[D3 03 ] Kodowanie czytnika linii papilarnych
Awaryjne może nie jest, ale działą słabo według mnie. Przynajmniej u mnie często nei rozpoznaje palca i co chwila pisze aby wyczyścić czytnik.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Nie wiesz co piszesz - mam auto kilka lat i moje wciąż działa.Apophis pisze:Rzecz awaryjna i nie warto doposażać w to.
Owszem, zdarza się że palec brudny albo zmarznięty albo wilgotny i wtedy nie przeczyta ale jak ma czytać skoro warunki do prawidłowej jego pracy nie zostały spełnione.
Te auta mają już po 10 lat i więcej więc nie ma się co dziwić, że szwankują jakieś czytniki, anteny i inne pierdoły o których awarii pierwszy właściciel nawet nie pomyślał.
A jak zmieniasz swój szwankujący używany przez 10 lat czytnik, na inny używany potencjalnie jeszcze dobry to nie oczekuj, że ten który jest o 1 rok młodszy od tego twojego będzie nagle pracował super przez następne 10 lat.
Różnica w zwykłej pamięci fotela kierowcy a w tej rozszerzonej o FP jest kolosalna więc nie wiem na czym opierasz swoje zdanie.Apophis pisze:... lecz nie jest to gra warta świeczki
Jeżeli jednym autem potrafią jeździć 3 osoby z rodziny (tata, mama, dziecko) to każde z nich może nie tylko fizycznie inaczej wyglądać (waga, wzrost, budowa ciała) ale też może mieć inne preferencje dotyczące wszelkich ustawień auta (radio, nawigacja, oświetlenie, klimatyzacja a nawet język menu w MMI) i posiadając sprawne FP wszystkie te spersonalizowane ustawienia auta zmieniasz jednym przyłożeniem palca do czytnika - ułamki sekund i już auto zmienia sobie wszystko samo.
Przewaga FP nad zwykła pamięcią fotela kierowcy jest ogromna - to że nie masz tego w D2 to nie umniejsza funkcjonalności tego elementu wyposażenia.
Widocznie kończy swojego żywota. Co dalej zdecydujesz sam - odpuścisz, wymienisz na inny używany, wymienisz na nowy.drago_o pisze:Awaryjne może nie jest, ale działą słabo według mnie. Przynajmniej u mnie często nei rozpoznaje palca i co chwila pisze aby wyczyścić czytnik.
Koszt nowego to 1645 netto - może nie mało ale moim zdaniem, dla wielu użytkowników A8D3 jest to jeszcze spokojnie w zasięgu portfela i w zasięgu jednej miesięcznej pensji
Ostatnio zmieniony 05 lip 2015, 12:55 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Nie no zawsze odpalam z palca, ale tak średnio co 2-3 raz mnie identyfikuje. Nie jest to problem bo moja piękna jeździ raz na pół roku moim autem a ja właściwie jestem jedynym kierowcą i ustawienia z automatu wczytują się takie jakie miałem ostatnioFOSS pisze:Widocznie kończy swojego żywota. Co dalej zdecydujesz sam - odpuścisz, wymienisz na inny używany, wymienisz na nowy.
Koszt nowego to 1645 netto - może nie mało ale wbrew pozorom, dla wielu użytkowników A8D3 jest to jeszcze spokojnie w zasięgu portfela i w zasięgu jednej miesięcznej pensji
Tu 100% popieram, przyciskiem ustawisz sobie fotel, ewentualnie jest opcja rozpoznawania kluczyka ale to też nie jest idealne jak masz 2 kluczyki a kilku kierowców. Odciskiem palca ustawiasz totalnie wszystko w jednej chwili. Nie wkurzasz się, że żona przestawiła Ci ulubione radio, zmieniłą temperaturę czy włączyła sobie grzanie tyłkaFOSS pisze:Różnica w zwykłej pamięci fotela kierowcy a w tej rozszerzonej o FP jest kolosalna więc nie wiem na czym opierasz swoje zdanie.
Jeżeli jednym autem potrafią jeździć 3 osoby z rodziny (tata, mama, dziecko) to każdy z nich może nie tylko fizycznie inaczej wyglądać (waga, wzrost, budowa ciała) ale też może mieć inne preferencje dotyczące wszelkich ustawień auta (radio, nawigacja, oświetlenie, klimatyzacja a nawet język menu w MMI) i posiadając sprawne FP wszystkie te spersonalizowane ustawienia auta zmieniasz jednym przyłożeniem palca do czytnika - ułamki sekund i już auto zmienia sobie wszystko samo.
Przewaga FP nad zwykła pamięcią fotela kierowcy jest ogromna - to że nie masz tego w D2 to nie umniejsza funkcjonalności tego elementu wyposażenia.
Jedyne czego mi brakuje w tym rozwiązaniu to ustawienie się lusterek bocznych
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Ale jak to?... przecież zapamiętanie ustawień lusterek bocznych jest już w tej zwykłej pamięci fotela kierowcy i przy FP jest również.drago_o pisze:Jedyne czego mi brakuje w tym rozwiązaniu to ustawienie się lusterek bocznych
Spróbuj zapamiętać lusterka w innej pozycji to zobaczysz czy działa
Jedyne czego pamięć fotela kierowcy nie obsługuje to wewnętrzne lusterko wsteczne - szkoda, bo jak już full bajer to i to powinno być z pamięcią.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
No to u mnie się nei ruszają automatycznie... hymm... muszę chyba sprawdzić problem bo myślałem, że się nei pozycjonują a okazuje się, że problem jest u mnie
To tak jak myślałem, że mam klime bez nagrzewnic w nogach pasażerów a po wizycie w ASO powiedzieli mi, że są zepsute nagrzewnice tylko je ktoś wykodował
To tak jak myślałem, że mam klime bez nagrzewnic w nogach pasażerów a po wizycie w ASO powiedzieli mi, że są zepsute nagrzewnice tylko je ktoś wykodował
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
FOSS opieram swoje zdanie na własnym doświadczeniu. Miałem kiedys kilka wycieczek D3 z tym bajerem i własciciel za cholere nie mógł sobie z tym poradzic bym mogł łatwo dopasować jednym ruchem ustawienia. Doszło do tego że wymienił na inne i nadal to działało średnio czesto sugerując zabrudzenie albo nie rozpoznając odcisku albo nie przyjmując programowania.
A poza tym ludzie czesto piszą o niedopracowaniu tego systemu więc coś jednak sie dzieje nie tylko w tej jednej D3 ktora miałem pecha/szczeście* (niepotrzebne skreślić) prowadzić.
A poza tym ludzie czesto piszą o niedopracowaniu tego systemu więc coś jednak sie dzieje nie tylko w tej jednej D3 ktora miałem pecha/szczeście* (niepotrzebne skreślić) prowadzić.
i pisze to osoba, która nie ma pojęcia o temacie..... jedynie złe opinie które powstały były wynikiem pierwszego rodzaju czytnika, który miał swoje wady (ALE nie zawsze występowały - nie była to reguła bo są z przedliftów, które pracują do dnia dzisiejszego bez problemu...)... później Audi wypuściło "nową" wersję tego czytnika w autach po I lifcie i tam już nie spotkałem się by pojawiały się jakiekolwiek problemy.... u siebie produkcja grudzień 2006 (modelowo 2007) i czytnik działa do dnia dzisiejszego bez najmniejszego problemu... rozpoznaje Usera i i ustawia całą konfigurację (świetna sprawa!)Apophis pisze:Rzecz awaryjna i nie warto doposażać w to.
jeżeli nie rozpoznaje palca to przy odpalaniu przytrzymaj dłużej wciśnięty przycisk.... czytnik kilka razy skanuje palec i jeżeli "szybko" oderwiesz palec przy odpalaniu to wtedy faktycznie może nie rozpoznać użytkownika.... sprawdź i zobacz czy to nie rozwiąże Twoich problemów z rozpoznawaniemdrago_o pisze:Awaryjne może nie jest, ale działą słabo według mnie. Przynajmniej u mnie często nei rozpoznaje palca i co chwila pisze aby wyczyścić czytnik.
dodatkowo jeżeli przy odpalaniu nie rozpozna to zawsze możesz ponownie przyłożyć palec .... nacisnąć i chwilkę przytrzymać by czytnik mógł wykonać kilka skanowań... wtedy powinien rozpoznać i ustawić wszystkie funkcje z tego profilu