![]() |
![]() |
[D2 95 4.2PB/LPG ] Stukanie podczas skrecania i normalnej
[D2 95 4.2PB/LPG ] Stukanie podczas skrecania i normalnej
Witam przegladnalem troche juz forum w poszukiwaniu tematow o stukach podczas skrecania ale nic u mnie nie pomagalo. Moze poradzicie co mozna zrobic. Podczas jazdy po dziurach stuka cos i nie sa to wahacze bo sa nowe. Jadac prosto czuc na kierownicy i troche slychac stukania, tak samo przy skretach ale nie zawsze, oraz na postoju czasem ciezko kierownica sie skreca. Z tego co czytalem to moze byc maglownica popsuta ale nie znam sie za bardzo.
Ostatnio zmieniony 01 lip 2015, 22:44 przez Truscik, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak stuka podczas skręcania to pewnie będzie przegub zewnętrzny od strony gdzie stukot dochodzi.
ale poczytaj też tu
http://www.a8team.pl/d2-95-42pb-lpg-stu ... ht=przegub
Popraw tytuł/opis tego wątka bo pójdzie do kosza. Jaki model / rok silnik itp...
ale poczytaj też tu
http://www.a8team.pl/d2-95-42pb-lpg-stu ... ht=przegub
Popraw tytuł/opis tego wątka bo pójdzie do kosza. Jaki model / rok silnik itp...
to nie jest zwykły napęd...to
Sluchaj jak chcesz wyeliminować przegub to prosty test robisz. Jedziesz na jakiś duży parking, byle by droga byla prosta (jakiś market, sklep), skrecasz koła i jedziesz tak ze 2-3 okrążenia i słuchasz czy stuka. Najlepiej to z kimś zrobić bo z zewnątrz będzie lepiej slychac. Jeśli przy skręci stuka to na bank przegub. Jak będzie mocno rozwalony to przy jeździe na wprost też będzie dawał się we znaki.
Może inaczej, czy podczas jazdy, skręcania ten stukot jest ciągły, czy tylko na dziurach występuje? Jeśli wyelimnujesz przegub to raczej czeka cie wizyta u diagnosty. Musisz na trzepaki wjechać i on juz oglądanie gdzie luz jest. Lub tez wjedź na kanal gdzie do znajomego mechanika, on do kanalu pod auto a ty łapiesz za kierownice i robisz krótkie, szybkie ruchy kierownicą lewo-prawo...wtedy jak spory luz będzie to można go wyczuć, zobaczyć.
Może inaczej, czy podczas jazdy, skręcania ten stukot jest ciągły, czy tylko na dziurach występuje? Jeśli wyelimnujesz przegub to raczej czeka cie wizyta u diagnosty. Musisz na trzepaki wjechać i on juz oglądanie gdzie luz jest. Lub tez wjedź na kanal gdzie do znajomego mechanika, on do kanalu pod auto a ty łapiesz za kierownice i robisz krótkie, szybkie ruchy kierownicą lewo-prawo...wtedy jak spory luz będzie to można go wyczuć, zobaczyć.
to nie jest zwykły napęd...to
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
No to fakt że w tłumiku u mnie też się coś telepie i słychać jakby coś w skrzyni pukało , ale słychać to już po odpaleniu na zimnym silniku . A u ciebie po zatrzymaniu jak skręcisz koła i ruszysz i zaczyna stukać to będzie przegub . Zerknij pod auto , chwyć za półośkę , szarpnij jak wyczujesz luz to przeguby do wymiany .