![]() |
![]() |
[D2 preFL ALL ] Przy jakich obrotach skrzynia zmienia bieg
[D2 preFL ALL ] Przy jakich obrotach skrzynia zmienia bieg
Mam pytanie przy jakich obrotach (przy jezdzie na D) skrzynia zmienia Wam bieg na wyzszy przy wcisnietym pedale gazu w podloge? Mam wrazenie ze zmienia mi za wczesnie bo gdzies przy 6100-6200 RPM a powinna pociagnac przeciez spokojnie ze 200-300 obrotow wyzej. To samo mam na Tipie. Przy ogladaniu innych aut zaobserwowalem dokladnie to samo, nie wiem czy to norma czy mam sie czyms martwic.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
Dobra, to sie nie martwie
Chodzi o to zeby po zmianie biegu nie wypadac za bardzo z mocy. Nawet jak przekrece silnik powiedzmy do 6400 i zmienie bieg to po zmianie ląduje na charakterystyce mocy duzo niżej niż przy przekręceniu prawie pod odcinke (tam gdzie moc i moment faktycznie spadaja ale sa i tak duzo wyzsze niz po zmianie biegu)
Chodzi o to zeby po zmianie biegu nie wypadac za bardzo z mocy. Nawet jak przekrece silnik powiedzmy do 6400 i zmienie bieg to po zmianie ląduje na charakterystyce mocy duzo niżej niż przy przekręceniu prawie pod odcinke (tam gdzie moc i moment faktycznie spadaja ale sa i tak duzo wyzsze niz po zmianie biegu)
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
Straszny kibel z tym pulapem obrotow. Silniki VW ktore sa zbudowane w zasadzie z polowy takiej V8 kreca sie spokojnie do 7k na hydraulice w serii (nie mowie o plytkach jak w S8 prefl) a tutaj az 800 obrotow mniej. Przeciez to normalne celowe dlawienie silnika 
Ale nawet sie ciesze ze to napisaliscie bo myslalem ze mam cos zepsute a tu widze norma

Ale nawet sie ciesze ze to napisaliscie bo myslalem ze mam cos zepsute a tu widze norma

Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
to nie dlawienie silnika tylko dla jego ochrony jest odciecie obrootow. W A4 z silnikiem V6 mialem to samo (tylko w manualu) jak doszedlem do konca obrotow to wskazowka rowno stala na 6200rpm i nawet nie drgnelaBugalon pisze:Przeciez to normalne celowe dlawienie silnika

to nie jest zwykły napęd...to