części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 95 2.8PB/LPG ] Wskazania temperatury

Gość

Post autor: Gość » 03 kwie 2015, 13:30

Wskazówka to zegar analogowy daleki od perfekcyjnej dokładności lecz wystarczająco dokładny by zaalarmował nas że cos jest nie w porządku.

ahmar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 89
Rejestracja: 24 maja 2011, 22:47
Lokalizacja: chełm

Post autor: ahmar » 03 kwie 2015, 15:30

ok pojawiły się kolejne wskazówki zegar mam 100% sprawny podmiankę zrobiłem ze znajomym teraz tak to co stwierdziłem to mam za słabe ciśnienie w układzie chłodzenia i silnik niema takiego obiegu wody jak powinien być teraz pytanie czy przy instalacji gazowej nie powinno być założonej jakiejś drugiej pompki która wymusza obieg wody z tego co sie orientuje a6 c4 z tym silnikiem coś takiego posiadało ???? co może być przyczyną ?? pompa wody była nowa założyłęm wczoraj z powrotem starą i dalej jest tak jak było bo myślałem że ona robotę robi . jakieś propozycje ??

Gość

Post autor: Gość » 03 kwie 2015, 15:40

ahmar pisze: czy przy instalacji gazowej nie powinno być założonej jakiejś drugiej pompki która wymusza obieg wody
W A8 taka obiegowa jest przy elektrozaworach ale do prawidłowej pracy nie potrzeba jej. U mnie nie hasa już drugi rok i jedyne czego brak to funkcji REST zimą.

MBiały
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 18
Rejestracja: 26 gru 2014, 09:05
Lokalizacja: WAWA

Post autor: MBiały » 03 kwie 2015, 15:40

nie slyszalem o drugiej pompie do instalacji gazowej, majac kilka aut na gaz nie przypominam sobie zeby cos takiego bylo... slabe cisnienie na ogol oznacza padnieta pompe, na starej i nowej masz takie sama tem cieczy?

ernesto

Post autor: ernesto » 03 kwie 2015, 16:08

Nie ma żadnej dodatkowej pompy i nie powinno być.

Zagrzej auto 90 stopni. Kiedy osiągnie 90 włącz ogrzewanie HI +HI i ustaw klimatronik by dmuchał kratkami. Wszystkie kratki pozamykaj zostaw otwartą tylko tą w konsoli. Jak osiagnie 90 stopni włącz ogrzewanie na połowę zakresu dmuchania. Silnik ma pracować na wolnych obrotach. Chciałbym wiedzieć czy parzy w ręce cały czas czy po chwili leci chłodniejsze powietrze.

ahmar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 89
Rejestracja: 24 maja 2011, 22:47
Lokalizacja: chełm

Post autor: ahmar » 03 kwie 2015, 17:50

cały czas leci jednakowe powietrze dość ciepłe dość gorące

ernesto

Post autor: ernesto » 03 kwie 2015, 18:13

Czyli pompa chłodzenia goni. To znaczy że obieg jest.

ahmar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 89
Rejestracja: 24 maja 2011, 22:47
Lokalizacja: chełm

Post autor: ahmar » 03 kwie 2015, 21:52

czyli nikt niema pomysłów ja też już nie niestety także chyba głowice w góre i się zobaczy może uszczelka w takim razie

ernesto

Post autor: ernesto » 04 kwie 2015, 00:12

ahmar pisze:czyli nikt niema pomysłów ja też już nie niestety także chyba głowice w góre i się zobaczy może uszczelka w takim razie
Po co ?
Chcesz sobie narobić kosztów ?

VAG pokazuje prawidłową temperaturę tak ? Tak.
Na zegarze jest jakiś feler. który pokrywa się z innym zestawem wskaźnków.
Teraz tak:
- gotuje płyn ?
- zanika ogrzewanie ?
- gubi Ci płyn ?
- znika Ci olej ?
- czy w konsystencja oleju wygląda jak kawa z mlekiem ?
- wyrzuca płyn zbiorniczkiem wyrównawczym ?
- rozsadza węże ?

ahmar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 89
Rejestracja: 24 maja 2011, 22:47
Lokalizacja: chełm

Post autor: ahmar » 04 kwie 2015, 06:22

nic takiego niema miejsca ale może jest jakies mikropękniecie które zapętla ten płyn w silniku

ahmar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 89
Rejestracja: 24 maja 2011, 22:47
Lokalizacja: chełm

Post autor: ahmar » 04 kwie 2015, 08:05

czyli zwarcie gdzieś w elektryce?

ahmar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 89
Rejestracja: 24 maja 2011, 22:47
Lokalizacja: chełm

Post autor: ahmar » 04 kwie 2015, 08:06

a i przy obecnej temperaturze potrafi załączyć wentylatory gdzie chłodnica jest zimna bo termostat nie puscił

Gość

Post autor: Gość » 04 kwie 2015, 08:39

Pytania Erniego na które odpowiedziałes przecząco sugeruja że możesz mies problem elektryczny. Czujnik-instalacja cos miesza.

Załącza sie wentylator więc coś go wzbudza a od tego sa czujnik temperatury i ciśnienia klimy. Szwankujące wskazanie na analogowym wskaźniku sugeruje też błednie wysokie wskazanie czujnika.

Trza bedzie pokopać w instalacji...

ernesto

Post autor: ernesto » 04 kwie 2015, 10:09

Czy podczas jazdy dochodzi w trasie przekracza 90 stopni czy nie ? Jeśli nie to do sprawdzenia jest sprzęgło wiskotyczne jeszcze

MBiały
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 18
Rejestracja: 26 gru 2014, 09:05
Lokalizacja: WAWA

Post autor: MBiały » 04 kwie 2015, 11:18

Kolego tak jak Ci pisałem rownież miałem problem w instalacji z tym ze mi nawet na postoju kilka minut nie zalaczal sie wentylator bo cos szwankowało.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl