Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 3.3TDI ] Błąd przepływomierza nr 2 kilka pytań

Smoogle
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 82
Rejestracja: 30 sie 2012, 10:24
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Smoogle » 03 cze 2015, 14:39

Nie pamiętam jakiej one są średnicy ale te węże są czarne i mają 10-15 cm długości. Któryś z nich jest u Ciebie pęknięty i dlatego masz tam wszystko w oleju.

mus102
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: mus102 » 03 cze 2015, 20:13

Próbowałem na macać czy są pekniete, ale chyba bez wyjecia ich nic z tego nie będzie po tak wyglądają na całe

Smoogle
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 82
Rejestracja: 30 sie 2012, 10:24
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Smoogle » 03 cze 2015, 21:41

Najłatwiej się sprawdza w 2 osoby, jedna wsiada do auta i go opala. Druga trzyma ręce nad miejscami tych węży. Ten w samochodzie dodaje raptownie gazy ponad 2 tyś obrotów i puszcza i jeśli ta osoba poczuje powietrze z turbin to znaczy, że któryś wąż pęknięty.

mus102
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: mus102 » 08 cze 2015, 19:26

A więc tak:
Z w/w przewodów nie czuć uciekajacego powietrza, wizualnie też wyglądają ba dobre, lecz po dodaniu gazu też nie twardnieja ani jeden ani drugi.
I tu pytanie czy nie powinny robić się twardsze jeśli idzie tam powietrze z turbin?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl