[D2 95 2.8PB/LPG ] Wskazania temperatury
dokładnie wpuszcza górą termostat wkłada się spręzynką do silnika także otwiera się w stronę chłodnicy i ciepły płyn jest dawany dołem chłodnicy do góry dziwne jest to że łapie 120 stopni i ani nie wywali płynu ani go nie zagotuje a tak apropo korek założyłem nowy swaga >> febi nic to nie dało jutro z rana wujmuję chłodnice i zobacze czu ma przejscie bo tylko to zostało
chłodnica wyjęta jestem na etapie odmulania posciągałem plastikowe obudowy blaszka z wycieraczki samochodowej typu ( alca ) i udrożniam kanały chłodnicy jakiś jołop nalał jakiegoś syfu wygląda to tak jak glina z wodą chłodnica nie miała przejścia porobię fotki i wrzucę do postu przepłucze ją puzniej wodą i powinno pomóc dam znać panowie co i jak
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
kolego mialem bardzo podobnie w audi a6 c5 1.8t, auto raz miało 95 stopni, raz 110 i wracalo na 95, postawiona diagnoza(uszkodzony termostat)-bledna, ( uszkodzony czujnik temperatury przy chlodnicy i podszybiu)- bledny,(uszkodzony potencjometr od temperatury-100-150zł) -bledne,(wymiana licznika)-bledna, okazalo sie ze problem był w instalacji elektrycznej idacej do licznika, naprawa instalacji dopiero postawila wskaznik temperatury po zagrzaniu w odpowiednim miejscu 90 pare stopni i juz nie wajchował, elektronik kilka razy go kalibrowal jakos ustawiał i dopiero bylo 90stopni, meczylem sie z tym problemem rok, prawie wiekszosc czasu nim wogole nie jezdzilem, wkoncu auto sprzedalem bo mialem juz dosyc, moze u Ciebie jest podobnie.
Nie mozna sobie tak po prostu zmienic polozenie wskazowki mechanicznie i juz, wiem ze jezdzilem do niego pare razy bo raz przestawial i mial 95, pozniej przestawial i bylo 92-3,to ze wskazowka stoi na 90 stopni to nie oznacza ze taka jest temperatura bo nawet na vagu widac ze moze wachac sie nawet do 105 stopni a powinna wizualnie stac na 90, tylko u mnie juz poza tym ustawieniem wszystko bylo sprawne.(tak mi sie wydaje )