![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Śruba górnych wahaczy jaki numer gdzie kupic...?
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
[D3 ALL ] Śruba górnych wahaczy jaki numer gdzie kupic...?
Panowie słynna śruba ta która się ukręca przy wymianie górnych wahaczy ...
Jaki numer....?
Gdzie kupić....?
Jaka cena..... ?
Jaki numer....?
Gdzie kupić....?
Jaka cena..... ?
Tiptronik wymiana oleju Audi 
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

Jesi chodzi Ci o ta M10x62x45 to numer ma N10425302, cena 2.65 Euro, najlepiej w ASO 

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Forum Audi A8
- Posty: 187
- Rejestracja: 29 maja 2014, 00:40
- Moje auto: 100 C4
- Rocznik: 1992
- Silnik: Inne
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: WWA
Ta, która podał drago, to numer 16, do każdego wahacza po jednej,
tylko mi ETKA podaje jej numer z końcówką 01, choć wymiary się zgadzają.
Jest jeszcze ta przy zwrotnicy, długa, nr 10 na schemacie, M10x105, nr N10576801
tylko mi ETKA podaje jej numer z końcówką 01, choć wymiary się zgadzają.
Jest jeszcze ta przy zwrotnicy, długa, nr 10 na schemacie, M10x105, nr N10576801
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2015, 13:17 przez Dworek, łącznie zmieniany 2 razy.
tez tak robię ale pamiętaj ze oryginalnie są tam nakrętki samo kontrujące sie czy jakoś tak zapobiegają samoistnemu odkręcaniu się . twardość śruby 10.8 takie ładowałem w c5Lukas134 pisze:W każdym sklepie ze śrubami i zapłacisz 15zl za kg utwardzane porządne śruby 😉 ja juz zużyłem takich śrub bardzo dużo bo idą takie w a4 a6 a8 passatach itd i nigdy problemu nie było 😉
Śruby i nakrętki najlepiej dać nowe - wydatek niewielki, ale przy następnej wymianie mniej szarpania nerwów. Na kilka dni przed odkręceniem śrub polecam spryskiwać je (i nacięcia w obudowie łożyska koła) na zmianę penetratorem, jakimś smarem (np. WD-40) i ewentualnie naftą. Taki zabieg przez kilka dni spowoduje, że smarowidło przejdzie po śrubie i gwincie i nie będą potrzebne żadne siłowe metody. U mnie wszystkie trzy śruby odkręciły się kluczami, bez użycia palników, przecinaków itp.
Bądź dobry jak chleb.
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
Panowie super dzieki za zainteresowanie i pomoc śrubę i nakretkę kupilem w aso cena niecałe 13 pln
Tiptronik wymiana oleju Audi 
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

dracus6662, tylko jak będziesz zakładał u siebie nasmaruj na grubo smarem jakimś grafitowym najlepiej bo go woda nie wypłukuje 😉 taki jak do przegubów w każdym sklepie motoryzacyjnym za 4zl kupisz saszetkę 😉
pebo, No ja zawsze nowe daje teraz po roku prawie robiłem gumę na przegubie od razu wyjąłem śrubę wyczyściłem na szczotce drucianej grubo smaru i znowu rok spokoju 😉
pebo, No ja zawsze nowe daje teraz po roku prawie robiłem gumę na przegubie od razu wyjąłem śrubę wyczyściłem na szczotce drucianej grubo smaru i znowu rok spokoju 😉
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce a8team.pl
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
Dzięki ważna uwaga również bo kiedyś przyjdzie rozpinać to znowu rwanie
chociaż słyszałem że sruba robi się w banana to zerwac się moze ale resztę latwiej wyciągnąć będzie 


Tiptronik wymiana oleju Audi 
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

- dice111
- Moderator
- Posty: 6034
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
To niestety nie zawsze pomaga, w D2 FL i D3 (dużo młodsze od D2) zwrotnice już alu, ale w pre-FL żeliwne najlepiej traktować palnikiem, szybsze to i bezpieczniejsze niż wiercenie.pebo pisze:...Na kilka dni przed odkręceniem śrub polecam spryskiwać je (i nacięcia w obudowie łożyska koła) na zmianę penetratorem, jakimś smarem (np. WD-40) i ewentualnie naftą. Taki zabieg przez kilka dni spowoduje, że smarowidło przejdzie po śrubie i gwincie i nie będą potrzebne żadne siłowe metody. U mnie wszystkie trzy śruby odkręciły się kluczami, bez użycia palników, przecinaków itp.
Black Cars Matters
dice111, wyciągałem juz tych śrub może ze 100 sztuk jak nie więcej i nigdy w życiu ani nie wierciłem, ani nie grzałem palnikiem i nigdy nic ze zwrotnica sie nie stało 😄 tylko dobry młotek i umiejętnie wiedzieć gdzie i w co stuknąć 😉 z aluminiowymi gorzej, ale do tego mam ściągacz, sporo zabawy, ale idzie a w żeliwnych tylko młotek i jakiś odrdzewiacza 😉
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce a8team.pl
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości