![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB/LPG ] Kickdown
a tak mi jeszcze wpadło właśnie w oko :
http://www.a8team.pl/d2-01-42pb-kick-down-mozliwosc-wlaczania-i-wylaczani-vt4719.htm
próbował ktoś ? prawda czy mit?
http://www.a8team.pl/d2-01-42pb-kick-down-mozliwosc-wlaczania-i-wylaczani-vt4719.htm
próbował ktoś ? prawda czy mit?

Mariusz wszystko zależy od dwóch czynników jak wciśniesz ten pedał i co o tym pomyśli sam ECU.
Jeśli jedziesz 60 km/h na 4 biegu i spokojnie powoli sprowadzisz pedał w welur to skrzynia zwali o jeden, natomiast ta sama sytuacja a pedał zostanie w trybie natychmiastowym sprowadzony do podłogi to skrzynia powinna zrzucić o 2
Sprawdz jutro u mnie tak jest
Jeśli jedziesz 60 km/h na 4 biegu i spokojnie powoli sprowadzisz pedał w welur to skrzynia zwali o jeden, natomiast ta sama sytuacja a pedał zostanie w trybie natychmiastowym sprowadzony do podłogi to skrzynia powinna zrzucić o 2

Sprawdz jutro u mnie tak jest

Nie, to tylko na tipieBartul pisze:I na D też możesz zmieniać biegi?martin_rs4 pisze:No to generalnie git bo myślałem ze się moja tylko tak "długo" zbiera i faktycznie przy wyprzedzaniu trzeba grać poprawkę... no ale od czego jest tip w kierownicy


to nie jest zwykły napęd...to
beyer28, tak z 4-ego. Byłem właśnie na przejażdzce niestety nie sprawdziłem czy z 5-tki przerzuci. Napadało śniegu u mnie do tego mróz to nawet na dwójce mi dupą miotało więc wolałem nie ryzykować trzymając telefon w jednej ręce, a drugą okiełznać 300 koni. Ale jestem pewien, że skrzynia zrzuca więcej niż 2 biegi w dół. Jak będzie w miarę sucho, to nagram jak S-ka z 6 biegu wrzuca 2.
Panowie tak czytam i mam teraz zagadkę, bo piszecie ze na Tipie przy kickdownie skrzynia powinna redukować biegi, u mnie natomiast zachowuje się na Tipie jak zwykły manual, tzn. przy depnięciu gazu jedynie przyspiesza, nie redukuje biegów. To jak to jest z tym w końcu, czy to u mnie coś jest nie tak? 
