![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Znikający płyn chłodniczy
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Znikający płyn chłodniczy
Witam was. Od jakiegoś czasu znika mi płyn chłodniczy. Auto wydaje mi się że przy dużych akceleracjach dymi na biało chociaż ciężko powiedzieć bo jest zima normalnie ja postoju nie dymi,. Uszczelka? Jaki to koszt? Moze jestem w stanie sam wymienic?
Dziękuję
Dziękuję
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
W 3 tys powinienes sie zmiescic w sposob normalny czyli demontaz obu glowic ich obrobka tzn szlifowanie gniazd wymiana uszczelniaczy itp mozna takze przy okazji zrobic rozrzad.Viperek pisze:Uszczelka? Jaki to koszt? Moze jestem w stanie sam wymienic?
W wersji oszczednosciowej z pewnoscia taniej, czy zrobisz sam no jasne, ale zalezy czy posiadasz warsztat

Mi też znika płyn odkąd mam LPG, wcześniej nie brał ani grama płynu, olej bez zmian, przypuszczam że zapowietrzył mi się układ chłodzenia, gdyż nawet odłączyłem przewody od chłodniczki oleju i nakapało trochę płynu - nie wiem jak odpowietrzyć Układ <niewiem>
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6
Czemu od razu widzicie wszystko w czarnych kolorach, to że znika płyn nie świadczy że od razu padła uszczelka pod głowicą.
Sprawdź:
- węże
- opaski
- trójniki
- połączenia
- zdjąć osłonę pod silnikiem i czy rano nie ma śladów
- olej silnikowy i jego barwę
- zawór korka zbiorniczka wyrównawczego
- reduktor
- dywaniki w aucie pod kokpitem
na początek
Sprawdź:
- węże
- opaski
- trójniki
- połączenia
- zdjąć osłonę pod silnikiem i czy rano nie ma śladów
- olej silnikowy i jego barwę
- zawór korka zbiorniczka wyrównawczego
- reduktor
- dywaniki w aucie pod kokpitem
na początek
moze leciec i odparowywac. moj patent na male wycieki jest taki.
demontujesz oslony gorne i dolne.
kupujesz na allegro korek do zbiorniczka,robisz w nim otwor i wklejasz wąż z manometrem. podlaczasz na noc 2bary cisnienia z kompresora, a rano kazdy wyciek widzisz jak na dloni. widzisz tez ile ubylo.
jak wycieku nie ma w komorze, sprawdzasz dywaniki i odplywy z klimy (czy nie mokro pod autem)
demontujesz oslony gorne i dolne.
kupujesz na allegro korek do zbiorniczka,robisz w nim otwor i wklejasz wąż z manometrem. podlaczasz na noc 2bary cisnienia z kompresora, a rano kazdy wyciek widzisz jak na dloni. widzisz tez ile ubylo.
jak wycieku nie ma w komorze, sprawdzasz dywaniki i odplywy z klimy (czy nie mokro pod autem)
Elektronika samochodowa.
k44761, dobrze pisze ja mam wpięty LPG nad katalizatorem i na niego kapało ..... reszty można się domyśleć 

Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6