[D3 ALL ] Kierownica F1
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Info na temat przycisku dla potomnych niech zostanie
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
I na tym można poprzestaćjordan233 pisze:W przedlificie również są kierownice 4-ramienne podgrzewane bez przycisku
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
Panowie pytanie czy do przedlifta z grzana kiera mozna zalozyc kiere F1 czy bede musial cos zmieniac dodatkowo np moduł?
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Taśma może być inna... ale nie musidracus6662 pisze:Panowie pytanie czy do przedlifta z grzana kiera mozna zalozyc kiere F1 czy bede musial cos zmieniac dodatkowo np moduł?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
Dzięki Damian za odpowiedz , chcę ogarnąć temat bo powiem że na trasie jak i na miescie przydałoby sie troche pobawic , nie wspominam o moim ostatnim wypadzie w góry no tam to załowałem ze tego własnie nie mam pozostała zabawa lewarkiem co według mnie jest mało prakktyczne poniewaz nie prowadze auta 2 rekami tylko jedna czyli mniejsza kontrola nad panowaniem auta
uzywam auto na codzień nie od swięta tylko i dla mnie to bardzo praktyczny gadzet
czyli jezeli grzanie mam to jedyna opcja to taśma która może byc inna ale nie musi
jak rozpoznać kiere z line assist to bedzie juz z tą kwadratowa poduchą?? bo niemam narazie duzego fisa i nie potrzebuje tego bajeru bo zapewne musiałbym i moduł zmienic i taśmre...
uzywam auto na codzień nie od swięta tylko i dla mnie to bardzo praktyczny gadzet
czyli jezeli grzanie mam to jedyna opcja to taśma która może byc inna ale nie musi
jak rozpoznać kiere z line assist to bedzie juz z tą kwadratowa poduchą?? bo niemam narazie duzego fisa i nie potrzebuje tego bajeru bo zapewne musiałbym i moduł zmienic i taśmre...
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Ja też zdecydowałem się na grzanie ze względu na zimowe wypady,i myślę ze to fajny bajer zimą.dracus6662 pisze:Dzięki Damian za odpowiedz , chcę ogarnąć temat bo powiem że na trasie jak i na miescie przydałoby sie troche pobawic , nie wspominam o moim ostatnim wypadzie w góry no tam to załowałem ze tego własnie nie mam pozostała zabawa lewarkiem co według mnie jest mało prakktyczne poniewaz nie prowadze auta 2 rekami tylko jedna czyli mniejsza kontrola nad panowaniem auta
uzywam auto na codzień nie od swięta tylko i dla mnie to bardzo praktyczny gadzet
czyli jezeli grzanie mam to jedyna opcja to taśma która może byc inna ale nie musi
jak rozpoznać kiere z line assist to bedzie juz z tą kwadratowa poduchą?? bo niemam narazie duzego fisa i nie potrzebuje tego bajeru bo zapewne musiałbym i moduł zmienic i taśmre...
U mnie modul i taśma do zmiany,rówież wymiana wtyczki która idzie do gniazda taśmy(4pin) ,bo moja jest ciut inna od wiazki kierownicy
Ale czy bedzie dzialac to dopiero bede wiedzial po 10 sierpnia.
Nawet nie wiem czy kiera ma cos wspólnego z lane assist,napewno fajny gadżet ale chyba dosc drogi.
Ostatnio zmieniony 14 sie 2015, 16:45 przez jordan233, łącznie zmieniany 1 raz.
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
lane asist było montowane w a8 z duzym fisem bajer polega na wibrze wmontowanej w kiere ale do tego trzeba jeszcze pare innych gratów i martwie sie ze jak dopadne kiere to to nie będzie cała chodzic bo moduł jej nie obsłuzy no chyba ze do tego jest jeszcze jeden kabelek którego nie trzeba podpinac..
czekam na efekty twojej pracy
czekam na efekty twojej pracy
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
no u mnie nie da sie dolozyc przelozyc cala skorzana i z tylu tez skóra no chyba ze pod nia sa dziury na lopatki ale watpie wiec tylko cala kiera wchodzi w gre i to bez lineassist
jest szansa ze modul zagada z f1 tylko tasma juz nie koniecznie
jest szansa ze modul zagada z f1 tylko tasma juz nie koniecznie
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
- Adrianplock
- Forum Audi A8
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
- Lokalizacja: Płock
Witam, przeszedlem zmiane kiery, przed lifta na lifta S8 2009 rok mam kiere z pakietem Full chrom
A wiec
POTRZEBUJECIE TASMY w kierownice minimum z 2004 roku ta ma juz wtyczke pasujaca z kierownica ktora jest po lifcie ima modol pod przyciskiem do podglaszania zakonczony czarna WTYCZKA, w kierownicy z okraglo kierownica ta Wtyczka jezt biala, a Wiec
KIERA WRAZ Z WIAZKA AIR BAG ( CZARNA WTYCZKA SZEROKA)
Tasma z rocznika 2004 w gore
Oraz kable od tasmy w kolumne kierownicza, chodzi o to ze piny sa te same kolory kabli tez roznica jest w ksztalcie wtyczki
Podlaczasz przekrecasz kluczyk i kiera zaswieci i wszystko zadzial,
UWAGA ZDEJujac TASME Z KIWROWNICY ROZKOWOWUJESZ CZUJNIK KĄTA SKRETU ORAZ CALY ABS
Najpierw VCDS ZCZYTAC USTAWIENIA I KODOWANIE ABS BO INACZEJ DRAMAT
, zakladasz w/w rzeczy, wgrywasz poprzednio skopuowane ustawienia abs i kata skretu i GRA I BUCZY I JUZ CIESYSZ SIE NIWA KIERKA TAK JAK JA :-)
A wiec
POTRZEBUJECIE TASMY w kierownice minimum z 2004 roku ta ma juz wtyczke pasujaca z kierownica ktora jest po lifcie ima modol pod przyciskiem do podglaszania zakonczony czarna WTYCZKA, w kierownicy z okraglo kierownica ta Wtyczka jezt biala, a Wiec
KIERA WRAZ Z WIAZKA AIR BAG ( CZARNA WTYCZKA SZEROKA)
Tasma z rocznika 2004 w gore
Oraz kable od tasmy w kolumne kierownicza, chodzi o to ze piny sa te same kolory kabli tez roznica jest w ksztalcie wtyczki
Podlaczasz przekrecasz kluczyk i kiera zaswieci i wszystko zadzial,
UWAGA ZDEJujac TASME Z KIWROWNICY ROZKOWOWUJESZ CZUJNIK KĄTA SKRETU ORAZ CALY ABS
Najpierw VCDS ZCZYTAC USTAWIENIA I KODOWANIE ABS BO INACZEJ DRAMAT
, zakladasz w/w rzeczy, wgrywasz poprzednio skopuowane ustawienia abs i kata skretu i GRA I BUCZY I JUZ CIESYSZ SIE NIWA KIERKA TAK JAK JA :-)
TYLKO V8
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
a coz takiego strasznego ztym abs em sie dzieje??? pali sie czerwony wykrzyknik na fisie ? to zawsze sie pali jak sie dlubie przy kierze to i czujnik przyspieszenia bocznego tez wywali ...
tasme jak zmieniasz to :
obracasz ja w lewo do konca
nastepnie liczysz obroty w prawo dzielisz na pol i zakladasz tasme , pajaka i kiere..
pozostaje kodowanie kiery wlasciwe dla odpowiedniej jaka sie posiada
pytanie poza konkurencja ile nabojowe sa poduchy fl a ilonabojowe pre fl
sila ladunku i wybuchu i jak sie ma dotego ster airbaga pre fl a po fl
niby wszystko wporzo bo ladunek nie wystrzelony przewod caly i zapisu w sterowniku o crash nie ma ale jak to zadziala w czasie zdarzenia wiem ze niby technicznie podchodzi ale jak to bedzie sie wszsytko mialo w czasie wybuchu zeby nie bylo kwiatkow tak jak z radarem bez kalibracji - nieprzewidywalny
tasme jak zmieniasz to :
obracasz ja w lewo do konca
nastepnie liczysz obroty w prawo dzielisz na pol i zakladasz tasme , pajaka i kiere..
pozostaje kodowanie kiery wlasciwe dla odpowiedniej jaka sie posiada
pytanie poza konkurencja ile nabojowe sa poduchy fl a ilonabojowe pre fl
sila ladunku i wybuchu i jak sie ma dotego ster airbaga pre fl a po fl
niby wszystko wporzo bo ladunek nie wystrzelony przewod caly i zapisu w sterowniku o crash nie ma ale jak to zadziala w czasie zdarzenia wiem ze niby technicznie podchodzi ale jak to bedzie sie wszsytko mialo w czasie wybuchu zeby nie bylo kwiatkow tak jak z radarem bez kalibracji - nieprzewidywalny
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]