Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 preFL ALL ] Regeneracja zacisków - dwutłoczkowe LUCAS

Zrobiłeś coś w swoim Audi A8 ? Masz do tego fotostory i opis ? Pochwal się innym.
Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

[D2 preFL ALL ] Regeneracja zacisków - dwutłoczkowe LUCAS

Post autor: karol208 » 19 mar 2014, 18:59

Przedstawie foto poglądowe reperaturki zacisku A8 D2 preFL Dwutłoczkowy LUCAS.

Zestaw dostępny na aukcjach zagranicznych koszt z przesyłką do 300zł

Wrzucam na razie fotki wymiarów elementów i co ważne rozmiaru tulejek.
Sprawozdanie z przebiegu regeneracji zamieszczę później jak znajdęchwilkę

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 23 mar 2014, 22:11 przez karol208, łącznie zmieniany 2 razy.

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 20 mar 2014, 17:16

Dobrze, że wogóle gdzieś udało się to znaleźć, tylko szkoda, że aż za granicą :/ Same gumki to chyba nie problem, ale dostępność samych tłoczków <lipa> Sprawozdanie się przyda napewno <okioki>

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 20 mar 2014, 20:38

Robota nie jest ciężka i trudna :)

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 23 mar 2014, 16:49

Dzisiaj wrzucam fotki z etapów składania zacisków.
Zaciski malowane farbą Fluorescencyjną żółtą (nie polecam spraya malowałem 5x i dalej przebija ) lepiej pędzlować i 2x starczy ale mniejsza z tym wyszło jak wyszło. (może w nocy będą świecić :D)


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 23 mar 2014, 17:32

Fajnie ze powymieniane gumki, ale z jakoscia i dokladnoscia malowania to sie zbytnio nie postarales :P

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 23 mar 2014, 21:35

Też mi się nie podoba malowanie
Ale nie uznaje farb spray wywaliłem 3 puszki. W poprzednich autach malowałem pędzelkiem i wyszło ładniej. Tutaj farba po prostu oczkowała tak jakby były tłuste zaciski a były wyszczotkowane i odtłuszczone. No trudno nie będę z nich jadł.
Nie umiem sprayem malować :D albo takie farby.
Temat powstał głównie dla wymiarów tulejek i innych części zacisku.
A zaciski po 100km i tak będą czarne zapewne.

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 23 mar 2014, 21:49

skoro mowisz ze odtluszczone to mogla byc felerna farba, albo wymagala jakiegos podkladu ;) trzeba bylo szlifnac papierem sciernym ;)

Kuba123
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 42
Rejestracja: 31 gru 2014, 11:50
Lokalizacja: Morąg

Post autor: Kuba123 » 18 lut 2015, 21:14

Końcówki są sztywne zrobiłem zawieszenie i wszystko jest przejrzane mi się wydaje że to ten zacisk że cieszko chodzi bo ja w miejsce gumek wstawiłem kawałek wężyka gumowego i zacisk ciasno i cieszko teraz chodzi a np maglownica moze tak nawalać że pulsuje kierownica?

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 19 lut 2015, 09:51

Jeżeli masz bicie i uważasz że to przez zaciski to na pewno masz krzywe tarcze.
ale to na podnośniku da się sprawdzić.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 19 lut 2015, 13:50

Warto przy okazji sprawdzić bicie piasty.

ajaxdg
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 28 mar 2015, 00:17
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: ajaxdg » 06 sie 2015, 18:01

Odświeżę temat....

U mnie w aucie po rozgrzaniu zacisk wpada w delikatne wibracje... podczas powolnej jazdy słychać charakterystyczne.... Łułułu... objaw ustaje w delikatnym wciśnięciu hamulca. Rant tarczy zeszlifowany, zresztą zamówiłem nowe klocki i tarcze.

Zresztą kołem można swobodnie obracać.... ale to buczenie doprowadza mnie do białej gorączki

znalazłem w niemczech taki zestaw.... wydaje się, że jest to ten sam ?

http://www.ersatzteile-info.de/BUDWEG-CALIPER/204324

Gość

Post autor: Gość » 06 sie 2015, 18:13

I co myslisz że to pomoże? Chłopie mając nowe heble czyli klocki i tarcze nie chciałem wymieniac na inne więc zabrałem się za regeneracje. Zakupiłem do tego celu drugi komplet w lepszym stanie i dorabiane na wymiar tulejki. Wszelkie gumki i co trza sa ok,tłoczki bez żadnych nadżerów,nasmarowane,tulejki dobrane na wymiar jak trza. Po założeniu zrobiła sie cisza bo zaciski rzekotały,pukały i powodowały piszczenie jak hamujący pociąg. Szczesliwy byłem miesiąc! Jako że z tych uzywanych jeden był prawie nowy to sie trzyma a drugi porobiony już ma spowrotem luzy.

Te hamulce sa zwyczajnie złomami juz od nowości i juz zaopatrzyłem sie w ATE z D3. bez cisnienia sobie pozbieram graty i wymienie na lepsze.

Mimo że moje heble hamuja dobrze i nawet diagnosta na przeglądzie pochwalił że super to mam ich dość.

Arthur
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 232
Rejestracja: 03 lip 2011, 19:25
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arthur » 06 sie 2015, 18:56

Zabilem w esce kilka kompletow tarcz, stuki, wiecznie bicia na kierownicy. Zapodalem zaciski z A6 C6, lekko podfrezowalem jarzma i zwronice, do tego tarcze z A6 C5 tej samej srednicy tylko o mniejszym odsadzeniu i od pol roku spokój.

Gość

Post autor: Gość » 06 sie 2015, 20:08

Bicia nie miałem odkad wymieniłem stare zwichrowane tarcze i nie mam dalej problemu z samym hamowaniem. 2-3 hamowania i puchną i to mi sie nie podoba. oraz problemy ze stukającymi zaciskami które z czasem brzmią jak polonezowskie kołpaki i jak wspomniałem powoduja efekt lokomotywy hamujacej na stacji...

Awatar użytkownika
stillbadboy
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: stillbadboy » 07 wrz 2015, 10:24

Panowie nie bede zakladal nowego tematu ale dorzuce swoje piec groszy.
Udalo mi sie uporac z problemem tluczacego pukajacego zacisku.
Winowajcom okazala sie napuchnieta peknieta guma dokladnie ta :
Obrazek

ktora wchodzi tutaj :
Obrazek

moja pekla na pol i w srodku przy hamowaniu sworzen tlukl sie o obudowe, gumy nie dostalem nowej bo i pewnie ciezko pozatym byla sobote po poludniu, jako ze przyszly tesc to mechanik, dysponowal calym kartonem uzywanych roznych gumek nazbieranych przez lata, zatem dorobilem "zamiennik" i jak reką odjal, zero stukania, pozostalo piszczenie ale moze to byc tez spowodowane konczacymi sie klockami, nie wiem nie sprawdze bo juz zamowione heble z d3 :] tak czy siak warto sobie rewizje zaczac od tego.
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl