A8 d3 4.0tdi wymiana oleju w skrzyni
A8 d3 4.0tdi wymiana oleju w skrzyni
Witam forumowiczów,
Czy ktoś może cos powiedzieć o Midparts w Wawie? Chciałbym wymienić olej w skrzyni w a8 d3 4.0tdi i zastanawiam się czy ogarną to bez problemu czy będzie jakiś problem. Auto ma 157k i chyba nigdy nie miało wymienianego. Czy ktoś może wymieniał kiedyś olej w ASO? Czy ktoś wie jaki może być koszt? Pytałem o wymianę na przeglądach i powiedzieli ze skrzynią jest bezobslugowa i tego nie ruszają. Ale nie wierze ze nie można wymienić u nich oleju w skrzyni.
Czy ktoś może cos powiedzieć o Midparts w Wawie? Chciałbym wymienić olej w skrzyni w a8 d3 4.0tdi i zastanawiam się czy ogarną to bez problemu czy będzie jakiś problem. Auto ma 157k i chyba nigdy nie miało wymienianego. Czy ktoś może wymieniał kiedyś olej w ASO? Czy ktoś wie jaki może być koszt? Pytałem o wymianę na przeglądach i powiedzieli ze skrzynią jest bezobslugowa i tego nie ruszają. Ale nie wierze ze nie można wymienić u nich oleju w skrzyni.
Witam!
Probowalem czegos blizej dowiedziec sie w tej sprawie az trafilem do producenta.Wyjasnienie bylo proste ale scielo mnie z nog.
Generalnie to pierwsza wymiana po 8ß-120 tys km a nastepne co 80 tys. I nie rob u zadnego "pana Franka" bo moga byc (sadze ze beda) klopoty za ktore TY zaplacisz.
edytowalem: Byxl kiedys w Nadarzynie u Pana Olczaka dobry warsztat ale to wspomnienia z przeszlosci podobno.
Stefan.
-To prawda! Najpierw nie obsluguja a potem wymieniaja za TWOJE PIENIADZE.quasimodo pisze:Pytałem o wymianę na przeglądach i powiedzieli ze skrzynią jest bezobslugowa
Probowalem czegos blizej dowiedziec sie w tej sprawie az trafilem do producenta.Wyjasnienie bylo proste ale scielo mnie z nog.
Generalnie to pierwsza wymiana po 8ß-120 tys km a nastepne co 80 tys. I nie rob u zadnego "pana Franka" bo moga byc (sadze ze beda) klopoty za ktore TY zaplacisz.
edytowalem: Byxl kiedys w Nadarzynie u Pana Olczaka dobry warsztat ale to wspomnienia z przeszlosci podobno.
Stefan.
Ostatnio zmieniony 04 maja 2015, 14:00 przez majkaistefan, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Myślę że może to wynikać ze zróżnicowania konkretnych skrzyń. Jedne zmianę oleju znoszą bez problemu i adaptują się same do nowego smarowidła, inne mają z tym kłopot. Na pewno również ich stan ma na to wpływ, jedne są bardziej zaklejone, inne mniej... Przy wypłukiwaniu starego syfu może on zapchać jakieś tam kanaliki i będzie kłopot. Słyszałem, że najlepiej robić to dynamicznie, pod ciśnieniem jakimś i wtedy calutki stary olej z zanieczyszczeniami bez problemu zostanie wypłukany. Tylko znowu - jak skrzynia zareaguje na nowe smarowidło? Poprawcie mnie jeśli coś pomieszałem, ale ktoś pisał na forum o tym, że w skrzyniach w D3 przed pierwszym liftem po wymianie oleju nie ma możliwości zresetowania wyuczonych ustawień skrzyni, a w tych po lifcie "wyuczoną" skrzynię się resetuje i przeprowadza "jazdy doszkalające" skrzyni - czyli po prostu jeździ się w określony sposób.
No właśnie. Skrzyni raczej zajechanej nie mam. 157k full serwis, pani adwokat..... bardzo delikatne szarpnięcie z 1 na 2. Nie bardziej niż w lexsie. Reszta bardzo płynnie. Niemal nieodczuwalna. Dlatego chcę wymienić żeby jeszcze posłużyła. No a w ASO ze się nie wymienia......
[ Dodano: 2015-05-04, 17:41 ]
[ Dodano: 2015-05-04, 17:41 ]
To raczej nie zaryzykuję.krzychu22.p1i pisze:Delikatny temat..... <niegadam>quasimodo pisze:Czy ktoś może cos powiedzieć o Midparts w Wawie?