[A8 ALL] Modyfikator Plus /ceramizery i inne dodatki
o i znalazłem u kolegów z Midparts
http://midparts.com.pl/pl/p/Lube-gard-L ... arcie/1860
no ciekaw jestem...chyba sie skusze i przetestuje
tylko sie zastanawiam czy moim olejem mobil atf lt 71141 mozna to stosowac
http://midparts.com.pl/pl/p/Lube-gard-L ... arcie/1860
no ciekaw jestem...chyba sie skusze i przetestuje
tylko sie zastanawiam czy moim olejem mobil atf lt 71141 mozna to stosowac
to nie jest zwykły napęd...to
ok, czyli rozumiem że używałeś czerwonego ? A powiedz prosze stosować go można w obojętnie jakim momencie, czy jednak czekac do wymiany oleju_?Pepeka pisze:martin_rs4, ktos mi mówił że czarny nie jest do Zf,a więc omijałem go z daleka.
Trzeba by na stronie Lubegarda sprawdzić
to nie jest zwykły napęd...to
no ogólnie to takie przekonanie panuje, że jak stać Cie na A8 to stac Cie na wszystkoPepeka pisze:no chyba ze śpisz na kasie to podam Ci mój numer konta
Ja mialem olej wymieniany w tamtym roku na początku, czyli jakies 16.000km zrobilem na tym, wiec do nastepnej wymiany jeszcze troche, więc jak nie ma zaleceń to sie kupi i wleje. Lepiej wydac zawsze te 70pln niz potem 7000pln na remont
to nie jest zwykły napęd...to
http://www.ceramizer.pl/content/view/30/42/
Ja z tej strony brałem, od producenta
Ja z tej strony brałem, od producenta
Także korzystałem (do skrzyń manualnych i tylnych mostów) i także polecam. Są też różne dodatki w ofercie LM (także ceramiczne oraz z MoS2).beyer28 pisze:http://www.ceramizer.pl/content/view/30/42/
Ja z tej strony brałem, od producenta
Bądź dobry jak chleb.
Apophis, U mnie zalanie ceramizera zbiegło się z wymianą oleju i po jakimś czasie ponownym ustawieniem rozrządu ze, względy na zbyt luźny pasek. Poszło wówczas do silnika:
- 2 puszki płukanki LM Motorspulung
- Olej Valvoline Max Life 5w40
- Oil Verlust Stop LM,
- Ceramizer
- Xado Atomex Multi Cleaner, ale to już do baku
A co zauważyłem :
-nastawnik o wiele rzadziej daje znać o sobie przy porannym rozruchu, a nawet jak se stuknie to zdecydowanie ciszej niż kiedyś, a ja wyczulony jestem na to
-ogólnie ciszej zaczął pracować,
-kiedyś czułem w kabinie lekkie drgawki silnika, teraz spokój (ale tu poprawy upatrywałbym bardziej w ponownym ustawieniu rozrządy, a tym bardziej, że wcześniej był rozjazd w 93 i flak zamiast paska )
-no i już 2tys zrobiłem, a stan na bagnecie ani drgnął, a w ostatnim czasie w pizde dostał
(i chociaż nigdy większego problemu z nadmiernym spalaniem oleju nie miałem 1,5l-2l od wymiany do wymiany to po 2tys raczej coś już trzeba było dolewać
-i ogólnie jakiś bardziej czuły na pedał gazu się zrobił, czuję, że mu lżej po prostu
Ciężko stwierdzić na które z powyższych pomógł ceramizer Ja mam taką swoją teorię, że najbardziej pomogło płukanie silnika z nagaru, którego trochę już było
- 2 puszki płukanki LM Motorspulung
- Olej Valvoline Max Life 5w40
- Oil Verlust Stop LM,
- Ceramizer
- Xado Atomex Multi Cleaner, ale to już do baku
A co zauważyłem :
-nastawnik o wiele rzadziej daje znać o sobie przy porannym rozruchu, a nawet jak se stuknie to zdecydowanie ciszej niż kiedyś, a ja wyczulony jestem na to
-ogólnie ciszej zaczął pracować,
-kiedyś czułem w kabinie lekkie drgawki silnika, teraz spokój (ale tu poprawy upatrywałbym bardziej w ponownym ustawieniu rozrządy, a tym bardziej, że wcześniej był rozjazd w 93 i flak zamiast paska )
-no i już 2tys zrobiłem, a stan na bagnecie ani drgnął, a w ostatnim czasie w pizde dostał
(i chociaż nigdy większego problemu z nadmiernym spalaniem oleju nie miałem 1,5l-2l od wymiany do wymiany to po 2tys raczej coś już trzeba było dolewać
-i ogólnie jakiś bardziej czuły na pedał gazu się zrobił, czuję, że mu lżej po prostu
Ciężko stwierdzić na które z powyższych pomógł ceramizer Ja mam taką swoją teorię, że najbardziej pomogło płukanie silnika z nagaru, którego trochę już było