części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 94 4.2PB ] Za małe obroty

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 11 kwie 2015, 21:33

pepi pisze:odwrotnie jest bo tu chodzi o odwód koła pasek tylko przekazuje stale obroty i jeśli ten obwód jest większy to się szybciej kręci .
co do obrotów motoru jakie masz korekty na wolnych ?
Mniejsze koło pompy będzie się obracać szybciej

ernesto

Post autor: ernesto » 11 kwie 2015, 23:08

oki zrobiłem korekte ale dalej jest problem.
Jak ustawie mu obroty tak by nie zapalała się kontrolka od ładowania to wyszły problemy ze skrzynią i z hamowaniem silnikiem.
Jak ma za niskie to z kolei zapala się kontrolka od ładowania podczas kręcenia kierownicą i mrygnie w momencie kiedy przeskoczę z P na D lub R. Puki co czepiam się szczotek. Moze są wytarte i na niskich obrotach alternator nie wyrabia z ładowaniem.

Gość

Post autor: Gość » 11 kwie 2015, 23:42

Jakie masz ładowanie?? Niestety tez moj altek prawie bez szczotek dawał jeszcze 13,7. Obroty ustaw na 750

ernesto

Post autor: ernesto » 12 kwie 2015, 10:01

Apophis pisze:Jakie masz ładowanie??
Nie pytaj, jestem w szoku. Aku ładuje się od wczoraj. Na obrotach 650 obr/min na aku miałem 11.85 przy 900 obr/min dawał 12 z drobnym haczykiem. Szukam szczotek.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 12 kwie 2015, 11:16

karol208 pisze:
pepi pisze:odwrotnie jest bo tu chodzi o odwód koła pasek tylko przekazuje stale obroty i jeśli ten obwód jest większy to się szybciej kręci .
co do obrotów motoru jakie masz korekty na wolnych ?
Mniejsze koło pompy będzie się obracać szybciej
-tak zdecydowanie ;)

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 12 kwie 2015, 11:37

Bierzcie pod uwagę, że jak założy się większe koło pompy wspomagania zamiast malego to i pasek też trzeba wymienić. Mam w domu to duże koło nie potrzebne :)
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 12 kwie 2015, 12:27

Nie szukaj szczotek, regulator napięcia ze szzczotkami w podrobie kosztuje niecale 30zl w detalu. Zakladam zamienniki nie mialem jeszcze reklamacji w tych alternatorach.

Majac dobre klucze lamane na male grzechotki można wymienić regulator od spodu bez zdejmowania alternatora. Trzeba sie troche pogimnastykowac ze zdjęciem tylnej plastikowej oslony, ciężko zchodzi miedzy obudowa filtra oleju.
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2015, 12:30 przez k44761, łącznie zmieniany 1 raz.
Elektronika samochodowa.

Gość

Post autor: Gość » 12 kwie 2015, 12:29

Też regenerowałem na zamienniku za ok 40zł i hasa.

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 12 kwie 2015, 12:31

Duże kolo = wiekszy obwód = mniejsze obroty. Matematyka.
Elektronika samochodowa.

ernesto

Post autor: ernesto » 12 kwie 2015, 15:13

Obroty teraz są ok. k44761, dziękuje za poradę, niestety nie miałem ampola takiego bo tam chyba 2 idzie, 3 nie chciała wejść. Więc nabiłem mu torksa :D :D i poszło.
Wykręcając zmniejsza się, wkręcając zwiększa.
Przez całą noc auto stało na odpiętym aku. Dziś po teście jest lepiej. O wiele lepiej.
Jade teraz z następnym problemem który się nazywa coś nie halo z prądami :/
Ale to już w innym temacie by tu nie robić zamieszania

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 13 kwie 2015, 22:08

spox nie ma sprawy. od tego jest forum :)
co masz nie tak z pradami? ten alternator?
Elektronika samochodowa.

ernesto

Post autor: ernesto » 13 kwie 2015, 22:19

i problem jest taki. rano jak go odpaliłem miał ładowanie 14V. teraz pokręciłem się troszkę po mieście. Auto się zdrowo zagrzało a ładowanie.... Adiiiiiiin 12.08 V
jutro szukam regulatora.

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 13 kwie 2015, 22:24

no to ok. podmien regulator. jak bedziesz mial wyjety sprawdz koniecznie komutator. max ma miec 1mm "wżeru".
sprawdz tez napiecie na samym alternatorze, bo mozesz miec standardowy problem z laczeniem plusa na podluznicy.
Elektronika samochodowa.

ernesto

Post autor: ernesto » 13 kwie 2015, 22:29

Marcin te 12.08V na rozgrzanym to pomiar z alternatora :(

Kuba123
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 42
Rejestracja: 31 gru 2014, 11:50
Lokalizacja: Morąg

Post autor: Kuba123 » 19 kwie 2015, 18:35

I ja się podłącze do tematu z obrotami otóż mój Abz raz ma 900 obrotów a na D czy R ponad 500 ale jak trochę pojeżdżę to obroty spadają poniżej 900 a na D czy R poniżej 500 dzieje się to i na PB i na LPG czy regulacja na korkowcu ta zalimowana śrubka na imbusik pomorze podkręcając ją

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl