![]() |
![]() |
![]() |
[D2 preFL ALL ] Moduły zapłonowe - kupno
[D2 preFL ALL ] Moduły zapłonowe - kupno
Witam
Muszę kupić moduły zapłonowe i mam pytanie jakiej firmy bo jest wybór
- Hans Pries 90zł./sztuka
- Maxgear 77zł./sztuka
- Meyle 210zł./sztuka
Czy może oryginał ?? Używanych kupować nie chcę , tylko nowe .
Co polecacie ??
Pozdrawiam
Muszę kupić moduły zapłonowe i mam pytanie jakiej firmy bo jest wybór
- Hans Pries 90zł./sztuka
- Maxgear 77zł./sztuka
- Meyle 210zł./sztuka
Czy może oryginał ?? Używanych kupować nie chcę , tylko nowe .
Co polecacie ??
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 24 mar 2015, 14:59 przez devro, łącznie zmieniany 1 raz.
szkoda że nie ma czasuApophis pisze: Mam tu speca co to potrafi zrobic na wieki ale brak mu czasu

Czy te z tych aukcji będą pasowały do mnie ??
http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... fault-0113
8 Faults Found:
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16689 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0305 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16688 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0304 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
P0303 - 35-10 - - - Intermittent
16686 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0302 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16691 - Cylinder 7 Misfire Detected
P0307 - 35-10 - - - Intermittent
16690 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0306 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Dziś jak i ostatnio takie błędy mi wyskoczyły .
Silnik kuleje kontrolka CAT i ciężko odpala .
Czy winą wypadania zapłonów może być winien sterownik immobilizera??
17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Bo chcę zamówić moduły zapłonowe i nie wiem co robić ??
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16689 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0305 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16688 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0304 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
P0303 - 35-10 - - - Intermittent
16686 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0302 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16691 - Cylinder 7 Misfire Detected
P0307 - 35-10 - - - Intermittent
16690 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0306 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Dziś jak i ostatnio takie błędy mi wyskoczyły .
Silnik kuleje kontrolka CAT i ciężko odpala .
Czy winą wypadania zapłonów może być winien sterownik immobilizera??
17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Bo chcę zamówić moduły zapłonowe i nie wiem co robić ??
16684 P0300 412C Cylinder / cylindry - wykrycie wypadania zapłonów
16689 P0305 4131 Cylinder 5 - wypadanie zapłonów
16688 P0304 4130 Cylinder 4 - wypadanie zapłonów
16687 P0303 412F Cylinder 3 - wypadanie zapłonów
16686 P0302 412E Cylinder 2 - wypadanie zapłonów
16691 P0307 4133 Cylinder 7 - wypadanie zapłonów
16690 P0306 4132 Cylinder 6 - wypadanie zapłonów
17978 P1570 463A Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody
Masz wypadanie zapłonów na wszystkich prócz na pierwszym i ósmym cylindrze.
Kup najwyżej jeden moduł i podmień. Wykasuj błędy i zobacz co się będzie działo. Jeśli błędy się będą powtarzać to trzeba szukać dalej.
Cewki raczej wątpliwe by padły wszystkie 7 na raz.
Gazu nie masz z tego co widzę.
Świece do sprawdzenia, cewki również czy są dobrze przykręcone do obudowy.
Zamień miejscami cewki 1 <-> 4 i 5 <-> 8
Jeśli błędy przeniosą się z 4 na 1 i z 5 na 8 to będzie wina cewek zapłonowych.
16689 P0305 4131 Cylinder 5 - wypadanie zapłonów
16688 P0304 4130 Cylinder 4 - wypadanie zapłonów
16687 P0303 412F Cylinder 3 - wypadanie zapłonów
16686 P0302 412E Cylinder 2 - wypadanie zapłonów
16691 P0307 4133 Cylinder 7 - wypadanie zapłonów
16690 P0306 4132 Cylinder 6 - wypadanie zapłonów
17978 P1570 463A Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody
Masz wypadanie zapłonów na wszystkich prócz na pierwszym i ósmym cylindrze.
Kup najwyżej jeden moduł i podmień. Wykasuj błędy i zobacz co się będzie działo. Jeśli błędy się będą powtarzać to trzeba szukać dalej.
Cewki raczej wątpliwe by padły wszystkie 7 na raz.
Gazu nie masz z tego co widzę.
Świece do sprawdzenia, cewki również czy są dobrze przykręcone do obudowy.
Zamień miejscami cewki 1 <-> 4 i 5 <-> 8
Jeśli błędy przeniosą się z 4 na 1 i z 5 na 8 to będzie wina cewek zapłonowych.
Profil poprawiony LPG jest - Prins
Na LPG problemów nie ma żadnych, silnik pracuje idealnie.
A więc :
Po nocy kiedy jest chłodno silnik odpala za pierwszym razem i pracuję normalnie aż do przejechania koło 15-20km , pózniej zaczyna szarpać pokazuje się kontrolka CAT i problemy z dalszą jazdą
Silnik wtedy nie chce zapalić a jak już zapali może za 7-8 razem to strasznie kuleje.
Podpinam go wtedy pod vaginę i wyżej opisane błędy wyskakują .
Czasami muszę zamknąć auto z pilota i otworzyć bo kluczyk od immobilizer-a mryga.
Po tej czynności czasem od razu załapie .
Po nocy kiedy jest ciepło to już pali za 3 lub 4 i od razu kuleje jak by temperatura otoczenia miała coś wspólnego z tym.
Sam już nie wiem co to może być
Wymieniłem na dniach takie graty (nowe) :
- świece
- filtr powietrza i olej
- regulator ciśnienia paliwa BOSCH
- pompa paliwa VDO
- 3 odmy
- dwie fajki na cewkach
Jak wspomniałem wyżej na LPG silnik zawsze chodzi idealnie. Ostatnie dwa tygodnie śmigam tylko na Bp i chcę tą usterkę usunąć .
17978 P1570 463A Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody
co to oznacza - sterownik do wymiany ??
Pozdrawiam
Na LPG problemów nie ma żadnych, silnik pracuje idealnie.
A więc :
Po nocy kiedy jest chłodno silnik odpala za pierwszym razem i pracuję normalnie aż do przejechania koło 15-20km , pózniej zaczyna szarpać pokazuje się kontrolka CAT i problemy z dalszą jazdą

Silnik wtedy nie chce zapalić a jak już zapali może za 7-8 razem to strasznie kuleje.
Podpinam go wtedy pod vaginę i wyżej opisane błędy wyskakują .
Czasami muszę zamknąć auto z pilota i otworzyć bo kluczyk od immobilizer-a mryga.
Po tej czynności czasem od razu załapie .
Po nocy kiedy jest ciepło to już pali za 3 lub 4 i od razu kuleje jak by temperatura otoczenia miała coś wspólnego z tym.
Sam już nie wiem co to może być

Wymieniłem na dniach takie graty (nowe) :
- świece
- filtr powietrza i olej
- regulator ciśnienia paliwa BOSCH
- pompa paliwa VDO
- 3 odmy
- dwie fajki na cewkach
Jak wspomniałem wyżej na LPG silnik zawsze chodzi idealnie. Ostatnie dwa tygodnie śmigam tylko na Bp i chcę tą usterkę usunąć .
17978 P1570 463A Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody
co to oznacza - sterownik do wymiany ??
Pozdrawiam
devro pisze:ale czy przez ten sterownik mogę mieć takie problemy jakie opisałem wyżej
czy jedno z drugim nie ma nic wspólnego ??
devro pisze:Czasami muszę zamknąć auto z pilota i otworzyć bo kluczyk od immobilizer-a mryga.
Po tej czynności czasem od razu załapie .
Z twego opisu wynika że może powodować te problemy immodevro pisze:17978 P1570 463A Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody