Mniejsze koło pompy będzie się obracać szybciejpepi pisze:odwrotnie jest bo tu chodzi o odwód koła pasek tylko przekazuje stale obroty i jeśli ten obwód jest większy to się szybciej kręci .
co do obrotów motoru jakie masz korekty na wolnych ?
[D2 94 4.2PB ] Za małe obroty
oki zrobiłem korekte ale dalej jest problem.
Jak ustawie mu obroty tak by nie zapalała się kontrolka od ładowania to wyszły problemy ze skrzynią i z hamowaniem silnikiem.
Jak ma za niskie to z kolei zapala się kontrolka od ładowania podczas kręcenia kierownicą i mrygnie w momencie kiedy przeskoczę z P na D lub R. Puki co czepiam się szczotek. Moze są wytarte i na niskich obrotach alternator nie wyrabia z ładowaniem.
Jak ustawie mu obroty tak by nie zapalała się kontrolka od ładowania to wyszły problemy ze skrzynią i z hamowaniem silnikiem.
Jak ma za niskie to z kolei zapala się kontrolka od ładowania podczas kręcenia kierownicą i mrygnie w momencie kiedy przeskoczę z P na D lub R. Puki co czepiam się szczotek. Moze są wytarte i na niskich obrotach alternator nie wyrabia z ładowaniem.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Nie szukaj szczotek, regulator napięcia ze szzczotkami w podrobie kosztuje niecale 30zl w detalu. Zakladam zamienniki nie mialem jeszcze reklamacji w tych alternatorach.
Majac dobre klucze lamane na male grzechotki można wymienić regulator od spodu bez zdejmowania alternatora. Trzeba sie troche pogimnastykowac ze zdjęciem tylnej plastikowej oslony, ciężko zchodzi miedzy obudowa filtra oleju.
Majac dobre klucze lamane na male grzechotki można wymienić regulator od spodu bez zdejmowania alternatora. Trzeba sie troche pogimnastykowac ze zdjęciem tylnej plastikowej oslony, ciężko zchodzi miedzy obudowa filtra oleju.
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2015, 12:30 przez k44761, łącznie zmieniany 1 raz.
Elektronika samochodowa.
Obroty teraz są ok. k44761, dziękuje za poradę, niestety nie miałem ampola takiego bo tam chyba 2 idzie, 3 nie chciała wejść. Więc nabiłem mu torksa i poszło.
Wykręcając zmniejsza się, wkręcając zwiększa.
Przez całą noc auto stało na odpiętym aku. Dziś po teście jest lepiej. O wiele lepiej.
Jade teraz z następnym problemem który się nazywa coś nie halo z prądami
Ale to już w innym temacie by tu nie robić zamieszania
Wykręcając zmniejsza się, wkręcając zwiększa.
Przez całą noc auto stało na odpiętym aku. Dziś po teście jest lepiej. O wiele lepiej.
Jade teraz z następnym problemem który się nazywa coś nie halo z prądami
Ale to już w innym temacie by tu nie robić zamieszania