![]() |
![]() |
![]() |
[D3 04 3.0MPI/LPG ] Zmiana ustawien zawieszenia
-
- Super Klubowicz
- Posty: 622
- Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
- Lokalizacja: UK Irlandia polnocna
[D3 04 3.0MPI/LPG ] Zmiana ustawien zawieszenia
Mam takie pytanie koledzy czy jak posiadam zawieszenie typu pneumatyczne zwyklae bez napisu sport mo moge jakos to przestawic moje zawieszenie zeby bylo i sport i napis na wyswietlaczu ze mam zawieszenie pneumatyczne - sport ??
Ostatnio zmieniony 09 mar 2015, 08:34 przez PITER82, łącznie zmieniany 1 raz.
Drążki są łatwiejsze. Vagiem tez można sporo obniżyć ale jest trochę zabawy. Vagiem na pewno taniej bo nie kupujesz drążków za 500 

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Hehe... Jest pełno takich instrukcji na tym forum. Sam jedna napisalem, możesz w moich tematach poszukać. Teraz mam do dyspozycji tylko telefon to może wieczorem napisze po pracy 
Zasada prosta. Wykonujesz adaptacje i zawyzasz wartości o tyle ile chcesz aby opadł. Jak wywarła błąd to go lekko lewarkiem i wszystko smiga

Zasada prosta. Wykonujesz adaptacje i zawyzasz wartości o tyle ile chcesz aby opadł. Jak wywarła błąd to go lekko lewarkiem i wszystko smiga

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Jestem już w hotelu więc wysilę się bardziej.
Zapoznaj się z procesem adaptacji. Podam całkowicie zmyślone dane bo ich nie pamiętam w tej chwili.
Podczas adaptacji auto powinno mieć od środka koła do nadkola np. 398mm. My chcąc obniżyć auto podczas adaptacji wpisujemy wartość np. 428mm. Sterownik myśli, że podana przez nas wartość jest prawidłowa i auto jest wyżej niż powinno. Komputer stara się odniżyć do seryjnej wartości auta czyli do 398mm. Co daje efekt obniżenia o 30mm. Teraz wpisana zawyżona wartość może być dowolna, ale czujnik poziomowania ma swoją tolerancję i granice. Jak podamy wartość zawyżoną o zbyt wiele to sterownik nie przyjmie jej i wywali błąd podczas testowania wpisanej wartości. Wtedy używamy podnośnika. Przy kole, które aktualnie adaptujemy ustawiamy podnośnik i jedziemy w górę aby sterownik zaakceptował wartość. Po potwierdzeniu i przejściu do kolejnego koła w adaptacji podnośnik można zdjąć. Wykonujemy tą samą czynność dla kolejnych kół. W efekcie ja tym sposobem obniżyłem auto o 40mm.
P.S. Jak wpiszesz mniejsze wartości to auto się podniesie
Wpisuj zawyżone wartości aby opuszczać.
pozdro,
Karol
Zapoznaj się z procesem adaptacji. Podam całkowicie zmyślone dane bo ich nie pamiętam w tej chwili.
Podczas adaptacji auto powinno mieć od środka koła do nadkola np. 398mm. My chcąc obniżyć auto podczas adaptacji wpisujemy wartość np. 428mm. Sterownik myśli, że podana przez nas wartość jest prawidłowa i auto jest wyżej niż powinno. Komputer stara się odniżyć do seryjnej wartości auta czyli do 398mm. Co daje efekt obniżenia o 30mm. Teraz wpisana zawyżona wartość może być dowolna, ale czujnik poziomowania ma swoją tolerancję i granice. Jak podamy wartość zawyżoną o zbyt wiele to sterownik nie przyjmie jej i wywali błąd podczas testowania wpisanej wartości. Wtedy używamy podnośnika. Przy kole, które aktualnie adaptujemy ustawiamy podnośnik i jedziemy w górę aby sterownik zaakceptował wartość. Po potwierdzeniu i przejściu do kolejnego koła w adaptacji podnośnik można zdjąć. Wykonujemy tą samą czynność dla kolejnych kół. W efekcie ja tym sposobem obniżyłem auto o 40mm.
P.S. Jak wpiszesz mniejsze wartości to auto się podniesie

pozdro,
Karol
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG