części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ - ] Roznice w silnikach w12 a8 d2 AZC a w12 a8 d3 BHT

gryzzli
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 30 lip 2013, 18:51
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: gryzzli » 22 mar 2015, 12:01

V10 to jest jeszcze inna historia tam mysle ze polaczone trzy elementy w calosc powoduja ich padanie czyli nieszczesne plastikowe klapki w kolektorze (wada fabryczna),zasilanie fsi czyli niedoskonalosci tej metody plus samochod do jakiej trafia ten silnik .S8 w zalozeniach ma byc usportowiona limuzyna wiec trafia z regoly do kierowcy ktory lubi ostrzej przeploszyc te konie z tej limuzyny :-)

Dworek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 187
Rejestracja: 29 maja 2014, 00:40
Lokalizacja: WWA

Post autor: Dworek » 22 mar 2015, 17:21

Dyskusję o 5.2 V8 z S8 D3 proponuję przenieść TUTAJ

bunga bunga
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 727
Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
Lokalizacja: WSC

Post autor: bunga bunga » 22 mar 2015, 18:04

W porsche użytkownicy maja bardzo poważny problem z nikasilem.

Szacują, że oprócz silników w GT i turbo, pozostałe silniki wytrzymują do 150 tys km.

Przy ostrzejszej jeździe (tor) zdecydowanie krócej.

gryzzli
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 30 lip 2013, 18:51
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: gryzzli » 22 mar 2015, 18:29

Sam nikasil firmy motoryzacyjne zaczely stosowac na szeroka skale w latach 80 xx wieku na czele wlasnie z porsche i jakos silniki im nie klekaly zbyt czesto wiec to raczej nie ta powloka jest winna w tym wszystkim raczej bym stawial na kombinacje ze stopami aluminium w blokach silnikow i jego rozszezalnoscia przy ostrej jezdzie . Ciekawe czy w12 biturbo z bentleya tez ma takie tendencje do padania?

Gość

Post autor: Gość » 22 mar 2015, 21:56

Ciekawe czy w12 biturbo z bentleya tez ma takie tendencje do padania?
Z tego co wiem to NIE. Więc szczegółow nie znam ale w bentleyu pomodzili W12.

bunga bunga
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 727
Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
Lokalizacja: WSC

Post autor: bunga bunga » 23 mar 2015, 11:15

A powiedzcie mi.

Czy przy powłoce nikasilowej można swobodnie stosować LPG?

Wiem, że jest bardzo czuła na siarkę z paliwa i to ją podobno głównie osłabia.

"Gryzzli" piszesz o wiatrakach z lat 80 które są legendarnie trwałe.

Ja napisałem o chłodzonych cieczą. Poprawili je po 2009.

gryzzli
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 30 lip 2013, 18:51
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: gryzzli » 23 mar 2015, 15:54

Lpg raczej nie szkodzi jedynym problemem jest jakos tego lpg bo rozne swinstwa u nas dodaja do niego a i sam lpg bywa podlej jakosci ,co mozna nawet sadzic po awariach pomp lpi na zachodzie wytrzymuja 500tys a u nas maja problemy juz po 100tys.Jako ciekawostke napisze ze cena silnika w12 w aso to okolo 30tys euro :-)

Gość

Post autor: Gość » 23 mar 2015, 15:55

To jest to najdroższy czort z palety D2/D3 :)

Dworek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 187
Rejestracja: 29 maja 2014, 00:40
Lokalizacja: WWA

Post autor: Dworek » 23 mar 2015, 16:01

A sprawdzaliście cenę 5.2 V10? <niegadam>

Gość

Post autor: Gość » 23 mar 2015, 16:04

25tyś euro

gryzzli
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 30 lip 2013, 18:51
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: gryzzli » 23 mar 2015, 16:13

Jakos nie moge pojac jak mogli zrobic takie buble jak v10 czy w12 za taka kase .Napewno cos poprawili w d3 bo tych silnikow jeszcze poki co mniej pada niz w d2 /phaetonie . A orientuje sie kto ile kosztuje v8 bi turbo z c5 w aso ?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 23 mar 2015, 19:42

Blok silnika o kodzie BCY - odpowiadający silnikowi 4.2 v8 BT to koszt 41900zl netto , nie ma możliwości kupna całego silnika nowego
Ostatnio zmieniony 23 mar 2015, 20:35 przez michalwruszak, łącznie zmieniany 1 raz.
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 23 mar 2015, 19:43

5.0 v10 z RS6 c6 to koszt 105tys zl netto - silnik bez osprzętu :)
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

gryzzli
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 30 lip 2013, 18:51
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: gryzzli » 23 mar 2015, 20:14

Dobra Panowie to ceny juz znamy :-) Moze teraz ktos sie wypowie komu padl taki silnik w12 co w nim padlo ?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 23 mar 2015, 20:20

Był tu swego czasu jeden osobnik co miał d2 w12 na 21" kołach i wcisnął tam 1.9 tedeika.. Jak się go zapytało co było powodem zajechania tego motoru to skwitował to słowem "TZ"..
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl