Grupa6 i w grupie7 pozycja 2 to prąd na cewkach powinno być między 0.1 do 0.8 Ampera podobno MAX to 2.0 one nie są zero-jedynkowe sterowanie proporcjonalne -Tak łopatologicznie.
Grupa6
1-Cewka 1
2-Cewka 2
3-Cewka 3
4-Cewka 5
Grupa 7
2-Cewka 4
[D2 99 4.2PB/LPG ] Błąd skrzyni P17116
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
U mnie ta druga cewka wykazywała dość dziwne zmiany w trakcie jazdy , 0,096 do 0,800 , jak te wartości powinny się zachowywać - zmieniac ? Postaram sie w miare możliwości zrobić logi tej grupy , teraz sie zastanawiam jeszcze jakie powinno być ładowanie na sterownik przy zapalonym aucie , u mnie VAg pokazywal 13.30V - bez zapalonych świateł
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
michalwruszak, Czy jest szansa dowiedzieć się co było przyczyną Twoich problemów z tym 2-gim biegiem? Mam taki sam problem (17116 - Gear 2 Incorrect Ratio) i być może mnie jakoś naprowadzisz. Też wyskakuje tylko przy dynamicznej jeździe tak jak było u Ciebie. Skrzynia wchodzi wtedy w tryb awaryjny (po restarcie zapłonu i spokojnej jeździe jest OK). Sterownik skrzyni w związku z tym był regenerowany, ale nie pomogło.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Auto sprzedane - razem z problemem - klient jeżdzi do dzisiaj - sytuacja się nie zmieniła ani na lepsze ani na gorsze . Problem podejrzewam że będzie widoczny po rozbiórce skrzyni biegów. Wstępnie mogę założyć problem z tarczkami na koszu forwardu
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044