim napraw trzeba wyciągać silnik? Prawdą jest, że aby zrobić coś z osprzętem i alternatorem trzeba wyciągać silnik? bo jakoś ciężko w to uwierzyć, ale nie wiem, bo nigdy nie miałem okazji takowego oblukać. Co do serwisu to wybrzydzają, ale mam warsztat co będzię w tym grzebał jakby co Może i to w12 troszkę szybciej się grzeje, ale czy w normalny przemieszczaniu się z punktu a do b będzie to tym groziło? z reguły przegrzewanie się motoru powoduje mordowanie motoru do odcinki i mega mocna długa jazda. A czy przy normalnej miejskiej jeździe też może tak być?wtedy to świadczy o jakiejś wadzie fabrycznej
Nie ma w co nie wierzyć. To samo jest w TDI 4.0 i 4.2... Potężne gabarytowo i mało co zrobisz nie wyjmując jednostki. Zresztą konstrukcja D3 jest do tego celu dobrze przystosowana. Jednostę ze skrzynią spokojnie w godzinę wywalisz (oczywiście jak masz gdzie i czym)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG