![]() |
![]() |
[D2 95 4.2PB/LPG ] Problem z R - pytania
Ja miałem uszkodzony ten "tłoczek" gumowo metalowy odpowiedzialny za zmianę kerunku jazdy. Jest on praktycznie na końcu skrzyni, także trzeba wszystko wybebeszać. Jakby to powiedzieć ta guma potrafi pęknąć i przepuszcza olej. Dlatego na zimnym mi nie jechał do tyłu pod górkę. Ale moje objawy to wyłącznie słabe R na zimnym oleju. Po rozgrzaniu wszystko było ok. Zastanawiam się tylko, czy u Ciebie nie doszło już do rozwalenia się tego elementu, bo może ten kolor i zapach oleju bierze się ze zmielonej gumy? Daj znać jak rozwiążesz sprawę.
***
Po dłuższych przemyśleniach, kalkulacjach i twardym stwierdzeniu, że bez podnośnika to ni hu....steczki tematu nie ruszę zawiozłem 8 do ASB Długołęka. Remont kapitalny bo nic innego nie wchodzi w grę zwłaszcza, że koszt był do przyjęcia.
Odebrałem po kilku dniach, gwarancja na całą skrzynię (1 rok); z tego co się dowiedziałem to tarczki były spalone, kosz od R wyzionął ducha i jeszcze coś tam.
W drodze powrotnej nie ten samochód, biegi pełna kultura, zero szarpnięć i rusza z kopyta piknie. Zrobiłem chwilowo tylko 20 km w drodze powrotnej i jak będzie dalej skrobnę za jakiś czas.
*** nowy post, aby był z datą dzisiejszą.
Po dłuższych przemyśleniach, kalkulacjach i twardym stwierdzeniu, że bez podnośnika to ni hu....steczki tematu nie ruszę zawiozłem 8 do ASB Długołęka. Remont kapitalny bo nic innego nie wchodzi w grę zwłaszcza, że koszt był do przyjęcia.
Odebrałem po kilku dniach, gwarancja na całą skrzynię (1 rok); z tego co się dowiedziałem to tarczki były spalone, kosz od R wyzionął ducha i jeszcze coś tam.
W drodze powrotnej nie ten samochód, biegi pełna kultura, zero szarpnięć i rusza z kopyta piknie. Zrobiłem chwilowo tylko 20 km w drodze powrotnej i jak będzie dalej skrobnę za jakiś czas.
*** nowy post, aby był z datą dzisiejszą.
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno