witam, jak w temacie proszę o analizę logów, gdyż po regeneracji pompy coś dziwnego dzieje się z a8
bardzo ... bardzo ciężko pali...
pedał gazu nie za bardzo współdziała z obrotami, ledwo rusza z miejsca
kultura pracy v6 zerowa, żal słuchać i patrzeć na nia
poniżej świeżo zrobione logi choć nie wiem czy coś one powiedzą
aha błędy jakie posiadała to :
WCZORAJSZE :
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 4D2 907 401
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC 0000SG D02
Software Coding: 00012
Work Shop Code: WSC 02313
Additional Info: 00014059 130 106EC150_1.R75468799089
Additional Info: 00014059 130 106EC150_1.R75468799089
4 Faults Found:
01441 - Low Fuel Level Sensor (G210)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
00575 - Intake Manifold Pressure
11-00 - Control Limit Not Reached
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
31-00 - Open or Short to Ground
DZISIEJSZE :
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 4D2 907 401
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC 0000SG D02
Software Coding: 00012
Work Shop Code: WSC 02313
Additional Info: 00014059 130 106EC150_1.R75468799089
Additional Info: 00014059 130 106EC150_1.R75468799089
3 Faults Found:
01441 - Low Fuel Level Sensor (G210)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
550 i 1441 wracają jak stare koszmary !! !!
a teraz logi :
http://vaglog.pl/log_208340.html 000
http://vaglog.pl/log_208334.html 001
http://vaglog.pl/log_208337.html 003
http://vaglog.pl/log_208341.html 004
http://vaglog.pl/log_208339.html 007
http://vaglog.pl/log_208338.html 011
http://vaglog.pl/log_208335.html 013
http://vaglog.pl/log_208336.html 014
http://vaglog.pl/log_208342.html 018
mam nadzieję że nic nie pomyliłem, bardzo ... bardzo dawno nie bawiłem się w vagowanie, więc proszę o wyrozumiałość i zrozumienie a przede-wszystkim o pomoc,nie ukrywam iż bardzo zależy mi na czasie
tel.691263880
gg 964368
lub pw
[D2 00 2.5TDI ] Analiza logów
[D2 00 2.5TDI ] Analiza logów
Ostatnio zmieniony 13 mar 2015, 21:02 przez mkgarbus, łącznie zmieniany 1 raz.
KUBA
A8 D2 FL 2000 XI 2,5 TDI M6S 180 KM
A8 D2 FL 2000 XI 2,5 TDI M6S 180 KM
karol208 pisze:Coś nie halo z kątem wtrysku na late i early masz 0 (wcześniej było dobrze)
Dziwnie zachowuje się MAF brak różnic od EGR i geometrii turbo.
Co z pompą było?
dopowiadajac pokolei
-tak mi sie wydaje że coś z kątem wtrysku - wcześniej było bezproblemowo
MAF?? nie wiem co to jest więc ciężko mi się odnieść
coo do egr - to mechanik w tamtym roku sprawdzał i czyścił
a co z turbo nie wiem - wcześniej wszystko chodziło jak w zegarku
co było z pompą - przewód od sterownika zrobił zwarcie ,zmieliło pompe,wysiadł sterownik (całość po regeneracji) i nasmarkało aż do sterownika silnika (kolega znalazł drugi identyczny i przelutował immo z mojego)
KUBA
A8 D2 FL 2000 XI 2,5 TDI M6S 180 KM
A8 D2 FL 2000 XI 2,5 TDI M6S 180 KM
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
W 003 bloku masz otwarcie i zamknięcie zaworu EGR 100% zamknięcie a 0% otwarcie
powinno się wtedy zmieniać wskazanie Maf Actual (pomiary maf dokonuje przepływomierz pomiędzy filtrem powietrza a turbiiną)
Przy zamkniętym EGR maf actual powinien być dużo wyższy niż maf specified przy otwartym EGR maf powinien być niższy ponieważ do silnika dostają sie spaliny w celu dopalenia.
U ciebie wygląda że ciągle masz otwarty EGR bo widaćże sterownik w nastawach podstawowych zamyka egr 95% a maf nie rośnie (chyba że masz gdzieś dziure na odcinku przekływka cylindry)
W 011 w kolumnie 4 w BS zawór N75 otwiera się po czym zamyka powinien być widoczny skok ciśnienia w kolumnie 3 (n75 0% ciśnienie ok 950-1000mbar , N75 100% ciśnienie o 100mbar wyższe)
w 004 kolumna 3 na Late ma być 2 ATDC (silnik w pełni rozgrzany) sprawdz najlepiej ustawienie pompy na blokadach. Błąd 550 wskoczy zawsze gdy masz źle ustawiony kąt.
Czy jest to silnik AKE?
powinno się wtedy zmieniać wskazanie Maf Actual (pomiary maf dokonuje przepływomierz pomiędzy filtrem powietrza a turbiiną)
Przy zamkniętym EGR maf actual powinien być dużo wyższy niż maf specified przy otwartym EGR maf powinien być niższy ponieważ do silnika dostają sie spaliny w celu dopalenia.
U ciebie wygląda że ciągle masz otwarty EGR bo widaćże sterownik w nastawach podstawowych zamyka egr 95% a maf nie rośnie (chyba że masz gdzieś dziure na odcinku przekływka cylindry)
W 011 w kolumnie 4 w BS zawór N75 otwiera się po czym zamyka powinien być widoczny skok ciśnienia w kolumnie 3 (n75 0% ciśnienie ok 950-1000mbar , N75 100% ciśnienie o 100mbar wyższe)
w 004 kolumna 3 na Late ma być 2 ATDC (silnik w pełni rozgrzany) sprawdz najlepiej ustawienie pompy na blokadach. Błąd 550 wskoczy zawsze gdy masz źle ustawiony kąt.
Czy jest to silnik AKE?