części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D3 04 3.0MPI/LPG ] Zmiana ustawien zawieszenia

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

[D3 04 3.0MPI/LPG ] Zmiana ustawien zawieszenia

Post autor: PITER82 » 07 lut 2015, 19:13

Mam takie pytanie koledzy czy jak posiadam zawieszenie typu pneumatyczne zwyklae bez napisu sport mo moge jakos to przestawic moje zawieszenie zeby bylo i sport i napis na wyswietlaczu ze mam zawieszenie pneumatyczne - sport ??
Ostatnio zmieniony 09 mar 2015, 08:34 przez PITER82, łącznie zmieniany 1 raz.

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 07 lut 2015, 21:23

Pewnie jak wymienisz sterownik zawieszenia na ten sport to Ci sie pojawi, ale do pelni szczescia potrzeba jeszcze 4 amortyzatorow pneumatycznych z wersji sport bo sa inne, co wiecej do poprawnej pracy to nie wiem.


Niech spytam po co Ci to ? <niewiem>

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 07 lut 2015, 22:20

można ustawić w Zielonym menu wyświetlanie SPORT ,tylko jest jeden szkopuł :)
Nie będzie ci działać zawiecha (pneumatyka) :)

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 08 lut 2015, 09:52

Nie no myslalem ze na vagu sie to przestawia ale skoro tyle zachodu i kasy to ja piernicze to . Generalnie albo od fossa wezme te drazki obnizajace albo vagiem poloze auto. A jak sie wpisze przy kalibracij zawieszebia wartosci o tam troche mniejesze to stanie sie cos??

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 08 lut 2015, 22:40

nic się nie stanie ale na sterowniku zakres obniżenia masz ograniczony..... obniżaj na zestawie FOSSa - najlepsze, najbezpieczniejsze rozwiązanie

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 08 mar 2015, 10:22

Drążki są łatwiejsze. Vagiem tez można sporo obniżyć ale jest trochę zabawy. Vagiem na pewno taniej bo nie kupujesz drążków za 500 :P
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 08 mar 2015, 19:08

hmm .. no dobra drago_o a powiesz mi jak go zglebowac vagiem?

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 09 mar 2015, 06:38

Hehe... Jest pełno takich instrukcji na tym forum. Sam jedna napisalem, możesz w moich tematach poszukać. Teraz mam do dyspozycji tylko telefon to może wieczorem napisze po pracy ;)

Zasada prosta. Wykonujesz adaptacje i zawyzasz wartości o tyle ile chcesz aby opadł. Jak wywarła błąd to go lekko lewarkiem i wszystko smiga :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 09 mar 2015, 09:11

jak lewarkiem podlewarowac w trakcie adaptacij?

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 09 mar 2015, 18:31

Jestem już w hotelu więc wysilę się bardziej.

Zapoznaj się z procesem adaptacji. Podam całkowicie zmyślone dane bo ich nie pamiętam w tej chwili.

Podczas adaptacji auto powinno mieć od środka koła do nadkola np. 398mm. My chcąc obniżyć auto podczas adaptacji wpisujemy wartość np. 428mm. Sterownik myśli, że podana przez nas wartość jest prawidłowa i auto jest wyżej niż powinno. Komputer stara się odniżyć do seryjnej wartości auta czyli do 398mm. Co daje efekt obniżenia o 30mm. Teraz wpisana zawyżona wartość może być dowolna, ale czujnik poziomowania ma swoją tolerancję i granice. Jak podamy wartość zawyżoną o zbyt wiele to sterownik nie przyjmie jej i wywali błąd podczas testowania wpisanej wartości. Wtedy używamy podnośnika. Przy kole, które aktualnie adaptujemy ustawiamy podnośnik i jedziemy w górę aby sterownik zaakceptował wartość. Po potwierdzeniu i przejściu do kolejnego koła w adaptacji podnośnik można zdjąć. Wykonujemy tą samą czynność dla kolejnych kół. W efekcie ja tym sposobem obniżyłem auto o 40mm.

P.S. Jak wpiszesz mniejsze wartości to auto się podniesie ;) Wpisuj zawyżone wartości aby opuszczać.

pozdro,
Karol
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl