[D2 94 4.2PB/LPG ] Wymiana pompy wspomagania - brak możliw
[D2 94 4.2PB/LPG ] Wymiana pompy wspomagania - brak możliw
Witam serdecznie,
Mam problem dokładnie - ciekła a właściwie tryskała płynem pompka wspomagania, po wymianie przejechałem jakieś 5km skręcał bajecznie kierownica chodziła luźno tak jak powinna .
Po 5 km przejażdżki poczułem że w zadna stronę nie da się skręcić kierownicą stało to się na prostej co może być przyczyną? <niewiem>
Jeżeli był taki temat proszę o info, jestem nowy może szukałem nie udolnie.
z góry dziekuję i pozdrawiam! Audi a8 4.2
Mam problem dokładnie - ciekła a właściwie tryskała płynem pompka wspomagania, po wymianie przejechałem jakieś 5km skręcał bajecznie kierownica chodziła luźno tak jak powinna .
Po 5 km przejażdżki poczułem że w zadna stronę nie da się skręcić kierownicą stało to się na prostej co może być przyczyną? <niewiem>
Jeżeli był taki temat proszę o info, jestem nowy może szukałem nie udolnie.
z góry dziekuję i pozdrawiam! Audi a8 4.2
Wystąpił całkowity brak wspomagania czy powróciło ?
Pompa założona nowa, czy używka ?
Czy odpowietrzyłeś układ ?
Czy powstają jakieś dźwięki w okolic pompy lub maglownicy ?
Poziom płynu jest ?
Jaki płyn został zalany ?
Najprawdopodobniej nieodpowietrzony układ lub problem z maglem, pompą, servotronikiem, układem.
Pompa założona nowa, czy używka ?
Czy odpowietrzyłeś układ ?
Czy powstają jakieś dźwięki w okolic pompy lub maglownicy ?
Poziom płynu jest ?
Jaki płyn został zalany ?
Najprawdopodobniej nieodpowietrzony układ lub problem z maglem, pompą, servotronikiem, układem.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Trzeba wyciągnąc magiel aby zmienić zawór
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Zawór wymienia się sciągając tylko koło przednie lewe.
Ten zawór to śruba trzymająca jeden z przewodów ciśnieniowych magla.
Może go wyjmij i przeczyść bo tam zepsuć to nie ma się co chyba że się podwiesił.
Albo pompa masz taką super że podziałała kilka minut.
Tutaj masz troszke o tych zaworach.
http://www.a8team.pl/d2-all-wymiana-mag ... t10639.htm
Ale sprawdź nr pompy jaką założyłeś bo teraz nie wiadomo do czego masz dobrać ten zawór a zmieniły się kilukrotnie.
Ja u siebie poprostu przełożyłem zawór ze starego magla do nowego magla. Zapewne u mnie pompa ma niższe ciśnienie wyjścia niż ciśnienie przebicia zaworu w maglu co kupiłem.
Ten zawór to śruba trzymająca jeden z przewodów ciśnieniowych magla.
Może go wyjmij i przeczyść bo tam zepsuć to nie ma się co chyba że się podwiesił.
Albo pompa masz taką super że podziałała kilka minut.
Tutaj masz troszke o tych zaworach.
http://www.a8team.pl/d2-all-wymiana-mag ... t10639.htm
Ale sprawdź nr pompy jaką założyłeś bo teraz nie wiadomo do czego masz dobrać ten zawór a zmieniły się kilukrotnie.
Ja u siebie poprostu przełożyłem zawór ze starego magla do nowego magla. Zapewne u mnie pompa ma niższe ciśnienie wyjścia niż ciśnienie przebicia zaworu w maglu co kupiłem.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości