części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 4.2PB/LPG ] Problem z biciem kół

ernesto

Post autor: ernesto » 20 sty 2015, 22:59

Apophis pisze:Pierścienie plastykowe są sobie nierówne. Jedne trza wymieniać co sezon inne masz na lata.
To prawda ja na zimówkach też mam plastik i również drugą zimę latam bez problemowo, ale jak pisze przedmówca. Plastik plastikowy nie równy.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 20 sty 2015, 23:21

A są jakieś pierścienie centrujące z innego materiału niż plastik?
to nie jest zwykły napęd...to

ernesto

Post autor: ernesto » 20 sty 2015, 23:25

martin_rs4 pisze:A są jakieś pierścienie centrujące z innego materiału niż plastik?
Do R19 zamawiałem przez allegro aluminiowe. Z tym że musiałem sprzedawcy podać idealne rozmiary. Ale to było hmmm może 2004 rok może
Obrazek

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 20 sty 2015, 23:30

Ooo i znów czegoś nowego się dowiedziałem <hihi>
to nie jest zwykły napęd...to

ernesto

Post autor: ernesto » 20 sty 2015, 23:36

martin_rs4, http://dojazdowe.pl/pierscienie-centruj ... r/p,206863 na przyszłość ;) ale do OZ-ów cena spora ale warto jeśli chce się mieć na lata i spokojną głowę w obawie że plastik może się odkształcić lub pęknąć

DODANO:
Teraz plastik wyparł ale u tokarza spokojnie można coś takiego dorobić

Gość

Post autor: Gość » 21 sty 2015, 13:06

Panowie z tego co wiem koszt jednosezownowych pierścieni jest bardzo znikomy i sobie można co roku zmieniać lub jak zacznie sie coś dziać.
Wiadomo że metalowe sa lepsze ale ile droższe?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 21 sty 2015, 19:40

generalnie ja znam tylko plastikowe pierscienie. Na A4 mialem dystanse + pierscienie do niemieckich felg ktore pewnie Apophis znasz, PLW i nie bylo mowy o bicu :)
to nie jest zwykły napęd...to

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 21 sty 2015, 20:59

W A6 też miałem plastikowe i nie było zadnego problemu-tak ze pierścienie raczej wykluczam- w sobotę mysle że bede coś więcej wiedział.

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 24 sty 2015, 15:02

Przełorzyłem z tyłu do przodu i jest lepiej. Wychodzi na to że cos nie tak z felgami lub oponami.

Gość

Post autor: Gość » 24 sty 2015, 15:36

Lub pieścieniami.

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 24 sty 2015, 15:44

kryhawrc pisze:Przełorzyłem z tyłu do przodu i jest lepiej. Wychodzi na to że cos nie tak z felgami lub oponami.
Skoro na wyważarce koła bez pierścieni nie maja bicia to chyba sprawa jest jasna że winne są pierścienie centrujące.
Ja bym zaczął od tych pierścieni, jak by nie patrzeć to najtańszy element w tym zestawieniu.

ernesto

Post autor: ernesto » 24 sty 2015, 15:47

Pisałem o tym na samym początku ale kolega wykluczył to

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 24 sty 2015, 18:45

Rozumiem że sugerujecie żebym zamówił te metalowe o których ktos wyżej wspomniał?

Gość

Post autor: Gość » 24 sty 2015, 18:50

Nie. Możesz kupić nowe plastykowe. Twoje mogą już byc zużyte.

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 24 sty 2015, 18:58

kryhawrc pisze:Rozumiem że sugerujecie żebym zamówił te metalowe o których ktos wyżej wspomniał?
Kolego na początek spróbuj te tańsze plastikowe.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl