części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[S8 D2 99 ] Instalacja LPG

Awatar użytkownika
wojtf23
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 24 maja 2010, 23:08
Lokalizacja: Śląsk

[S8 D2 99 ] Instalacja LPG

Post autor: wojtf23 » 05 cze 2010, 14:38

Witam kolegow. czy instalacja stag 300 bedzie dobra???? i czy wtryski takiej samej firmy???? czy moze jakiejs innej???? bo gazownik powiedzial mi za brc 6 tysi na 2 reduktorach a za staga 4 tysie
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez wojtf23, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
djdemon_pl
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 173
Rejestracja: 20 wrz 2009, 14:25
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: djdemon_pl » 05 cze 2010, 16:09

Kolego - ja ostatnio - tydzień temu zamontowałem instalację gazową o zestawieniu:

STAG 300, wtryski magic, jeden reduktor KME GOLD - wszystko ładnie schowane pod zabudową silnika - wlew w klapce obok wlewu paliwa :)

Póki co zrobiłem 1000 km i jest jak najlepiej - nawet przy ostrym kickdownie.

Cena 3700 zł :)
"Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05

dadas11
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 04 sie 2009, 21:17
Lokalizacja: okolice Wrocławia

Post autor: dadas11 » 05 cze 2010, 16:22

witam
ja w swojej S8-mce miłem jeden reduktor kme gold i nie dawał rady termicznie zn przy dłuższym bucie temperatura spadała i zamarzał gaz. teraz mam dwa scorpiony i jest ok, i jeszcze rozwiercony wielozawór i wyciągnięta sprężynka w zaworzew butli.Mam zestaw Stag 300,wtryski magic, dwa reduktory,miedź fi 8 i jest ok

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 05 cze 2010, 16:22

Witam , mam właśnie instalacje " Stag 300 "
jeźdze nim już około 1 miesiąc i jak do tej pory to wszystko z nim okej , nic się z nim niedzieje .

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 05 cze 2010, 16:25

Kolego tu masz chyba wszystko co trzeba na temat gazu do V8 http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=89291 :mrgreen:
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

dadas11
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 04 sie 2009, 21:17
Lokalizacja: okolice Wrocławia

Post autor: dadas11 » 05 cze 2010, 17:08

mdamian pisze:Witam , mam właśnie instalacje " Stag 300 "
jeźdze nim już około 1 miesiąc i jak do tej pory to wszystko z nim okej , nic się z nim niedzieje .

wszystko zależy od stylu jazdy i temp. powietrza za wykorzystuje moc dosyć często nie żałuje sobie dlatego moze nie dawał rady

WWW.VIPLIMUZYNA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 29 lip 2009, 14:41
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: WWW.VIPLIMUZYNA » 05 cze 2010, 17:28

Ja mam instalacje gazową już 3 rok zrobiłem 80-90 tysiecy km i jest ok jedyne co wymieniłem to reduktor na scorpion gt ,dysze gazu no i filtru 4 razy.Wszystko działa ok. Prod DIEGO SILVER GOLD Wielozawór prod:Tomasetto Przełącznik :kme diego Obudowa zaworu Atrama Poj 70l za instalke dałem 3900zł

Awatar użytkownika
wojtf23
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 24 maja 2010, 23:08
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: wojtf23 » 05 cze 2010, 20:30

a zakladal ktos BRC ??? i ile daliscie???

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 05 cze 2010, 21:56

wojtf23 pisze:a zakladal ktos BRC ??? i ile daliscie???
Ja w S8 mam właśnie BRC...
na jednym reduktorze, butla w kole 70l i wlew pod klapką wlewu PB...

moja krótka ocena:
- tryb miejski... OK
- utarcie nosa agresywnej "Bawarce"... OK
- autostradowe 240km/h na odcinkach b.o. ... OK

Całość tej przyjemności... 5100pln :evil:

Do tej pory zrobiłem na tym jakieś 12-13 kkm i wszystko gra.
Na początek możesz spokojnie założyć tylko jeden reduktor - powienien spokojnie wystarczyć.

Nie testowane na zwierzętach :-P
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
wojtf23
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 24 maja 2010, 23:08
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: wojtf23 » 05 cze 2010, 22:38

za brc powiedziano mi 6 tysi z 2-ma reduktorami i sie zastanawiam nad stagiem

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 06 cze 2010, 09:53

wojtf23 pisze:za brc powiedziano mi 6 tysi z 2-ma reduktorami i sie zastanawiam nad stagiem
Pisałeś już o tym wcześniej ;-)

Moim zdaniem nie ma potrzeby montowania 2 reduktorów tym bardziej że dołożenie w późniejszym terminie drugiego nie jest wielkim problemem...
na początek założyć jeden reduktor, pojeździc i później zdecydować czy potrzeba zakładać drugi czy nie.

Ja na początku chciałem koniecznie na dwóch reduktorach bo przecież moc :diabel:
a po przemyśleniu założyłem tylko na jednym :-P
... patrząc z perspektywy czasu nie widzę potrzeby dokładania drugiego mimo tego, że nogę to ja mam raczej ciężką i zdarza mi się czasem korzystać z pełnej dostępnej mocy silnika ;-)

STAG-300 także spełni swoje zadanie - taką instalację mam w A8 i także nie mam z nią żadnych problemów.

Najważniejsze jest to żeby serwis wiedział co robi - montaż oraz regulacje są bardzo istotne bo od tego zależy jak będzie auto jeździło - tzw. "druciarstwo" zawsze zwiastuje nieuchronne problemy z gazem i z autem :diabel:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl