Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 04 4.2MPI ] Cieknie zacisk tył. Regeneracja?

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 04 lut 2015, 06:00

No to lampy do wymiany mam :( bo patrzylem kable całe.

Foss co do roboty to nie bylo szans bo jakiś kretyn rozpiepszył mi auto reszta na pw

wyciek z silniczka jest tak jakby , przes pęknięcie ale jak nie zaciagam recznego to jest spokój

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 04 lut 2015, 10:17

dracus6662 pisze:Foss co do roboty to nie bylo szans bo jakiś kretyn rozpiepszył mi auto reszta na pw
Moja też czeka na robotę :/
dracus6662 pisze:wyciek z silniczka jest tak jakby , przes pęknięcie ale jak nie zaciagam recznego to jest spokój
No to jak rozumiem wycieka z pękniętej obudowy silniczka hamulca postojowego - to oznacza, ni mniej ni więcej, że z zacisku właściwego wycieka do tegoż silniczka.
Usterka opisywana już powyżej - zacisk do regeneracji (wszystkie gumki i ten "tajemniczy" oring).
Niestety silniczek hamulca postojowego masz też już do naprawy - może jeszcze teraz pracuje ale jak dostał się tam płyn hamulcowy to jego sprawność to już tylko stan przejściowy <lipa>
Ostatnio zmieniony 06 lut 2015, 02:18 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 05 lut 2015, 06:05

i teraz pytanie czy rozpie.... mój stary zacisk i go skladać ?

czy kupic używkę ?

czy silnik elektryczny można wymienic w kazdej chwili pozniej ?

no i co z tym tajemniczym oringiem gdzie go dostać?

nie wiem ile uciagnę jeszcze na starych heblach ..

potrzebuje raz do pl przelecieciec i z powrotem i tutaj chwile sie pokrecic

jaki rozmiar tarcz? jakie klocki i jaki zacisk do mojego auta to bym się zaopatrzył no i poczekam

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 06 lut 2015, 02:32

dracus6662 pisze:i teraz pytanie czy rozpie.... mój stary zacisk i go skladać ?

czy kupic używkę ?
Nie kupuj używki, ten co masz wystarczy zregenerować i będzie wszystko OK.
Kupując używkę nie masz pewności czy ten następny będzie sprawny - dowiesz się jak zamontujesz go na samochód a to trochę za późno.
Zresztą ja czasami mam u siebie takie zaciski na obie strony już gotowe, po regeneracji więc robiąc to komuś nie muszę robić cudzego zacisku tylko mogę wymienić na gotowy sprawny - tak bym to zrobił właśnie u ciebie.
dracus6662 pisze:czy silnik elektryczny można wymienic w kazdej chwili pozniej ?
Można w każdej chwili później. Jak padnie to padnie i nie będzie działał ale na sprawność samego hamowania tegoż zacisku nie ma żadnego wpływu... tzn. jak padnie to nie będziesz miał po tej stronie hamulca postojowego ale jak zacisk zrobisz na gotowo to hamulce w trakcie jazdy będę tak samo sprawne niezależnie od sprawności tegoż silniczka.

Inna sprawa jest taka że jak silniczek padnie całkiem to może dojść do sytuacji że samochód będzie informował o tej awarii długim jednostajnym piszczeniem którego nie idzie wyłączyć a od którego przy dłuższej jeździe cholery jasnej można dostać..... ale jeździć można.
dracus6662 pisze:no i co z tym tajemniczym oringiem gdzie go dostać?
Wg. producenta oring taki jak tam jest nie istnieje jako cześć zamienna czyli zgodnie z opinią ASO przy takim wycieku jak powyżej zacisk nadaje się już w całości do wymiany.
Oring takowy kupuję w hurtowni zajmującej się wyłącznie wszelkiego rodzaju uszczelnieniami gumowymi.
dracus6662 pisze:nie wiem ile uciagnę jeszcze na starych heblach ..

potrzebuje raz do pl przelecieciec i z powrotem i tutaj chwile sie pokrecic

jaki rozmiar tarcz? jakie klocki i jaki zacisk do mojego auta to bym się zaopatrzył no i poczekam
Jak będziesz w PL to zrób te kilka kilometrów więcej i zrobimy do od ręki.
Jeżeli chcesz to robić w DE to nie znam jeszcze terminu mojej następnej tam wycieczki ale pewnikiem nie później jak w połowie marca znowuż tam będę i ponownie posiedzę pewnie z kilka dni.

Co do tarcz i klocków to pewnie na tyle masz tarcze 310mm - podeślij numer VIN na PW to podam ci numery oryginałów do twojego auta oraz ceny za ile ja mogę ci to przywieźć.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 06 lut 2015, 05:54

co do zacisku to mam jakieś srebrne nie iwem czy one tak wygladały w ori ?? bo chcialbym aby wszystkie byly tego samego koloru , zobacze jak sie ogarnę z czasem bo do pl wpadne tylko na 2 dni , nie wiem czy zdaze obrócic bo musze jeszcze umówić się z rzeczoznawca z warty aby wycenił mi maske i opone....

podaj namiary na graty bym wiedzial co brać jak bede w pl to zawine do nl i poczekam az dotrzesz do mnie

przydalaby sie tez moze wymiana calego plynu hamulcowego przy okazji....

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl