[D2 95 4.2PB/LPG ] Głośne odgłosy przy skręcie kołami podc
[D2 95 4.2PB/LPG ] Głośne odgłosy przy skręcie kołami podc
Hej
Od jakiegoś czasu miałem nasilające się objawy ( na mój nos zużytego przegubu/przegubów zewnętrznych ) mianowicie podczas jazdy ,albo ruszania przy skręconych kołach czuć było przeskoki,odgłos ten nazwał bym bardzo głośnym jakby coś mocno waliło/przeskakiwało .
Stwierdziłem że zapewne uwalone są przeguby zew. więc zostały wymienione na nowe . Jednak nic to nie dało wciąż słychać przy skręconych kołach i już nawet delikatnym przyspieszaniu głośne walenie raczej z przodu. Ma ktoś jakieś pomysły co to może być ? Czy wewnętrzne przeguby też dają takie objawy ? Przy gazie w podłogę na prostej nic się nie dzieje, nic nie słychać, tylko jak mam skręcone koła, już nawet nie na maksa, tylko przy małym skręcie.
Od jakiegoś czasu miałem nasilające się objawy ( na mój nos zużytego przegubu/przegubów zewnętrznych ) mianowicie podczas jazdy ,albo ruszania przy skręconych kołach czuć było przeskoki,odgłos ten nazwał bym bardzo głośnym jakby coś mocno waliło/przeskakiwało .
Stwierdziłem że zapewne uwalone są przeguby zew. więc zostały wymienione na nowe . Jednak nic to nie dało wciąż słychać przy skręconych kołach i już nawet delikatnym przyspieszaniu głośne walenie raczej z przodu. Ma ktoś jakieś pomysły co to może być ? Czy wewnętrzne przeguby też dają takie objawy ? Przy gazie w podłogę na prostej nic się nie dzieje, nic nie słychać, tylko jak mam skręcone koła, już nawet nie na maksa, tylko przy małym skręcie.
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2015, 20:59 przez Judo, łącznie zmieniany 1 raz.
Panowie sorrki za pomyłke właśnie przeguby zewnetrzne ( nie wewnętrzne ) wymieniłem bo takie miał objawy . Dlatego to mnie martwi co tak mocno cały czas wali przy skrecaniu,jakby coś z napędem było nie tak. Opony standard 225/55/17 , zbieżność raczej ok, prowadzi jak po szynie . Mechanik coś mi powiedział,że mu to wygląda na mechanizm różnicowy
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Dowiadywałem się u chłopaków od ASB o koszty nowych części do mechanizmu różnicowego no i nie stety do CML nie mają dostępności do części a nawet do uszczelniaczy tylko do miski Nie wiem gdzie oni się zaopatrują czyżby kończyły się zasoby cześć do tych skrzyń? <niewiem> ale też nakierowali mnie na sprawdzenie przegubów wewnętrznych. Używany mechanizm około 500 pln +demontaż i montaż skrzyni to już rożnie lokalnie ja płaciłem 1200 pln.+200 za ponowne wyciągniecie skrzyni i zmianę czujnika położenia biegów.
Przegub wewnętrzny nie pracuje zbyt dużo przy skręcaniu tylko przy pracy zawieszenia góra dół.
Podczas skręcania jedno koło wykonuje więcej obrotów niż drugie. przez co w różnicowym mechanizmie zaczynają pracować satelitki i jak na nich jest luz to zaczynają się cyrki z blokowaniem i chrobotaniem.
Ja raczej bym był przekonany do mech. różnicowego. Zresztą przegub wewnętrzny jest 3ramienny wiec na obrót koła 3 stuknięcia powinno być.
Podczas skręcania jedno koło wykonuje więcej obrotów niż drugie. przez co w różnicowym mechanizmie zaczynają pracować satelitki i jak na nich jest luz to zaczynają się cyrki z blokowaniem i chrobotaniem.
Ja raczej bym był przekonany do mech. różnicowego. Zresztą przegub wewnętrzny jest 3ramienny wiec na obrót koła 3 stuknięcia powinno być.
Miałem podobne objawy z Tylnym mechanizmem.
Gdzie pytałeś?tutenhamon pisze:Dowiadywałem się u chłopaków od ASB o koszty nowych części do mechanizmu różnicowego no i nie stety do CML nie mają dostępności do części a nawet do uszczelniaczy tylko do miski Nie wiem gdzie oni się zaopatrują czyżby kończyły się zasoby cześć do tych skrzyń? <niewiem>
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno