części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 06 maja 2015, 20:33

115 bez dysz bedzie jak ta lala. czekam na zdjecia to zrobisz na wzór i bedzie znośnie :D

Danishow wsadziłem baracudy 130 bez podnoszenia, trójniki od Seby :D


Stefan

Ja jestem ciekaw gdzie twoja wiedza tajemna sie kończy?

Zapytam tylko. Ile montaży lpg zrobiłeś że tak sie czepiasz.

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 06 maja 2015, 20:49

pewno z jedną , z czego ta jedna korespondencyjnie :P
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 06 maja 2015, 21:27

hipcio pisze:wsadziłem baracudy 130 bez podnoszenia, trójniki od Seby
No to szacun, nie wiem jak Ty je tam upchałeś. Co prawda te moje trójniki są dwuczęściowe i chyba troszkę wyższe ale żeby aż tyle. Podeślij jakieś foto jak znajdziesz. Thx.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 06 maja 2015, 22:06

Wielozawór mam landi renzo. Fotki wrzucam ponizej. Wydaje mi się że jak wół jest szóstka tylko jakis badan sobie przejsciowke zrobil na miedz 8 zeby potem to na faro 8 przekuc ...... Dajcie znac czy to 6 czy 8mm i co zrobic jak to jest szóstka ...... Bo jak mam zmieniac wielozawor, to juz chyba cala butle wymienie na taka w kolo.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 06 maja 2015, 22:07

Foto może zrobić jedynie mucholejkolator bo jego auto poprawiał em na takich adapterach.

Jest 6 na bank. Ja bym rozwiercil i jeszcze jeden patent zrobił ale niemoge publicznie tego napisać.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 06 maja 2015, 22:22

Słuchaj, ale wiercenie to chyba nie wszystko bo on gdzies w srodku bebechow ma chyba jeszcze przewężenie nie? No co za kretyn daje zawor 6 i faro 8 za nim? No przeciez nie trzeba byc astrofizykiem żeby zakumac ze to faro 8mm kompletnie nie ma sensu przy takim polaczeniu ........ Bezmózgowie jednak sie szerzy na maksa .....
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 06 maja 2015, 23:10

Witam!

Obiecalem koledze ze nie bede sie w tym temacie wypowiadal i chcialbym tej obietniucy dotrtzymac.Jesli ktos chce zakozaczyc prosze zalozyc inny temat.
hipcio pisze:Stefan

Ja jestem ciekaw gdzie twoja wiedza tajemna sie kończy?
-nie ogarniesz.Daleko wykracza poza tak banalne zagadnienia.


Stefan.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 06 maja 2015, 23:22

Dzieki Stefan :)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 25 maja 2015, 07:54

Widzę, że backup forum sporo wyciał z tego wątku więc podsumuję. Ustaliliśmy, że do zrobienia tego co mam potrzebuję:

1. Reduktor KME Twin z kompletem montazowym
2. Elektrozawór (wejście 8mm dwa wyjscia 6mm) na faro (chodzi w komplecie z Twinem)
3. Wtryski barracuda standard (115) - 8 sztuk
4. Rozdzielacze czterowyjściowe, fi 12 na fi 6 - 2 sztuki
5. Adaptery na wtryskiwacze z wyjściem fi 6 do rozdzielaczy (jak najniższe, metalowe) - 8 sztuk
6. Przewody faro 6mm (do połączenia elektrozaworu z Twinemł) - 1 metr
7. Przewody do gazu parker/semberit fi 12 - 4 metry
8. Przewody do gazu parker/semperit fi 6 - 4 metry
9. Filtr gazu z wymiennym wkładem 2x2 (fi 12), jakiś porządny - 1 sztuka
10. Opaski na przewody gazowe fi 12, bardzo porządne, najlepiej norma - 10 sztuk
11. Opaski na przewody gazowe fi 6, bardzo porządne, najlepiej norma - 32 sztuki
12. Przewody wodne semperita fi 16 - 3 metry
13. Trójniki metalowe do wody 19/16/19 - 2 sztuki
14. Opaski do przewodów wodnych, bardzo porządne, najlepiej norma - 8 sztuk
15. Wielozawór ekstra cylindryczny 360-30 wraz z elementami montażowymi - 1 sztuka.
16. Wkrętki w kolektor - 8 sztuk.

Wiercenie kolektora i włożenie wkrętek wyglądało tak:
Obrazek
Montaż wtryskiwaczy wraz z adapterami wygląda tak:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 25 maja 2015, 08:05

No i w związku z tym, że posuwam się dalej mam kolejne pytania:

1. czy mogę zamontować twina w dowolnej pozycji ? (na przykład poziomo)
2. czy elektrozawór musi być cewką do góry?
3. w które miejsce w twinie wkrecić czujnik temperatury reduktora?
Obrazek bo tylko te powyższe otwory obok kroccow mam wolne, a muszę je również wykorzystać do montażu go w aucie.
4. gdzie zamontować czujnik ciśnienia i czujnik temperatury gazu? Chcę wrzucić czujnik temperatury i ciśnienia na kompensacji za listwami z użyciem takich trójników:
http://www.phjacus.pl/237-Krociec-trojn ... -p978.html
Czy to będzie w porządku? W tej chwili czujnik temperatury miałem wciśnięty tylko w jedna listwę na końcu co według mnie było mocno bez sensu.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 25 maja 2015, 12:32

Bugalon pisze:1. czy mogę zamontować twina w dowolnej pozycji ? (na przykład poziomo)
Najlepiej zamontować kolankami wodnymi ku górze
Bugalon pisze:2. czy elektrozawór musi być cewką do góry?
Tak ale poziomo też
Bugalon pisze:3. w które miejsce w twinie wkrecić czujnik temperatury reduktora?
W miejsce śrubki, która trzyma blaszkę przy kolankach
Bugalon pisze:4. gdzie zamontować czujnik ciśnienia i czujnik temperatury gazu?
Jak najbliżej wtryskiwaczy gazowych ale nie na kompensacji, umieść przed jedną z listew.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 25 maja 2015, 21:54

moge zrobic tak zeby dac czujnik cisnienia przed jedna listwa a czujnik temperatury przed druga ?

Czy te trojniki ktore podalem w linku beda do tego dobre?

Dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 25 maja 2015, 23:55

A którędy ciągniecie zasilanie faro od zbiornika do elektrozaworu? Tak jak przewody paliwowe a potem przy grodzi pociągnięcie na stronę zbiorniczka? Może jakaś fotka się znajdzie? :)
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 26 maja 2015, 00:03

Bugalon pisze:moge zrobic tak zeby dac czujnik cisnienia przed jedna listwa a czujnik temperatury przed druga ?
Czy te trojniki ktore podalem w linku beda do tego dobre?
Tak i tak

krzychu22.p1i, w duzej mierze zalezy od miejsca montazu reduktora.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 26 maja 2015, 00:06

Reduktor umiejscowię koło zbiorniczka płynu wspomagania. Od dawna mam osłonę zbiorników z 3.3tdi to i tak nic nie będzie widać. Interesuje mnie samo pociągnięcie od grodzi jak to jest zrobione aby nie robić makaronu ani nie zbliżyć się do wydechu.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl