Ja u siebie kiedyś próbowałem to nagrać, to zapomnij, zbyt ciche żeby to aparat wyłapał. Ciężko to w ogóle wyłapać odpalając auto z zamkniętymi drzwiami. Jedyna opcja odpalamy z otwartymi drzwiami, albo ktoś odpala, a Ty przed autem, najlepiej po 48h postoju, tylko na zimnym-mała instrukcja dla każdego kto chce u siebie nastawniki usłyszeć (przynajmniej u mnie tak się to odbywa)martin_rs4 pisze:Chcialem zrobic filmik i nagrać jak stuka,, ale rano nic nie stukało <niewiem>
Teraz auto stoi u mechanika bo zmienialem zawieche na ta od S8 i jeszcze czeka mnie dziś wymiana plynu wspomagania, tak wiec dopiero wieczorem jak cos to nakrece jak to slychac...
Jeśli ta dłuższa spreżynka nie pomoże to oznacza ze zaworek w samym napinaczu nie trzyma oleju, lub ten za worek zwrotny pod ssakiem rany .. nie chce mi się tego znów robierać
Szczerze mówiąc gdy byłem nieświadomy, w życiu bym nie powiedział, że coś tam stuka, mocny start v8 i tyle :)nawet mi się to podobało <niegadam> dopiero fachura mnie uświadomił, że to napinacze
Marcin masz foto jak ta sprężynka wygląda, może u siebie bym to zmienił łatwo to się wymienia?
Szkoda, że przy tamtej robocie drugiego od razu nie wymieniłeś, miałbyś z bani, a tu znów rozrząd do rozpięcia, oj niewdzięczne to a co do zaworków zwrotnych pod ssącym to przypadkiem nie robiłeś już tego?
Ja na razie trzymam się swojego patentu. Jak mam powyżej 3/4 na bagnecie to ani stuknie, jak spada to zaczyna popukiwać, taką zależność zaobserwowałem. I wiem, że to może wydać się to Wam głupie i niedorzeczne, ale serio tak u mnie to się odbywa. Teraz jak zaczyna stukać to wiem, że trzeba oliwy troszkę dolać i nic nie słychać