części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 preFL ALL ] Moduły zapłonowe - kupno

Awatar użytkownika
devro
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 04 lip 2009, 18:55
Lokalizacja: śląsk

[D2 preFL ALL ] Moduły zapłonowe - kupno

Post autor: devro » 24 mar 2015, 13:14

Witam

Muszę kupić moduły zapłonowe i mam pytanie jakiej firmy bo jest wybór

- Hans Pries 90zł./sztuka
- Maxgear 77zł./sztuka
- Meyle 210zł./sztuka

Czy może oryginał ?? Używanych kupować nie chcę , tylko nowe .

Co polecacie ??

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 24 mar 2015, 14:59 przez devro, łącznie zmieniany 1 raz.

Gość

Post autor: Gość » 24 mar 2015, 14:05

Kup se najtańsze a sprawny uzywany zostaw na zapas. Jak ci padnie nowy to bedziesz dalej jechał i zareklamujesz.

ernesto

Post autor: ernesto » 24 mar 2015, 14:23

Osobiście wolę używany ale ori. Od 1.8 T pasuje.

Gość

Post autor: Gość » 24 mar 2015, 14:29

Jesli ktos zdolny poskłada sobie sam-koszt jednego scalaczka chyba ok 5-6zł :) Mam tu speca co to potrafi zrobic na wieki ale brak mu czasu :(

Awatar użytkownika
devro
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 04 lip 2009, 18:55
Lokalizacja: śląsk

Post autor: devro » 24 mar 2015, 14:42

Apophis pisze: Mam tu speca co to potrafi zrobic na wieki ale brak mu czasu :(
szkoda że nie ma czasu :/

Czy te z tych aukcji będą pasowały do mnie ??

http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... fault-0113

Gość

Post autor: Gość » 24 mar 2015, 14:46

Raczej wszystkie vw/audi sa pasujące. Nie widziałem innych.

Awatar użytkownika
devro
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 04 lip 2009, 18:55
Lokalizacja: śląsk

Post autor: devro » 24 mar 2015, 14:53

Zastanawiające są ceny tych używanych od 40zł. do 200zł. hmm

Może jednak skuszę się na te z aukcji ;)

ernesto

Post autor: ernesto » 24 mar 2015, 15:09

0 227 100 211 - 4D0 905 351
U mnie są takie od 1.8 T z tym że ja za swoje dawałem po 50 zł/szt
Zadzwoniłem za pierwszym razem i pytałem o moduł A8 4.2 ABZ to powiedział mi 200 zł <jezu> zadzwoniłem za kilka dni i powiedziałem że chodzi o 1.8 T i cena nagle 50 zł :D :D

Gość

Post autor: Gość » 24 mar 2015, 15:22

Takich co sprzedają za 200 bo to do A8 to omijać z daleka. Wartośc sztuki uzywanej ori nie istotne do czego to max 50zł. Za tyle kupowałem nie tylko ja.

Awatar użytkownika
devro
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 04 lip 2009, 18:55
Lokalizacja: śląsk

Post autor: devro » 25 mar 2015, 15:02

8 Faults Found:
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16689 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0305 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16688 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0304 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
P0303 - 35-10 - - - Intermittent
16686 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0302 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16691 - Cylinder 7 Misfire Detected
P0307 - 35-10 - - - Intermittent
16690 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0306 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent


Dziś jak i ostatnio takie błędy mi wyskoczyły .
Silnik kuleje kontrolka CAT i ciężko odpala .

Czy winą wypadania zapłonów może być winien sterownik immobilizera??

17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Bo chcę zamówić moduły zapłonowe i nie wiem co robić ??

ernesto

Post autor: ernesto » 25 mar 2015, 16:18

16684 P0300 412C Cylinder / cylindry - wykrycie wypadania zapłonów
16689 P0305 4131 Cylinder 5 - wypadanie zapłonów
16688 P0304 4130 Cylinder 4 - wypadanie zapłonów
16687 P0303 412F Cylinder 3 - wypadanie zapłonów
16686 P0302 412E Cylinder 2 - wypadanie zapłonów
16691 P0307 4133 Cylinder 7 - wypadanie zapłonów
16690 P0306 4132 Cylinder 6 - wypadanie zapłonów

17978 P1570 463A Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody

Masz wypadanie zapłonów na wszystkich prócz na pierwszym i ósmym cylindrze.
Kup najwyżej jeden moduł i podmień. Wykasuj błędy i zobacz co się będzie działo. Jeśli błędy się będą powtarzać to trzeba szukać dalej.
Cewki raczej wątpliwe by padły wszystkie 7 na raz.

Gazu nie masz z tego co widzę.
Świece do sprawdzenia, cewki również czy są dobrze przykręcone do obudowy.
Zamień miejscami cewki 1 <-> 4 i 5 <-> 8
Jeśli błędy przeniosą się z 4 na 1 i z 5 na 8 to będzie wina cewek zapłonowych.

Awatar użytkownika
devro
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 04 lip 2009, 18:55
Lokalizacja: śląsk

Post autor: devro » 26 mar 2015, 11:54

Profil poprawiony LPG jest - Prins

Na LPG problemów nie ma żadnych, silnik pracuje idealnie.

A więc :

Po nocy kiedy jest chłodno silnik odpala za pierwszym razem i pracuję normalnie aż do przejechania koło 15-20km , pózniej zaczyna szarpać pokazuje się kontrolka CAT i problemy z dalszą jazdą :/
Silnik wtedy nie chce zapalić a jak już zapali może za 7-8 razem to strasznie kuleje.
Podpinam go wtedy pod vaginę i wyżej opisane błędy wyskakują .

Czasami muszę zamknąć auto z pilota i otworzyć bo kluczyk od immobilizer-a mryga.
Po tej czynności czasem od razu załapie .

Po nocy kiedy jest ciepło to już pali za 3 lub 4 i od razu kuleje jak by temperatura otoczenia miała coś wspólnego z tym.

Sam już nie wiem co to może być :/

Wymieniłem na dniach takie graty (nowe) :

- świece
- filtr powietrza i olej
- regulator ciśnienia paliwa BOSCH
- pompa paliwa VDO
- 3 odmy
- dwie fajki na cewkach

Jak wspomniałem wyżej na LPG silnik zawsze chodzi idealnie. Ostatnie dwa tygodnie śmigam tylko na Bp i chcę tą usterkę usunąć .

17978 P1570 463A Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody

co to oznacza - sterownik do wymiany ??

Pozdrawiam

Gość

Post autor: Gość » 26 mar 2015, 11:58

Może wystarczy przekodowanie od nowa.

Awatar użytkownika
devro
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 04 lip 2009, 18:55
Lokalizacja: śląsk

Post autor: devro » 26 mar 2015, 12:00

Apophis pisze:Może wystarczy przekodowanie od nowa.
ale czy przez ten sterownik mogę mieć takie problemy jakie opisałem wyżej
czy jedno z drugim nie ma nic wspólnego ??

Proszę o dobre rady :)

Gość

Post autor: Gość » 26 mar 2015, 12:07

devro pisze:ale czy przez ten sterownik mogę mieć takie problemy jakie opisałem wyżej
czy jedno z drugim nie ma nic wspólnego ??
devro pisze:Czasami muszę zamknąć auto z pilota i otworzyć bo kluczyk od immobilizer-a mryga.
Po tej czynności czasem od razu załapie .
devro pisze:17978 P1570 463A Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody
Z twego opisu wynika że może powodować te problemy immo

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl