Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 99 3.7PB/LPG ] Nierówna praca silnika

Awatar użytkownika
dziadek_yoyo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 39
Rejestracja: 02 sie 2014, 19:34
Lokalizacja: Poddębice

[D2 99 3.7PB/LPG ] Nierówna praca silnika

Post autor: dziadek_yoyo » 15 lut 2015, 18:37

Witam

Temat na pewno znany ale nie odszukałem zadowalającej mnie odp ani porady :/
A więc na biegu jałowym mam trochę nierówną pracę silnika zastanawia mnie jedna rzecz gdy dodam gazu powyżej 2000 obr i opadają to przy około 1000 obr jest bardzo odczuwalna nierówna praca silnika :/ świece nowe , przepływomierz nowy , przepustnica czyszczona , uszczelki oby dwie pod głowicą wymienione itp może to głupie ale taką samą miałem sytuacje w Punto II mojej dziewczyny wymieniłem listwę wtryskową od PB i wszystko gra :)
Ostatnio zmieniony 15 lut 2015, 22:20 przez dziadek_yoyo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 15 lut 2015, 19:30

A poduchy pod silnikiem lub ta przednia w jakim stanie?
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 15 lut 2015, 19:43

A cat'a Ci czasem nie wyswietla??? Nie pluje zadnymi bledami???

Awatar użytkownika
dziadek_yoyo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 39
Rejestracja: 02 sie 2014, 19:34
Lokalizacja: Poddębice

Post autor: dziadek_yoyo » 15 lut 2015, 19:55

Katów nie ma bo za poprzedniego właściciela jakiś ala mechanik wyciął :/ ale żadnych błędów od tego nie ma .
Podpis zwiał z miejsca zdarzenia - poszukiwania trwają ........Telefon do mnie 661-547-675

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 15 lut 2015, 21:10

dziadek_yoyo, nierówna praca silnika na obu paliwach? Jakie masz korekty długoterminowe?

Awatar użytkownika
dziadek_yoyo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 39
Rejestracja: 02 sie 2014, 19:34
Lokalizacja: Poddębice

Post autor: dziadek_yoyo » 15 lut 2015, 21:14

Tak na LPG jak i Na PB a to muszę sprawdzić jutro pojadę do kumpla na kompa ale u mnie to tacy specjaliści że hooo dla nich jest ok ..... a coś ci na myśl przychodzi co mam sprawdzić dokładnie ??
Podpis zwiał z miejsca zdarzenia - poszukiwania trwają ........Telefon do mnie 661-547-675

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 15 lut 2015, 21:51

Sprawdź dokładnie (podkreślam dokładnie) wszystkie wężyki od podciśnienia, do tego jeszcze funkcjonalność gruszek od sterowania klapkami w kolektorze. Jak to będzie w porządku to daj znać jak wygląda sprawa w/w korekt.

speedanad
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 85
Rejestracja: 01 lut 2015, 11:29
Lokalizacja: Stegna

Post autor: speedanad » 15 lut 2015, 22:06

Myślę że to silniczek krokowy. odpowiada za wolne obroty pływają, jak jest walnięty.

Gość

Post autor: Gość » 15 lut 2015, 22:22

W FL nie ma krokowca. Funkcję te pelni przepustnica sterowana elektronicznie.

Awatar użytkownika
dziadek_yoyo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 39
Rejestracja: 02 sie 2014, 19:34
Lokalizacja: Poddębice

Post autor: dziadek_yoyo » 17 lut 2015, 07:48

Błędów mi na KTS nie wykryło w silniku wczoraj a oczywiście u mnie mechanicy nic nie widzą i nie stwierdzają wrrrr musiałbym gdzieś podjechać ale nie wiem gdzie ?? :(
Podpis zwiał z miejsca zdarzenia - poszukiwania trwają ........Telefon do mnie 661-547-675

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 17 lut 2015, 10:59

jak będziemy mieli czas, to możemy do mojego mechaniora podjechać, może on coś poradzi...
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 02 mar 2015, 12:28

Panowie podepne się pod temat, na zimnym silniku po odpaleniu na benzynie silnik delikatnie nierowno pracuje, wywala mi bląd ubogiej mieszanki:
17536 - fuel trim bank 1 (mult) system too lean
zacząłem od przepływki, stara pokazywała max 200mg/s, więc kupiłem nową Boscha (regenerowaną) i najwięcej wychylila się do 217mg/s. Logi robiłem na TIPie na 2 biegu, pierwszy log jest na starej przepływce, reszta na nowej, widać że na samym początku przy starcie wartości przepływu powietrza zamiast zamist rosnąć, to spadają, objawia sie to tym, że w tym momencie przy przyspieszaniu jest taka chwila zawahania, jak turbo dziura w tdi, obroty spadają lekko i ciągnie dalej, czyżby gdzieś lewe powietrze? (dolot sprawdzałem i jest szczelny).
http://vaglog.pl/log_206488.html

macie Panowie jakieś pomysły? możliwe że nowa przepływka walnięta?

Gość

Post autor: Gość » 02 mar 2015, 13:27

217 to jest do 310PS za mała wartość. Dolot masz szczelny filterek cacy a podcisnienia wszędzie są super? Jakakolwiek lewizna zakłóci wskazania przepływki.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 02 mar 2015, 14:37

zatkaj dolot zobacz czy zgaśnie ;)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 02 mar 2015, 15:26

puzzel1 pisze: więc kupiłem nową Boscha (regenerowaną) i
dlatego ja kupilem nowa Boscha bez znaczka AUDI/VW za 300zl, nie zadna regenerowana, i mam ponad 240g/s ... moim zadaniem doplacac tylko za obudowe oryginalna nie ma sensu ;)
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl