[D3 ALL ] Problem z zawieszeniem
[D3 ALL ] Problem z zawieszeniem
Krotko opiszę sytuację, a mianowicie w aucie nie działa zawieszenie, tzn tył siedzi całkiem przód jest trochę wyżej, nie reaguje na przełączanie trybów, nic się nie dzieje, tryb LIFT jest cały czas na szaro, jeśli przełączam pomiędzy pozostałymi trybami one też robią się szare ale nic się ie dzieje. Po ponownym odpaleniu znów wszystkie tryby są na czerwono oprócz LIFT. Auto przyjechało na lawecie, po zjechaniu z lawety podniósł się tylko przód, a tył nic. W związku z tym mam pytanie od czego zacząć sprawdzanie, i w jaki sprzęt do diagnostyki muszę się zaopatrzyć, tak na własne potrzeby.
Ostatnio zmieniony 04 lip 2015, 17:13 przez Toomek, łącznie zmieniany 1 raz.
A czy przód opada w dół? Generalnie to VCDS byłby przydatny
Generalnei za podnoszenie auta odpowiada szereg różnych rzeczy, czujniki w kołach, czujniki cisnienia, kompresor, wyspa zaworów.
Za opuszczanie trochę mniej. Bo zarowy w amorkach i czyjniki w kołach. Musisz precyzyjniej zdjagnozować.
Generalnei za podnoszenie auta odpowiada szereg różnych rzeczy, czujniki w kołach, czujniki cisnienia, kompresor, wyspa zaworów.
Za opuszczanie trochę mniej. Bo zarowy w amorkach i czyjniki w kołach. Musisz precyzyjniej zdjagnozować.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
zależy czy masz firme i warsztat czy na własny użytek? Zawsze polecę oryginalną wersję i wtedy masz najnowsze oprogramowanie zawsze do neigo dostępne i działa z każdą wersją(program jest darmowy a płaci się za kabel). Ale na własny użytek mozna kupić chińskiego klona. Oryginał kosztuje około 1700zł, klon koło 170+przesyłka.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Na początek szczegółowa diagnostyka - posiadając VCDSa sprawdzisz praktycznie wszystko.
Później prawidłowa interpretacja tego co się dzieje i naprawa.
Później prawidłowa interpretacja tego co się dzieje i naprawa.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Pokazało mi takie błędy:
01772 - Signal from Level Control Pressure Sensor (G291)
009 - Open or Short to Ground
01437 - Control Position not Learned
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
01583 - Leak in System Detected
01400 - Suspension Level Control
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Pojeździłem trochę autem po placu i nawet opcję LIFT mogę wybrać, przód podnosi się bardzo szybko, z tyłem jest gorzej, trochę się dźwiga ale ogólnie jest nisko, gdzie szukać nieszczelności, czy są jakieś newralgiczne miejsca ?
01772 - Signal from Level Control Pressure Sensor (G291)
009 - Open or Short to Ground
01437 - Control Position not Learned
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
01583 - Leak in System Detected
01400 - Suspension Level Control
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Pojeździłem trochę autem po placu i nawet opcję LIFT mogę wybrać, przód podnosi się bardzo szybko, z tyłem jest gorzej, trochę się dźwiga ale ogólnie jest nisko, gdzie szukać nieszczelności, czy są jakieś newralgiczne miejsca ?