![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB/LPG ] Pasek rozrządu
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Wszystkie A8 3.7 4.2 Polift maja 2 rolki , S8 4.2 Polift ma 1 rolke . Mowa oczywiście o małych rolkach
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
My to możemy wiedzieć, domniemywać.... ale w ASO jak kiedyś pytałem to nie potrafili tego jakoś konkretnie określićmichalwruszak pisze:Wszystkie A8 3.7 4.2 Polift maja 2 rolki , S8 4.2 Polift ma 1 rolke . Mowa oczywiście o małych rolkach

Ostatnio zmieniony 31 maja 2015, 13:38 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Jak kręce wałem to luzu już nie ma, po odpaleniu wszystko równo leży i chodzi, nic nie lata. Ten luz, który pokazałem na filmie też nie jest zawsze, po zgaszeniu raz jest a bardzo często go nie ma, zależy jak się silnik ustawi.hipcio pisze:Nie ma
A jak krecisz wałem to co się dzieje z tym luzem. Ja bym odpalił i patrzył jak pasek leży. Skoro tyle czasu tak jezdziles to może nic się nie stanie.
Jeszcze jedno wydaje mi się ze powinieneś mieć dwie rolki te male na głowicach.
Ale tą rolkę to mam jedna
Pany czyli to oznacza, że brakuje mi jednej rolki?michalwruszak pisze: Wszystkie A8 3.7 4.2 Polift maja 2 rolki , S8 4.2 Polift ma 1 rolke . Mowa oczywiście o małych rolkach


Dlatego piszę, że komedia.beyer28 pisze:Pany czyli to oznacza, że brakuje mi jednej rolki?michalwruszak pisze: Wszystkie A8 3.7 4.2 Polift maja 2 rolki , S8 4.2 Polift ma 1 rolke . Mowa oczywiście o małych rolkachalbo jeżdżę S8 i sam o tym nie wiem
![]()
Silnik masz taki jak mieć powinieneś.
Koncepcja dwóch rolek versus jedna rolka zmieniła się w roku bliżej mi nieznanym i w ASO też nie potrafią tego konkretnie określić.
Po numerze VIN w twoim aucie powinny być dwie rolki ale...... pasek rozrządu do twojego numeru VIN został już wycofany z produkcji a więc kupujesz nowszy pasek który jest pewnikiem trochę krótszy a więc i pod to montujesz już tylko jedną rolkę.
Ot taki psikus techniczny

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 372
- Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
- Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Też mam AQF i z ciekawosci sprawdziłem u siebie. Owszem czasami(zależy jak sie silnik zatrzyma)jest luz na pasku. Nie taki jak u kolegi na filmiku -ale czasami troche robi sie luźno(próbowałem ze 20 razy).
Ta małą rolke też mam jedna,w komplecie rozrządem były dwie,no ale wyszło że potrzebna tylko jedna.
Ta małą rolke też mam jedna,w komplecie rozrządem były dwie,no ale wyszło że potrzebna tylko jedna.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 372
- Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
- Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Nie niestety ale nie mam juz mozliwosci wrócenia zdjęć czy filmiku. Tak jak pisałem czasami mam luz ale mniejszy. Ciezko opisac o ile mniejszy
A co do uszkodznia napinacza-to według mnie raczej nie to. Wtedy byłby luźny pasek od spodu -nie u góry.
A nie wydaję mi sie żeby napinacz mial taka siłe żeby ruszyc koło w głowicy i naciagnął pasek.
![Obrazek]()
Czasami kiedy recznie obraca sie silnikiem czuć spręzanie ,gdy przestaniesz obracac silnik sam sie cofa. Wydaje mi sie że kiedy akurat zatrzyma sie w tym momęcia ma prawo sie troche cofnać.
Takie sa moje przemyślenia
A co do uszkodznia napinacza-to według mnie raczej nie to. Wtedy byłby luźny pasek od spodu -nie u góry.
A nie wydaję mi sie żeby napinacz mial taka siłe żeby ruszyc koło w głowicy i naciagnął pasek.
Czasami kiedy recznie obraca sie silnikiem czuć spręzanie ,gdy przestaniesz obracac silnik sam sie cofa. Wydaje mi sie że kiedy akurat zatrzyma sie w tym momęcia ma prawo sie troche cofnać.
Takie sa moje przemyślenia
michalwruszak pisze:Wszystkie A8 3.7 4.2 Polift maja 2 rolki , S8 4.2 Polift ma 1 rolke . Mowa oczywiście o małych rolkach
U mnie też jest jedna mała a co ciekawe z dwoma jeszcze nie widziałem (w katalogu online też nie ma). Ma ktoś foto, gdzie ta druga rolka jest przykręcona?beyer28 pisze:Pany czyli to oznacza, że brakuje mi jednej rolki?
Foto oczywiście, toć robiłem kilkukrotnie także takie z dwoma rolkamidanishow pisze:Ma ktoś foto, gdzie ta druga rolka jest przykręcona?

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Fuck to co może powodować ten luzkryhawrc pisze:Nie niestety ale nie mam juz mozliwosci wrócenia zdjęć czy filmiku. Tak jak pisałem czasami mam luz ale mniejszy. Ciezko opisac o ile mniejszy
A co do uszkodznia napinacza-to według mnie raczej nie to. Wtedy byłby luźny pasek od spodu -nie u góry.
A nie wydaję mi sie żeby napinacz mial taka siłe żeby ruszyc koło w głowicy i naciagnął pasek.
[url=http://s5.ifotos.pl/mini/9155749or_wsraser.jpg]Obrazek[/url]
Czasami kiedy recznie obraca sie silnikiem czuć spręzanie ,gdy przestaniesz obracac silnik sam sie cofa. Wydaje mi sie że kiedy akurat zatrzyma sie w tym momęcia ma prawo sie troche cofnać.
Takie sa moje przemyślenia



-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
A to co na foto wrzuciłem to AVP 2001adrian949 pisze:W S8 AQH też mam dwie rolki i pasek można powiedzieć że jest napięty.

Ale czego załamujesz ręce?...beyer28 pisze:Fuck to co może powodować ten luzale u mnie dół jest cały czasa wzorowo napięty, tylko ta góra czasami jakaś zflaczała
miałem nadzieje, że to ten cholerny napinacz, by wymienił i z bani. Ale widzę, że trza będzie zafundować mu cały komplet.
Tu jest albo napinacz hydrauliczny padnięty albo rolka napinająca poluzowana.
Zanim rzucisz się na robienie całego rozrządu to może by tak jednak sprawdzić jak ten napinacz wygląda.
No chyba, że czas na rozrząd już blisko to leć po całości i będzie spokój.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-