Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 4.2MPI ] Zawieszenie, błąd - 01770

Motostacja

[D3 03 4.2MPI ] Zawieszenie, błąd - 01770

Post autor: Motostacja » 10 cze 2015, 14:45

Witam.
Ostatnio przeglądałem auto kolego kompem i wyszedł taki błąd

01770 - Temperature Sensor for Level Control Pump/Compressor (G290)
010 - Open or Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 11101010
Fault Priority: 4

Pneumatyka chodzi ok nie ma problemów ani kontrolek na desce kompresor był wymieniany na nowy jakiś rok temu albo mniej

W necie nic nie mogę znaleźć na temat tego błędu , czy chodzi tu o jakiś przekaźnik ? Czy jakiś czujnik temp , a może kompresor się przegrzewa ?
Ostatnio zmieniony 11 cze 2015, 14:48 przez Motostacja, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 10 cze 2015, 14:58

Mogło być jednorazowe i nie powrócić, a błąd nie był skasowany.

To ejst najzwyklejsze przegrzanie kompresora.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Motostacja

Post autor: Motostacja » 11 cze 2015, 14:00

hmmm ciekawe kompresor w miare nowy , zawiecha nie opda bynajmniej z dnia na dzien

bład sie pojawił znowu to teraz jak jest ciepło

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 11 cze 2015, 18:42

No może jednak nie wszystko jest jak być powinno. Ma ciężko i się grzeje.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Motostacja

Post autor: Motostacja » 11 cze 2015, 21:35

jakies propozycje co podpowiedziec ? innych błedów nie ma

bład wywala odrazu po skasowaniu nawet jak auto ledwo sie odpali

kompresor niby na gwar jest , pneumatyka dziala bardzo dobrze

cos kiedys czytalem o jakis przekaznikach przy kompresorach

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 12 cze 2015, 19:21

raftor pisze:pneumatyka dziala bardzo dobrze
ile sekund sie podnosi z "dynamic" do pozycji "Liift"
raftor pisze:cos kiedys czytalem o jakis przekaznikach przy kompresorach
pewnie chodzi o to że przekaźnik który załącza kompresor po jakimś czasie może się "skleić" i trzeba go wymienić, na sklejonym przekaźniku kompresor zasuwa cały czas i może się przegrzać, trzeba zobaczyć czy pompuje non stop.

Motostacja

Post autor: Motostacja » 12 cze 2015, 23:17

Marcin2013,

a gdzie szukac tego przekaźnika przy samym kompresorze? , podnosi sie mega szybko

sprawdzic czy pompuje przykładając reke do niego ? powinien byczeć?

pozdr

ok przekaźnik jest pod kierownica strona kierowcy , a wie ktoś jak zdjąc tą obudowe tapicerke plastik czy jak zwał tak zwał ? odkręcić ?

pozdr

wg mnie to nie wina przekażnika , kompresor chodzi tylko jak potrzeba dobic cisnienia , sprawdziałem to podnoszac i opuszczajac auto 2 razy i kompresor załączył sie tylko raz

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl