części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 00 ] Podpora wału - wymiana

Gość

Post autor: Gość » 01 lut 2015, 14:48

Tak,zgadza sie wał rozpołowiony i inaczej złozony juz nie ma wyważenia. Chodzi mi o to że przy skrzyni jak i dyfrze to nie ma znaczenia raczej. Przy podporze już ma.

ernesto

Post autor: ernesto » 01 lut 2015, 15:05

Apophis pisze:Tak,zgadza sie wał rozpołowiony i inaczej złozony juz nie ma wyważenia. Chodzi mi o to że przy skrzyni jak i dyfrze to nie ma znaczenia raczej.
No niby tak ale ja jestem zboczony i chciałem sobie pomalować żony lakierem :P

Gość

Post autor: Gość » 01 lut 2015, 15:08

Hehe Erni zboczenia masz zdrowe :p :P Zaznaczyć nie zaszkodzi

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 01 lut 2015, 16:53

hmm <hmm> teraz widzę ze wały od PreFL różnią się od FL bo u mnie np. jest praktycznie zerowe dojście płaskim kluczem , a nawet jak się da, to ruch jaki trzeba wykonać aby odkręcić tą śrubę jest bardzo znikomy...

Będę musiał coś pomyśleć o skonstruowaniu własnego klucza <amasz>

...ot: może chce ktoś wał po kompletnej regeneracji (podpora, przeguby, krzyżak - nowe) ...tylko wyważyć trzeba ;) ...jak coś to pw
to nie jest zwykły napęd...to

ernesto

Post autor: ernesto » 01 lut 2015, 17:02

Marcin faktycznie teraz zauważyłem że u Ciebie jest zupełnie inny krzyżak porównując fotki te zapodane przez Ciebie i te moje.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 02 lut 2015, 20:11

No widzisz, ojciec kolgi u ktorego majstruje sobie przy audi chciał się tego podjąć no bo mechanik starej daty co w PKSie autobusy naprawiał itp, więc co to dla niego ... ale jak zobaczył jakie jest dojście od razu powiedział że krzyżak do wybicia, bo innej możliwości nie ma, chyba że jest jakiś specjalny klucz (ktory muszę skonstruować :D ) ... <niewiem>
to nie jest zwykły napęd...to

ernesto

Post autor: ernesto » 02 lut 2015, 21:30

No i panowie jest problem, nie wiem czy związane z podporą i tą wymianą.
Mianowicie jak ze startu zatrzymanego wcisnę w podłogę czuć drgania po odpuszczenia te drgania ustępują ale, właśnie jest pojawiają się po przekroczeniu 65 km/h nie są to duże ale wyczuwalne i takie dziwne buczenie temu świadczy. Między 65 - 100 km/h
Wydaje mi się że gdyby to była wina wału to by biło niezależnie. A tu wygląda tak jak by coś dostawało po kościach w momencie kiedy jest obciążenie na napęd w momencie startu.
Możliwe że jest coś nie tak z dyfrem ?

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 02 lut 2015, 21:33

Erni, a robiłeś już ten Twój konwerter? Bo znajomy miał ostatnio w e65 takie drgania w przedziale 70-100km/h i to była wina sprzęgła, po wymianie żadnych drgań.

ernesto

Post autor: ernesto » 02 lut 2015, 21:51

Kurde już zgłupiałem. Ale jakiś czas temu porównywałem prace sprzęgła na dwóch innych ósemkach i pracował tak samo. Spina i rozpina prawidłowo, nie ma ślizgania, przeciągania biegami czy ztaczania z wzniesienia :(
Nie wiem czego się już chwytać. Przed tą naprawą układ pracował ok i nie miał żadnych drgań. Wymieniłem zawias przedni, przegub lewy przedni zewnętrzny i tą podporę.
Najdziwniejsze jest to że podczas startu czuć drgania w tyłku, tak jak by dyfer podskakiwał. Może tam oleju nie ma <hmm>

Gość

Post autor: Gość » 02 lut 2015, 21:56

Erni przy tym wszystkim co zrobiłes wyciagnięcie i sprawdzenie dyfra to pikuś.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 02 lut 2015, 22:18

Erni a czy jadąc powyżej 100km/h też masz takie drgania i buczenie? Czy zapiąłeś wał z dyfrem zgodnie ze znacznikiem na flanszy dyfra?

U mnie generalnie już od 30km/h było czuć wibracje, ale to przez nie doważony wał
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 02 lut 2015, 22:20

martin_rs4 pisze: Czy zapiąłeś wał z dyfrem zgodnie ze znacznikiem na flanszy dyfra?
Pisał że wysmarował lakier Agnieszki tak więc zapiął jak było. Ja pisałem że olewałem to i nic sie nie dzieje.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 02 lut 2015, 22:21

...a no i jeśli chodzi o budzenie to może łożysko się musi wyrobić, lub psiknij tam jakims smarem. Mialem podobnie w A4 po wymianie podpory i po kilku dniach ucichły, ale nie było drgań
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 02 lut 2015, 22:22

Apophis pisze:
martin_rs4 pisze: Czy zapiąłeś wał z dyfrem zgodnie ze znacznikiem na flanszy dyfra?
Pisał że wysmarował lakier Agnieszki tak więc zapiął jak było. Ja pisałem że olewałem to i nic sie nie dzieje.
No faktycznie <tjaa>
to nie jest zwykły napęd...to

ernesto

Post autor: ernesto » 02 lut 2015, 22:46

Po rozmowie z kilkoma tylnonapędowymi głowami stwierdzili że cytuje: Pojeździj trochę może się ułoży <hmm>

Ale co ma sie ułożyć :(

Marcin czy u ciebie przy mocowaniu podpory były jakieś dwie grube podkładki ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl