części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 ALL ] S8 D3 Bierze olej Czy to normalne ?

Stolar71
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 02 paź 2012, 20:37
Lokalizacja: Dolnyśląsk

[D3 ALL ] S8 D3 Bierze olej Czy to normalne ?

Post autor: Stolar71 » 27 cze 2015, 16:20

Witam,

Mam problem otóż moje co 500 km bierze litr oleju czy w tym silniku (V10 5.2 FSi) to jest normalne? Pytam ponieważ wiem że przy 2.0 T z A5 to norma z tąd moje pytanie.

Z góry dziękuje za odpowiedź :D
Ostatnio zmieniony 27 cze 2015, 23:41 przez Stolar71, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 27 cze 2015, 17:18

W życiu takich bredni nie czytałem, w normie to możesz powiedzieć jak Ci litr zniknie po 10tyś ,ostro jeździsz autem, zalewasz pełen syntetyk itd.

Ale normą na pewno nie jest jak podjedziesz na stacje i mówisz "paliwa pod korek, oleju pod korek" :P

Gość

Post autor: Gość » 27 cze 2015, 17:20

Stolar71, Ty masz S8 czy A8 diesla jak w profilu?? Popraw co trzeba.
mkbewe pisze:Ale normą na pewno nie jest jak podjedziesz na stacje i mówisz "paliwa pod korek, oleju pod korek" :P
Padłem :D :D :D

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 27 cze 2015, 19:42

Jakiś błąd jest bo S8 D3 nie było w roczniku 2004..
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

ernesto

Post autor: ernesto » 27 cze 2015, 23:38

Bzdura totalna. Konsumpcja takiego motoru jak litr czy nawet dwa litry oleju na 1000km jest niedopuszczalne.
Niech nikt się nie wypuszcza z tekstem luźno spasowanych silników bo to już totalna bujda, którą wymyślili właściciele pojazdów co zamiast silników mają wydmuszki.

Koń z taka konsumpcją nadaje się, by go zaprowadzić za stodołę i strzelić mu w łeb.

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 28 cze 2015, 07:30

To samo napisałem. Ale nie znam silników 5.2.
Za to 2.0' TFSI w życiu nie słyszałem żeby tak pilo olej jak kolega pisał.
Zobacz może dobrze czy nie masz wycieków teraz w tym swoim 5.2, bo ciężko mi sobie wyobrazić żeby on to mógł spalić.
Ostatnio zmieniony 28 cze 2015, 09:35 przez mkbewe, łącznie zmieniany 1 raz.

Gość

Post autor: Gość » 28 cze 2015, 11:52

Tez nie słyszałem że 2.0TFSI sa olejożerne-a wręcz przeciwnie sa to dośc udane konstrukcje. Olej moga żreć jak kazdy uturbiony przez zajechane turbo.

Co do 5,2 to w żadnym wypadku nie powinny brac.

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 28 cze 2015, 12:08

Skontaktuj się ze sportmile, oni się specjalizują w takich silnikach
xyz

michalstobrawa
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 7
Rejestracja: 25 kwie 2013, 21:00
Lokalizacja: Bielsko

Re: S8 D3 Bierze olej Czy to normalne ?

Post autor: michalstobrawa » 29 cze 2015, 11:13

Stolar71 pisze:Witam,

Mam problem otóż moje co 500 km bierze litr oleju czy w tym silniku (V10 5.2 FSi) to jest normalne? Pytam ponieważ wiem że przy 2.0 T z A5 to norma z tąd moje pytanie.

Z góry dziękuje za odpowiedź :D
Kolego na pewno nie jest to norma z A5, choć pewnie zdarzają się takie egzemplarze. Litr na 500 km to duży powód do zmartwienia, powiem szczerze, że nie słyszałem jeszcze aż o takiej konsumpcji.
Apophis pisze:Tez nie słyszałem że 2.0TFSI sa olejożerne-a wręcz przeciwnie sa to dośc udane konstrukcje. Olej moga żreć jak kazdy uturbiony przez zajechane turbo.
No akurat jest dosyć sporo zastrzeżeń do silników, nawet ostatnio w "Autoświecie" był cały artykuł. Nie wiem z czego to wynika. Odpukać u mnie na razie nic się nie dzieje. :>

Gość

Post autor: Gość » 29 cze 2015, 11:15

michalstobrawa pisze:No akurat jest dosyć sporo zastrzeżeń do silników, nawet ostatnio w "Autoświecie" był cały artykuł. Nie wiem z czego to wynika. Odpukać u mnie na razie nic się nie dzieje. :>
Masz ten artykuł? Bo wiem że pompy olejowe te modułowe padają,łańcuszki napedu potrafią strzelic a to niezauwazone wykończy silnik.

michalstobrawa
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 7
Rejestracja: 25 kwie 2013, 21:00
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: michalstobrawa » 29 cze 2015, 11:24

Nie wiem czy mogę tak wkleić http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/s ... kow/zkn4lf
były jeszcze jakieś, na razie tylko ten znalazłem, jak szukałem swojej to sporo godzin spędziłem na czytaniu opinii, forum A5 itd. ogólnie słyszy się o tym że jednym biorą więcej nawet 1 litr na 100 km innym mniej, u mnie na razie przejechałem tylko 4 tys km od wymiany oleju i dolałem 0,4 litra także wygląda nie najgorzej :]

Stolar71
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 02 paź 2012, 20:37
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: Stolar71 » 21 sie 2015, 18:24

Witam,

Niestety do sportmile mam daleko bo jestem z Wrocławia le byłem u mechanika do którego jeździłem dawno temu jeszcze A6 zlokalizował jeden wyciek z przodu silnika, niestety nadal olej znika a nawet jest gorzej i zaczeło dymić z prawej strony silnika(z rana po jakiś 10-12 km zaczyna śmierdzieć olejem i dymi potem się wypala i już tylko śmierdzi) strasznie jest to denerwujące. Co to może być jestem umówiony do mechanika na wyciągnięcie silnika ale czułbym się lepiej gdybym wiedział co to może być.
Było A8 D2 4.2 V8 Pb 97'
Jest A8 D3 3.0 V6 ON 04' i S8 D3 fl 5.2 V10 Pb 06'

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 01 wrz 2015, 20:58

audi maja nieudane niektóre silniki i sa takie co zra 1l na 1000 gosc dał 7000 na remont i ui z tego dalej wpiernicza no ale 800ml/1000

z obu rur ci daje? moze pierscienie zgarniajace sa w nie najlepszym stanie

co do 2.0 to nie tylko a5 ale i a4 pije az milo wsysa olej na bogato ktos to kiedys tłumaczyl wina odmy czy jakos tak i jakies separatory montowali bo inaczej wpierniczalo mu

ale jak tam u ciebi eto trudno powiedziec nie wiele osób lata z motorem lambo , moze wlasciceli lambo spytaj

sprawdzałes olej na zimnym czy na cieplym silniku?

niektóre bagnety maja dwa miejsca pomiaru jedna skala dla cieplego silnika druga dla zimnego

olej nalałes na max stan i ubyło do min po 500 km bo to by odpowiadalo 1l oleju ktry zniknał

silniki sportowa maja bardziej luzno spasowane ze soba zespoły silnika ze wzgledu na wysokie temp oraz wysilek i zasada jest tak a ze na dobrze rozgrzanym silniku bedzie znikome spalanie oleju a na zimnym moze byc wysokie

ubytek oleju moga sprawiac uszczelniacze zaworowe im wiecej zaworów tym wieksze ryzyko wiekszego ubytku oleju


jezeli masz wyciek z misy to usun jak najszybciej poniewaz jak mata nasiaknie istnieje niebezpieczenstwo samozaplonu i nieszczescie gotowe

misa jest w kształcie trapezoidu i im nizwzy stan oleju tym szybciej znika bo misa jest qwezsza dolem stad moze wydawac sie ze ubytek oleju jest wiekszy

kopci na bialo czy na czarno?

w d3 4.2 inst mówi dopuszczalne 1l/1000

wszystko zalezy od jazdy równiez

ewntualnie zmiana o 2 klasy olej jezeli jest dopuszczalny ale z tego co wydaje mi sie to twoj silnik nie wzgardzilby 10w40 badz 60 i sa takie syntetyki np motul

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl