[D2,2000] Co sądzicie o HID Xenon Conversion KIT?
[D2,2000] Co sądzicie o HID Xenon Conversion KIT?
Witam panowie! Tak jak w temacie co sądzicie o tym:
http://cgi.ebay.co.uk/Audi-A8-95-01-HID ... 19ac6274e1
A teraz pytanko czy podejdzie ten zestaw do mojej a8, d2, 2000r. 2.8l apr silnik, bo nie wiem jaki rodzaj zarówek mam :oops: Piszą ze to jest zestaw z zarówkami H1.
Dzieki za podpowiedzi
http://cgi.ebay.co.uk/Audi-A8-95-01-HID ... 19ac6274e1
A teraz pytanko czy podejdzie ten zestaw do mojej a8, d2, 2000r. 2.8l apr silnik, bo nie wiem jaki rodzaj zarówek mam :oops: Piszą ze to jest zestaw z zarówkami H1.
Dzieki za podpowiedzi
Z tego co widzę po zdjęciu to jest zwykły zestaw Xenonów jakie sprzedawane są nawet na all czy na każdym targowisku... To taki sam chwyt jak ze sterownikami centralnego które to są uniwersalne, a na all sprzedają że są niby dedykowane do jakiegoś modelu auta co jest zwykłą ściemą.
Ten niby zestaw do Audi A8 możesz wsadzić do każdego innego auta. Nawet do malucha.
Pamiętaj też że wsadzając taki szajs do Audi A8 takie reflektory tracą homologację i jeżdżenie z takim syfem jest nielegalne (z resztą się nie dziwię). No chyba że miałeś reflektory Xenonowe w swojej A8 i padły ci przetwornice... to kombinuj.
Poszukaj na forum. Był temat o Xenonach i Xenonach Plus itd...
Ten niby zestaw do Audi A8 możesz wsadzić do każdego innego auta. Nawet do malucha.
Pamiętaj też że wsadzając taki szajs do Audi A8 takie reflektory tracą homologację i jeżdżenie z takim syfem jest nielegalne (z resztą się nie dziwię). No chyba że miałeś reflektory Xenonowe w swojej A8 i padły ci przetwornice... to kombinuj.
Poszukaj na forum. Był temat o Xenonach i Xenonach Plus itd...
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
Kolego dixon a jakie właściwie masz u siebie lampy :?:dixon39 pisze:(...) A teraz pytanko czy podejdzie ten zestaw do mojej a8, d2, 2000r. 2.8l apr silnik, bo nie wiem jaki rodzaj zarówek mam :oops:
Pytam bo wydaje mi się niemożliwością abyś w D2 FL nie miał fabrycznych xenonów...
w fabrycznej lampie z soczewką są żarniki xenonowe D2S a w lampach XenonPlus żarniki D2R.
Jeżeli masz fabryczny xenon to nie widzę uzasadnienia do kupowania HiD'ów a już tym bardziej całych zestawów z przetwornicami włącznie :shock:
No chyba że miałeś jakąś stłuczkę przodem i fabryczne są uszkodzone albo pytasz o lampy inne niż główne (mijania)...
musisz chyba uszczegółowić swoje zapytanie :-?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
FOSS, mnie sie wydaje że były i takie bez xenonów...
dixon39, być może masz jakieś stare żarniki... zrób fotkę reflektora z przodu i z tyłu... to powiemy co i jak... być może wystarczy wymienić na nowy żarnik i tyle.
a jak nie chcesz sie bawic w fotki to powiedz czy jak otworzysz maskę i gapisz sie na reflektor od tylca to masz do niego przymocowaną srebną metalową skrzynkę ?
dixon39, być może masz jakieś stare żarniki... zrób fotkę reflektora z przodu i z tyłu... to powiemy co i jak... być może wystarczy wymienić na nowy żarnik i tyle.
a jak nie chcesz sie bawic w fotki to powiedz czy jak otworzysz maskę i gapisz sie na reflektor od tylca to masz do niego przymocowaną srebną metalową skrzynkę ?
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
no być może tak...grim pisze:FOSS, mnie sie wydaje że były i takie bez xenonów...
rzeczywiście jak sobie przypomnę to nawet w 2008 roku można było kupić nowe BMW 5-er E60 bez ksenonów a przecież to już epoka xenonów pełną gębą :roll:
i nawet byli tacy świrnięci co tak kupowali - nie dało rady niektórym przetłumaczyć, że za następne 3 lata będzie to egzemplarz wręcz niesprzedawalny :diabel:
dixon39 pisze:Otóż mam fabryczne lampy z soczewką ale jaki tam żarnik i wogóle to nie wiem dlatego prosze o jakies porady kolegów klubowiczów w tym kierunku :-P
Właściwie to temat jest prosty - wystarczy dokładnie spojrzeć na klosz lampy od przodu...grim pisze:dixon39, być może masz jakieś stare żarniki... zrób fotkę reflektora z przodu i z tyłu... to powiemy co i jak... być może wystarczy wymienić na nowy żarnik i tyle.(...)
tam jest opisane jakie żarówki/żarniki są zastosowane...
jeżeli jest gdzieś napisane D2S lub D2R to xenon powinien być ale jeżeli są tylko oznaczenia H1, H3, H4 itp to znaczy że ksenona fabrycznie niet.
Poza tym oczywiście można to sprawdzić po Nr VIN - na naszym forum kolega gumiś sprawdzał wszystkim chętnym.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Masz zwykle refrektory TO NIE SA XENONY!dixon39 pisze:Mam fotki lampy z przodu i od góry:
[url=http://images38.fotosik.pl/298/59a9dfa27ebf82c3med.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images43.fotosik.pl/301/9a46f5d7c28697f5med.jpg]Obrazek[/URL]
[ Dodano: 2010-06-10, 10:20 ]
z tego co widze nie masz tez spryskiwaczy w zdezraku czyli model ten fabrycznie nie jest dostosowany do xenonow i w przypadku przerobki na xenon mozesz miec z kontrola policyjna problemy ale to razcej teoria bo nie zwarcaja na to szcegolnej uwagi
Ja osobiscie wolabym wyminic lampe niz cos tam dlubac (duzo z tym zabawy troche jest musisz wiercenie dzur w tylnij klapce nawet na same pzretwornice - efekt nie bedzie najlepszy widac ze pzrerobka lamp i ze nie sa orginalne) no fakt ze koszt duzy org lamp xenonowych - to juz towja decyzja.
[ Dodano: 2010-06-10, 10:24 ]
A ja ostatnio widzalem na ulicy merca cls chyba nowka z salonu co mal zwykle refrektory a nie xenony :mrgreen:FOSS pisze:rzeczywiście jak sobie przypomnę to nawet w 2008 roku można było kupić nowe BMW 5-er E60 bez ksenonów a przecież to już epoka xenonów pełną gębą :roll:
i nawet byli tacy świrnięci co tak kupowali - nie dało rady niektórym przetłumaczyć, że za następne 3 lata będzie to egzemplarz wręcz niesprzedawalny :diabel:
Ja się wcale nie dziwię, że niektórzy zamawiają auta bez ksenonów. Zanim cokolwiek ruszysz, to może poproś kogoś kto ma i spróbuj pojeździć z ksenonami po drodze bez wymalowanych pasów, nieco podziurawionej podczas deszczu (czyli w polskiej szarej rzeczywistości), wtedy przekonasz się czy na pewno jeszcze je chcesz.
No chyba nie chcesz powiedzieć że tradycyjne oświetlenie halogenowe jest lepsze od oświetlenia ksenonowegoapg pisze:Ja się wcale nie dziwię, że niektórzy zamawiają auta bez ksenonów. (...)
:shock: :?:
...
:arrow: Przykład z życia wzięty:
facet kupuje na swoją firmę BMW 530xd...
wartość pojazdu okolo 250kpln...
bi-ksenonów + wysokociśnieniowe spryskiwacze to dopłata jakichś 4,7kpln...
auto kupowane w leasingu na 3 lata...
przy wpłacie własnej 20% i wykupie 1% rata leasingowa ... cholera wie ale pewnie coś kolo 6kpln
różnica na racie leasingowej po dokupieniu ksenonów około 100pln :!:
Nawet pomijając fakt moim zdaniem niezaprzeczalnej przewagi bi-ksenonów nad halogenami to sprzedanie 3-5 lat później takiego auta bez ksenonów jest conajmniej trudne...
oczywiście cena czyni cuda bo na pewno w cenie identycznego ale z ksenonami jest nie do sprzedania... a większość na rynku jest z ksenonami więc sprzedanie go będzie jeszcze trudniejsze :-P
no ale klient nasz Pan - chce to ma
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ja przerabiałem już ten temat na swojej C4. Mam teraz wstawione lampy ksenonowe i nie są to chińskie badziewia, tylko wymieniałem całe oryginalne lampy. Wtedy jeszcze były świetlówki zintegrowane z przetwornicami. Paskudne i drogie w eksploatacji rozwiązanie, ale to już historia.FOSS pisze: No chyba nie chcesz powiedzieć że tradycyjne oświetlenie halogenowe jest lepsze od oświetlenia ksenonowego
W efekcie w warunkach dobrej widoczności, na suchej i ładnie obmalowanej drodze widać pięknie, ale w warunkach jak opisałem powyżej nie jest już tak "różowo". Mokra jezdnia oświetlona światłem o stosunkowo wysokiej temperaturze barwowej jest czarna jak kocmołuch, podobnie jak dziury, których przez to nie widać za cholerę. Masakra.
Światło o niskiej temperaturze barwowej, czyli bliższe żółtemu wbrew pozorom robi w tych warunkach lepszy kontrast i dzięki temu dziurska lepiej widać. Takie są moje odczucia i nie tylko moje.
Oświetlenie ksenonowe ma tą przewagę, że zdecydowanie lepiej doświetla pobocze, ale ideałem dla mnie byłoby, gdyby były dostępne świetlówki o temperaturze ~3000K.
No to widze ze są zwolennicy i przeciwnicy xenonów :-? Ale chyba swiatlo xenonowe nie jest takie złe? Z tego co slyszalem to oswietla jasniej w nocy niz zwykly reflektor.
A tak po za tym gdybym chcial montowac ten zestaw HID xenon conversion co podalem w linku wyzej to musze lampy sciągac bo tam dosyc ciasno i czy zderzak też zeby sciągnąć lampy?
A tak po za tym gdybym chcial montowac ten zestaw HID xenon conversion co podalem w linku wyzej to musze lampy sciągac bo tam dosyc ciasno i czy zderzak też zeby sciągnąć lampy?
Co do tego kitu, to kiedyś czytałem na ten temat, że aby to co zrobisz porządnie świeciło, to musi być wymieniony zespół soczewki z mocowaniem świetlówki. Wymiana samych świetlówek do soczewek przeznaczonych do H7 to nie jest dobre rozwiązanie.
Ja to już przeszedłem. Nie zniechęcam Cię, bo być może Twoje odczucia będą odmienne. Natomiast zdecydowanie namawiam na jazdę próbną w warunkach jakie Ci opisałem wyżej zanim wydasz jakiekolwiek pieniądze.
No właśnie: "chyba", "słyszałem".Ale chyba swiatlo xenonowe nie jest takie złe? Z tego co slyszalem to oswietla jasniej w nocy niz zwykly reflektor.
Ja to już przeszedłem. Nie zniechęcam Cię, bo być może Twoje odczucia będą odmienne. Natomiast zdecydowanie namawiam na jazdę próbną w warunkach jakie Ci opisałem wyżej zanim wydasz jakiekolwiek pieniądze.
A kolega apg moze zapomnial o spryskiwaczy refrektorow xenonowych bo zgodze sie z tym jesli lampa jest brudna to swieci gorzej jak lampa u malucha :mrgreen:apg pisze: Ja przerabiałem już ten temat na swojej C4. Mam teraz wstawione lampy ksenonowe i nie są to chińskie badziewia, tylko wymieniałem całe oryginalne lampy. Wtedy jeszcze były świetlówki zintegrowane z przetwornicami. Paskudne i drogie w eksploatacji rozwiązanie, ale to już historia.
W efekcie w warunkach dobrej widoczności, na suchej i ładnie obmalowanej drodze widać pięknie, ale w warunkach jak opisałem powyżej nie jest już tak "różowo". Mokra jezdnia oświetlona światłem o stosunkowo wysokiej temperaturze barwowej jest czarna jak kocmołuch, podobnie jak dziury, których przez to nie widać za cholerę. Masakra.
Światło o niskiej temperaturze barwowej, czyli bliższe żółtemu wbrew pozorom robi w tych warunkach lepszy kontrast i dzięki temu dziurska lepiej widać. Takie są moje odczucia i nie tylko moje.
Oświetlenie ksenonowe ma tą przewagę, że zdecydowanie lepiej doświetla pobocze, ale ideałem dla mnie byłoby, gdyby były dostępne świetlówki o temperaturze ~3000K.