[S8 D2 98 ] Drgania w przedziale 90-140 km/h
[S8 D2 98 ] Drgania w przedziale 90-140 km/h
Witam wszystkich. Może tu znajdę pomoc w temacie mojego problemu. Mianowicie odczówam drgania auta w przedziale prędkości od 90 do 140km/h. Częstotliwość drgań zwieksza sie wraz ze wzrostem predkosci. Na 20 calowych felgach drgania sa mocniejsze na 18 calowych zimowkach mniejsze. Na zimie praktycznie nie wyczuwalne. Co najdziwniejsze ze drgania nie pojawiaja sie zawsze. Zazwyczaj sa odczuwalne ale zdarzaja sie poranki i czas podrozy do pracy gdzie auto "płynie". Dodam ze słyszę charakterystyczne pukniecie sztućcem w wal napędowy przy ruszaniu. Wymienialem mocowanie dyferecjału bez skutku. Dodam ze opony na 20 calach nowe dunlop, wyważone perfekcyjnie i felgi sa proste.
Ostatnio zmieniony 02 mar 2015, 22:20 przez Pretorian, łącznie zmieniany 1 raz.
Pretorian,
Identyczny post napisałeś w tym temacie:
http://www.a8team.pl/s8-d2-00-podpora-w ... vt2506.htm
Został wykasowany.
Nie dublujemy postów na forum, zmieniam też tytuł Twojego tematu bo tytuł "Delirki" kojarzy się nie z autem a z chorobą medyczną.
Identyczny post napisałeś w tym temacie:
http://www.a8team.pl/s8-d2-00-podpora-w ... vt2506.htm
Został wykasowany.
Nie dublujemy postów na forum, zmieniam też tytuł Twojego tematu bo tytuł "Delirki" kojarzy się nie z autem a z chorobą medyczną.
Drgania czuc na środku auta. Tarcze przod i tyl z klockami nowe. Tyle ze któryś element jest zużyty to juz sie sam domyslilem i nie zajelo mi to duzo czasu. Chodzi mi o konkrety, moze ktos juz sie z tym spotkal u siebie. Ja stawiam na podpore walu ale chce byc pewny bo nie sposób wymieniać wszystko po koleji.
jesli chodzi o drgania na srodku auta to tez moim zdanim moze byc podpora od czego mozesz zaczac...jesli to nie pomoze, to zostaja jeszcze przeguby na wale, ale jesli mowisz ze:
moze to byc rowniez krzyzak, ktory ma juz luz Co by nie bylo przynajmniej wiesz ze masz wal do przegladu...Pretorian pisze:Dodam ze słyszę charakterystyczne pukniecie sztućcem w wal napędowy przy ruszaniu.
to nie jest zwykły napęd...to
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Dla S8 prefl pasuje wał od A8 prefl ABZ z 5 biegowym automatem , wał z aut poliftowych moim zdaniem nie bedzie pasowac .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Miałem to samo. Raz drgało a raz nie (częściej drgało) ale zawsze ustawało po przekroczeniu 140 km/h !. Wymieniłem masę rzeczy, m.in. tylny dyferencjał, opony i felgi, tylni wał, tulejki i wahacze, podporę wału i dalej nic . Po raz kolejny posłuchałem kolegów z forum i wymieniłem tylne półosie z przegubami wewnętrznymi (koledzy radzili, żeby wymienić same przeguby ale kupiłem je razem z pół osiami wiec powędrowały całe ). Po wymianie, jak ręką odjął. Co do stukania przy ruszaniu, sprawdź podporę wału, u mnie pomogło. Wymiana całych półosi z przegubami kosztowała mnie 300 zł, a zabawy z dyferencjałami, oponami i felgami itd oraz nieudolność mechanika, kosztowała 5k. Jeśli przestaje ci drgać budą powyżej 140km/h , na 95% stawiam na przeguby wewnętrzne. Ucz się na moich błędach i pierw je wymień
..ale popatrz ile masz rzeczy wymienionych o ktore sie juz (narazie) nie musisz martwic nie martw sie, ja mialem tak samo jak wpadlem w dziure i zanim doszedlem co bylo przyczyna telepawki auta, wymienilem "pol przodu" ...pawelbtw pisze:a zabawy z dyferencjałami, oponami i felgami itd oraz nieudolność mechanika, kosztowała 5k.
Ostatnio zmieniony 03 mar 2015, 20:16 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to