![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 99 ] Instalacja LPG
[S8 D2 99 ] Instalacja LPG
Witam kolegow. czy instalacja stag 300 bedzie dobra???? i czy wtryski takiej samej firmy???? czy moze jakiejs innej???? bo gazownik powiedzial mi za brc 6 tysi na 2 reduktorach a za staga 4 tysie
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez wojtf23, łącznie zmieniany 3 razy.
- djdemon_pl
- Forum Audi A8
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 14:25
- Lokalizacja: mazowieckie
Kolego - ja ostatnio - tydzień temu zamontowałem instalację gazową o zestawieniu:
STAG 300, wtryski magic, jeden reduktor KME GOLD - wszystko ładnie schowane pod zabudową silnika - wlew w klapce obok wlewu paliwa
Póki co zrobiłem 1000 km i jest jak najlepiej - nawet przy ostrym kickdownie.
Cena 3700 zł
STAG 300, wtryski magic, jeden reduktor KME GOLD - wszystko ładnie schowane pod zabudową silnika - wlew w klapce obok wlewu paliwa

Póki co zrobiłem 1000 km i jest jak najlepiej - nawet przy ostrym kickdownie.
Cena 3700 zł

"Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05
witam
ja w swojej S8-mce miłem jeden reduktor kme gold i nie dawał rady termicznie zn przy dłuższym bucie temperatura spadała i zamarzał gaz. teraz mam dwa scorpiony i jest ok, i jeszcze rozwiercony wielozawór i wyciągnięta sprężynka w zaworzew butli.Mam zestaw Stag 300,wtryski magic, dwa reduktory,miedź fi 8 i jest ok
ja w swojej S8-mce miłem jeden reduktor kme gold i nie dawał rady termicznie zn przy dłuższym bucie temperatura spadała i zamarzał gaz. teraz mam dwa scorpiony i jest ok, i jeszcze rozwiercony wielozawór i wyciągnięta sprężynka w zaworzew butli.Mam zestaw Stag 300,wtryski magic, dwa reduktory,miedź fi 8 i jest ok
Witam , mam właśnie instalacje " Stag 300 "
jeźdze nim już około 1 miesiąc i jak do tej pory to wszystko z nim okej , nic się z nim niedzieje .
jeźdze nim już około 1 miesiąc i jak do tej pory to wszystko z nim okej , nic się z nim niedzieje .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

- pioter
- Moderator
- Posty: 2294
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Kolego tu masz chyba wszystko co trzeba na temat gazu do V8 http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=89291 :mrgreen:
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
-
- Forum Audi A8
- Posty: 43
- Rejestracja: 29 lip 2009, 14:41
- Lokalizacja: Zielona Góra
Ja w S8 mam właśnie BRC...wojtf23 pisze:a zakladal ktos BRC ??? i ile daliscie???
na jednym reduktorze, butla w kole 70l i wlew pod klapką wlewu PB...
moja krótka ocena:
- tryb miejski... OK
- utarcie nosa agresywnej "Bawarce"... OK
- autostradowe 240km/h na odcinkach b.o. ... OK
Całość tej przyjemności... 5100pln :evil:
Do tej pory zrobiłem na tym jakieś 12-13 kkm i wszystko gra.
Na początek możesz spokojnie założyć tylko jeden reduktor - powienien spokojnie wystarczyć.
Nie testowane na zwierzętach :-P
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Pisałeś już o tym wcześniej ;-)wojtf23 pisze:za brc powiedziano mi 6 tysi z 2-ma reduktorami i sie zastanawiam nad stagiem
Moim zdaniem nie ma potrzeby montowania 2 reduktorów tym bardziej że dołożenie w późniejszym terminie drugiego nie jest wielkim problemem...
na początek założyć jeden reduktor, pojeździc i później zdecydować czy potrzeba zakładać drugi czy nie.
Ja na początku chciałem koniecznie na dwóch reduktorach bo przecież moc :diabel:
a po przemyśleniu założyłem tylko na jednym :-P
... patrząc z perspektywy czasu nie widzę potrzeby dokładania drugiego mimo tego, że nogę to ja mam raczej ciężką i zdarza mi się czasem korzystać z pełnej dostępnej mocy silnika ;-)
STAG-300 także spełni swoje zadanie - taką instalację mam w A8 i także nie mam z nią żadnych problemów.
Najważniejsze jest to żeby serwis wiedział co robi - montaż oraz regulacje są bardzo istotne bo od tego zależy jak będzie auto jeździło - tzw. "druciarstwo" zawsze zwiastuje nieuchronne problemy z gazem i z autem :diabel:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-