15" też da rade wcisnąćbtuner pisze:Co wy macie z tymi 20" felgami co? Przecie to w ogóle nie praktyczne! Tylko ładnie wygląda....
Balon na 17" to jest to
Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
A ja dzisiaj zabrałem się za wymianę wahaczy Nigdy więcej, ukręcona śruba w aluminiowej zwrotnicy to piękna sprawa... Ale podołałem bez pękania czegokolwiek z aluminium. Wymieniłem też końcówki drążków kierowniczych. A podczas próbnej jazdy pękł mi przewód olejowy idacy między chłodnicą a przekładnią kierowniczą - dostęp tragiczny ale na szczęście drugi przewód był w samochodzie bez silnika więc nie było problemu. To był ciężki dzień
- stillbadboy
- Super Klubowicz
- Posty: 378
- Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
- Lokalizacja: Rzeszów
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Wymienione:
- kostki czujników zużycia przód i tył
- wymiana odpowietrznika lewy tył
- wymiana śrub mocujących przewód do zacisków tył + kpl odpowietrzenie układu
- dorobienie 4 otworów w piastach na montaż tarczy śrubką
- montaż zgodnie ze sztuką osłony zbiorniczków
- uszczelnienie wydechu (uszczelka przed katem) i wymiana obejmy + uszczelnienie pastą sonaxa
- wymiana zabezpieczeń linki ręcznego x4 + regulacja luzu linek ręcznego
- wymiana śrubek + nakrętek osłony filtra paliwa
- zmiana ramek rejestracyjnych na klubowe
- wymiana wszystkich podciśnień
CDN, ale to już grubsze sprawy..
- kostki czujników zużycia przód i tył
- wymiana odpowietrznika lewy tył
- wymiana śrub mocujących przewód do zacisków tył + kpl odpowietrzenie układu
- dorobienie 4 otworów w piastach na montaż tarczy śrubką
- montaż zgodnie ze sztuką osłony zbiorniczków
- uszczelnienie wydechu (uszczelka przed katem) i wymiana obejmy + uszczelnienie pastą sonaxa
- wymiana zabezpieczeń linki ręcznego x4 + regulacja luzu linek ręcznego
- wymiana śrubek + nakrętek osłony filtra paliwa
- zmiana ramek rejestracyjnych na klubowe
- wymiana wszystkich podciśnień
CDN, ale to już grubsze sprawy..
hehe mialem tak w a6 fajnie bylo , najlepsze metody to :Zapa pisze:Nigdy więcej, ukręcona śruba w aluminiowej zwrotnicy to piękna sprawa
-palnik (ale orazu masz 2 wahacze do wymiany )
-rozwiercenie otworu
-wyjęcie całej zwrotnicy z amorkiem i rozbieranie tego na stole
tez powiedziałem ze nigdy wiecej babrania sie z takim G
jest sposób na tą śrubę sam próbowałem poł godz i wyjęta, przecinamy ją w gdzię siedzi trzpięń wachacza od zewnętrznej strony , mi się udało bez uszkodzenia wachacza potem troche penetratorem na końcówkę śruby i dokręcamy do oporu wkońcu puści wyciągamy i ukręcamy przedni łeb śruby jeżeli mamy młot udarowy to zakładamy na końcówkę ostrza imbus rozniar 6 na duży klucz i napewno puści, potem trzeba po kawałku odcinać śrubę na końcu.