Witam.
Ostatnio przeglądałem auto kolego kompem i wyszedł taki błąd
01770 - Temperature Sensor for Level Control Pump/Compressor (G290)
010 - Open or Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 11101010
Fault Priority: 4
Pneumatyka chodzi ok nie ma problemów ani kontrolek na desce kompresor był wymieniany na nowy jakiś rok temu albo mniej
W necie nic nie mogę znaleźć na temat tego błędu , czy chodzi tu o jakiś przekaźnik ? Czy jakiś czujnik temp , a może kompresor się przegrzewa ?
![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI ] Zawieszenie, błąd - 01770
[D3 03 4.2MPI ] Zawieszenie, błąd - 01770
Ostatnio zmieniony 11 cze 2015, 14:48 przez Motostacja, łącznie zmieniany 1 raz.
Mogło być jednorazowe i nie powrócić, a błąd nie był skasowany.
To ejst najzwyklejsze przegrzanie kompresora.
To ejst najzwyklejsze przegrzanie kompresora.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
No może jednak nie wszystko jest jak być powinno. Ma ciężko i się grzeje.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
ile sekund sie podnosi z "dynamic" do pozycji "Liift"raftor pisze:pneumatyka dziala bardzo dobrze
pewnie chodzi o to że przekaźnik który załącza kompresor po jakimś czasie może się "skleić" i trzeba go wymienić, na sklejonym przekaźniku kompresor zasuwa cały czas i może się przegrzać, trzeba zobaczyć czy pompuje non stop.raftor pisze:cos kiedys czytalem o jakis przekaznikach przy kompresorach
Marcin2013,
a gdzie szukac tego przekaźnika przy samym kompresorze? , podnosi sie mega szybko
sprawdzic czy pompuje przykładając reke do niego ? powinien byczeć?
pozdr
ok przekaźnik jest pod kierownica strona kierowcy , a wie ktoś jak zdjąc tą obudowe tapicerke plastik czy jak zwał tak zwał ? odkręcić ?
pozdr
wg mnie to nie wina przekażnika , kompresor chodzi tylko jak potrzeba dobic cisnienia , sprawdziałem to podnoszac i opuszczajac auto 2 razy i kompresor załączył sie tylko raz
a gdzie szukac tego przekaźnika przy samym kompresorze? , podnosi sie mega szybko
sprawdzic czy pompuje przykładając reke do niego ? powinien byczeć?
pozdr
ok przekaźnik jest pod kierownica strona kierowcy , a wie ktoś jak zdjąc tą obudowe tapicerke plastik czy jak zwał tak zwał ? odkręcić ?
pozdr
wg mnie to nie wina przekażnika , kompresor chodzi tylko jak potrzeba dobic cisnienia , sprawdziałem to podnoszac i opuszczajac auto 2 razy i kompresor załączył sie tylko raz