[D3 ALL ] Aktualizacja MMI 2G z softu 0600
Wydaje mi się że napęd troszkę sprawdziłem, użyłem kilku bardzo zniszczonych płyt z muzyką i tylko te którym na prawdę fizycznie uszkodziłem ścieżkę nie działały resztę dość mocno porysowanych płynnie odtwarzał więc raczej napęd nie jest w złym stanie, teraz jeszcze pozostaje ogarnąć płyty, jeśli nie to pozostaje właśnie ten z allegro jednakże on ma tylko 5xxx oryginały resztę starsze wersje 3xxx i 4xxx przegrywa.... dlatego zastanawiałem się czy nie przejść z mojego softu 2xxx od razu na 5xxx ale większość odradza
Mógłbym prosić o instrukcję jak w miarę bezpiecznie przeprowadzić aktualizację softu bo właśnie odebrałem płytki i chciałem się tym w końcu zająć Czy tak http://mr-fix.pl/wpis/mmi-2g-aktualizac ... rsji-5570/ czy jest jeszcze jakiś inny bezpieczniejszy sposób ???
Bezpieczniej niż w tej instrukcji będzie już tylko oddać to komuś kto robił to już wielokrotnie i wie co, dlaczego i jak dalej z tym począćpaweldzwo pisze:Czy tak http://mr-fix.pl/wpis/mmi-2g-aktualizac ... rsji-5570/ czy jest jeszcze jakiś inny bezpieczniejszy sposób ???
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Czy przy aktualizacji softu musi być włączony zapłon, bo włączyłem przyciskiem samo mmi i także przechodziło do opcji aktualizacji ale cofnąłem i przekręciłem kluczykiem na zapłon bo niby tak jest w instrukcji ale zastanawiam się po co ten zapłon skoro bez wkładania kluczyka też robi a pobiera tylko zbędnie prąd:)
Oj panie kolego....
wg. mnie schematów postępowania są 3:
1. Masz instrukcję krok po kroku to z niej skorzystaj
2. Zastosuj się do porady z mojego poprzedniego posta
3. Wersja dla odważniejszych czyli zamiast siedzieć na forum i czekać aż ktoś jeszcze wymyśli coś czego jeszcze nikt wcześniej nie wymyślił to po prostu próbuj sam, jak coś pójdzie nie tak to próbuj ponownie trochę inaczej i tak do skutku i wtedy będziesz wiedział więcej niż wiele osób tutaj i ta instrukcja razem wzięte
wg. mnie schematów postępowania są 3:
1. Masz instrukcję krok po kroku to z niej skorzystaj
2. Zastosuj się do porady z mojego poprzedniego posta
3. Wersja dla odważniejszych czyli zamiast siedzieć na forum i czekać aż ktoś jeszcze wymyśli coś czego jeszcze nikt wcześniej nie wymyślił to po prostu próbuj sam, jak coś pójdzie nie tak to próbuj ponownie trochę inaczej i tak do skutku i wtedy będziesz wiedział więcej niż wiele osób tutaj i ta instrukcja razem wzięte
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Podsumowanie po aktualizacji, przebiegła pomyślnie,tak powinna się zakończyć? Ta akurat dotyczy aktualizacji z 4xxx na 5150
Ostatnio zmieniony 10 cze 2015, 02:01 przez paweldzwo, łącznie zmieniany 1 raz.
FOSS pisze:Oj panie kolego....
wg. mnie schematów postępowania są 3:
1. Masz instrukcję krok po kroku to z niej skorzystaj
2. Zastosuj się do porady z mojego poprzedniego posta
3. Wersja dla odważniejszych czyli zamiast siedzieć na forum i czekać aż ktoś jeszcze wymyśli coś czego jeszcze nikt wcześniej nie wymyślił to po prostu próbuj sam, jak coś pójdzie nie tak to próbuj ponownie trochę inaczej i tak do skutku i wtedy będziesz wiedział więcej niż wiele osób tutaj i ta instrukcja razem wzięte
a jak coś podanie to zawsze można wymienić sterownik MMI
Jest za schowkiem pasażera
Koszt nowego w ASO całkiem przyjemny
Aktualizacja już dawno zrobiona, swoją drogą nie róbmy z tej aktualizacji nie wiadomo jak skomplikowanej czynności, ogranicza się ona do kilkukrotnego użycia pokrętła, zadawałem pytania bo robiłem to pierwszy raz i czasami wolę zapytać niż potem żałować że nie zapytałem ale ostatnio więcej w odpowiedziach jest złośliwości niż konkretnych porad, może w innej sprawie będzie inaczej... Pozdrawiam
Sprostuję tylko.... nie teraz ale już od dawna tak jest (pisaliśmy już o tym kilkukrotnie), że sterowniki z ochroną komponentów w trakcie zdejmowania tejże ochrony w ASO są równocześnie sprawdzane pod kątem legalności pochodzenia.paweldzwo pisze:Dziwna sprawa, to teraz na dobrą sprawę strach kupować używane części z niepewnego źródła czyli allegro itp. ...
Jeżeli w trakcie zdejmowania owej ochrony okaże się, że sterownik pochodzi z auta które zostało skradzione to siłą rzeczy sterownik też jest kradziony a osoba która go nabyła staje się podejrzaną o paserstwo
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 105
- Rejestracja: 22 cze 2014, 08:28
- Lokalizacja: Poznań