[D2 01 4.2PB/LPG ] Dymienie
-
- Forum Audi A8
- Posty: 164
- Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
- Lokalizacja: Nowy Sacz
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
No dobra ale szczegółów dalej brak. Diagnoza wstępna jest ale nic nie wiadomo. Wiemy że pacjent ma kaszel i nic więcej.
Zapodaj filmik najlepiej. Pierwszy niech będzie na zimnym rozruchu tak jak ja wrzucałem wcześniej a drugi w momencie kiedy auto będzie miało 90 stopni.
Nie żadne 3000 cały czas tylko wolne obroty kilka sekund i stopniowe zwiększanie gazu do 3000.
Taką fotkę przy 3000 to nawet moje A4 robi dymu.
Zapodaj filmik najlepiej. Pierwszy niech będzie na zimnym rozruchu tak jak ja wrzucałem wcześniej a drugi w momencie kiedy auto będzie miało 90 stopni.
Nie żadne 3000 cały czas tylko wolne obroty kilka sekund i stopniowe zwiększanie gazu do 3000.
Taką fotkę przy 3000 to nawet moje A4 robi dymu.
Panowie, ja jestem po generalnym remoncie glowic u szeryfish-a
Mialem na poczatku lekki dymek, zimno itp, ale po jakims czasie jezdzena plynu ubywalo 1 l na 400 km i dymienie bylo takie, ze we wstecznym nic nie widac.
Diagnoza glowica padnieta pozniej sie okazalo ze UPG tez.
Po remoncie latam tydzien, na razie wszystko gra, a dymienie lekkie pozostalo, nagrzeje sie i dymi do momentu az wyparuje wszysko z wydechu (nie chce przesadzac, ale nie ubywa nic plynu chlodniczego). Zrobilem juz ponad 200km i depcze mocniej co widac na tym jak mniej dymi z uplywem wydmuchanej wilogoci i wody na bruku chociazby jak stoje w jednym miejscu.
Problem z wydechem jedynie jest taki, ze jego objetosc i temperatura wydechu powoduja zasysanie wilogoci po nagrzaniu wydechu i wylaczeniu silnika, co z rana po lekkim nagrzaniu widac jako para.
Mialem na poczatku lekki dymek, zimno itp, ale po jakims czasie jezdzena plynu ubywalo 1 l na 400 km i dymienie bylo takie, ze we wstecznym nic nie widac.
Diagnoza glowica padnieta pozniej sie okazalo ze UPG tez.
Po remoncie latam tydzien, na razie wszystko gra, a dymienie lekkie pozostalo, nagrzeje sie i dymi do momentu az wyparuje wszysko z wydechu (nie chce przesadzac, ale nie ubywa nic plynu chlodniczego). Zrobilem juz ponad 200km i depcze mocniej co widac na tym jak mniej dymi z uplywem wydmuchanej wilogoci i wody na bruku chociazby jak stoje w jednym miejscu.
Problem z wydechem jedynie jest taki, ze jego objetosc i temperatura wydechu powoduja zasysanie wilogoci po nagrzaniu wydechu i wylaczeniu silnika, co z rana po lekkim nagrzaniu widac jako para.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 164
- Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
- Lokalizacja: Nowy Sacz
zdjecie jest na zimnym silniku a filmik dodalem na yt ale nie chce mi go znalesc w wyszukiwarce. Dzis rano zapalilem auto i polozylem sie a tu zaczelo kapac koło koła (pasazer) tylko w tym miejscu gdzie konczy sie oslona silnika, rozebralem obudowe filtra i nic nie znalazlem tylko0 tyle ze ten silnik pod filtrem mi nie dziala i wody bylo pelno w nim.Jak sie nagrzeje to nie dymi a jak sie nagrzewa to puszcza dymek chyba tez niebieski troche,nie moge tego filmiku znalesc.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 164
- Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
- Lokalizacja: Nowy Sacz