części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D4 10 4.2TDI ] Tuning na polift 2013

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Bartek87
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 231
Rejestracja: 09 lip 2012, 20:29
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Bartek87 » 02 cze 2015, 22:27

Kopci Ci z dpfem czy bez dpf ? Coś przyśpieszenie słabo wyszło jak seria ma 5.9. Mierzyłeś może 0-200km/h albo 100-200km/h ?

Awatar użytkownika
Mat
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 37
Rejestracja: 12 lip 2013, 15:37
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Mat » 02 cze 2015, 22:37

Bartek87 pisze:Kopci Ci z dpfem czy bez dpf ? Coś przyśpieszenie słabo wyszło jak seria ma 5.9. Mierzyłeś może 0-200km/h albo 100-200km/h ?
Bez. Wcześniej z uszkodzonym czujnikiem było 6.8, więc różnica jest. Mierzyłem VCDSem, w normalnych warunkach, a uważam, że fabryczne 5,9 można między bajki włożyć. Chyba, że to pomiar na hamowni, a nie w rzeczywistości, to wtedy mogę się z tym zgodzić. Testy robione przez niemiecki Auto Bild, których przedruk był w Auto Świecie Testy z 2005 i z 2008 roku podawano sprint do setki 6,2. Czyli niewiele więcej, jednak 5.9 ładnie wygląda w katalogu, broszurach info. Ok, a jak ktoś ma dużo wyposażenia opcjonalnego? Radar, masaże, webasto, fotele z tyłu, silniczki, pierdółki itd? Przecież to wszystko to wymierna waga, a każdy kg deklasuje osiągi fabryczne. Moje auto na rezerwie z moją skromną osobą na pokładzie waży 2040kg, czyli zatankowane do fula jakieś 80-85kg więcej. Wagę, którą podaje producent dla bazowego modelu to 1945kg. To jest bardzo duża różnica. :|
Przewaga dzięki technice ;)

Awatar użytkownika
Mat
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 37
Rejestracja: 12 lip 2013, 15:37
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Mat » 30 cze 2015, 15:14

Spalanie:
1. Trasa 1200km, autostrada, tempomat na 130, parę razy wcisnąłem powyżej dwustu - 7.1-7.2l/100km (mniej o jakieś 0.4-0.5l/100km)
2. Miasto, normalna jazda, bez szaleństw, w miarę płynny ruch, czasem brak zielonej fali więc na każdych światłach postój - 11.3-11.5l/100km (wcześniej 12-13l/100km)
Byłem też na pomiarze zadymienia na wrocławskiej stacji diagnostycznej. Wynik wszystkich czterech testów to 0.0. <amasz>
:>
Jak bym mieszkał w mieście, gdzie ruch jest płynny (na zachodzie), zszedł bym bez problemu mocno poniżej 11l/100km, blisko 10l.
<hihi> Obrazek
Obrazek
Pół godziny jazdy, w jedną się śpieszyłem, potem szukałem długo parkingu następnie powrót.
Przewaga dzięki technice ;)

Awatar użytkownika
Mat
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 37
Rejestracja: 12 lip 2013, 15:37
Lokalizacja: Wrocław

Spalanie na trasie

Post autor: Mat » 10 lip 2015, 13:48

Jak widać, auto może palić dużo więcej, nawet na trasie, dowód poniżej:
Obrazek
Przewaga dzięki technice ;)

Awatar użytkownika
slonick
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 20 lut 2015, 23:48
Lokalizacja: Radom/T&W

Post autor: slonick » 26 gru 2015, 17:43

Ciekawy jestem jak to wyjdzie na dluzsza mete. Ja planowalem robic w Q7 4.2, ale jednak sporo negatywnych opinii mnie odrzucilo i nie zrobilem. Teraz w planach A8, ale raczej bede celowal w 2013 przed liftem bo jednak znaczaco tanszy, a nie chce czekac kolejnego roku az stanieja.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl