![]() |
![]() |
![]() |
[A8 ALL] Modyfikator Plus /ceramizery i inne dodatki
- Mikigd
- Forum Audi A8
- Posty: 178
- Rejestracja: 21 cze 2009, 15:14
- Lokalizacja: Trójmiasto
[A8 ALL] Modyfikator Plus /ceramizery i inne dodatki
Panowie.
Co myślicie na temat uszlachetniaczy - warto stosować czy nie ?
np taki MODYFIKATOR
http://moto.allegro.pl/item724777803_mo ... ztuki.html
albo ceramizer
http://moto.allegro.pl/item725787780_ce ... f_vat.html
są i takie wynalazki
http://moto.allegro.pl/item717746302_k2 ... butor.html
Jestem ciekaw waszych opinii.
Czy ktoś dodałby taki produkt do silnika.
Co myślicie na temat uszlachetniaczy - warto stosować czy nie ?
np taki MODYFIKATOR
http://moto.allegro.pl/item724777803_mo ... ztuki.html
albo ceramizer
http://moto.allegro.pl/item725787780_ce ... f_vat.html
są i takie wynalazki
http://moto.allegro.pl/item717746302_k2 ... butor.html
Jestem ciekaw waszych opinii.
Czy ktoś dodałby taki produkt do silnika.
Ostatnio zmieniony 30 maja 2018, 13:09 przez Mikigd, łącznie zmieniany 2 razy.
- pebo
- Super Klubowicz
- Posty: 1731
- Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
- Lokalizacja: B.Podl.
Re: Modyfikator Plus /ceramizery i inne dodatki do silników
Taki ceramizer kiedyś wlewałem do B4 2,8 - zaczął jakby równiej pracować, ale trudno dokładniej stwierdzić, że wniósł wiele do kultury pracy silnika. Z teorii to wnioskuję, że ma jakiś wpływ, ale na ile znaczny, nie wiem. Za to kiedy dodałem do oleju silnikowego środek Liqui Moly przeciw hałasującym zaworom - efekt natychmiastowy. Silnik zaczął pracować ciszej i równiej. Motodoktora raczej nie polecam, bo to zaklejacz silnika. Dodawałem taki do silnika poloneza, ale do audika raczej bym nie zalał. Kiedyś stosowałem Slick50 (z teflonem) do skrzyni biegów w Komarku - cichsza praca, mniejsze spalanie i ogólnie silnik i skrzynia zaczęły się lepiej zachowywać.Mikigd pisze: (...) ceramizer
http://moto.allegro.pl/item725787780_ce ... f_vat.html (...)
Bądź dobry jak chleb.
- pebo
- Super Klubowicz
- Posty: 1731
- Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
- Lokalizacja: B.Podl.
Tak, masz sporo racji. Ja np. Slick50 wlewałem do skrzymi motoroweru komar, ale do silnika już się nie nadaje, bo filtr oleju zatrzymywał drobiny teflonu i było po sprawie i po filtrze. Z kolei inne dodatki i uszlachetniacze są drogie w produkcji. Innych powodów także może być sporo. Nie zapominajmy, że wyprodukowanie samochodu to tylko początek biznesu. Ważniejsze od ceny auta jest jego serwisowanie, przeglądy, robocizna i ceny części - tu jest biznes.zanjac pisze:Ja mam mieszane odczucia na ten temat...................../ na zasadzie chciała bym a boje się :oops: /..............gdyż jeśli te dodatki byłyby takie super to na pewno producenci olejów samochodowych coś takiego by dodawali do swych produktów...........musi być jakiś haczyk :?:
Bądź dobry jak chleb.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 8
- Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
tutaj kwestia jest raczej prosta. Jeżeli to faktycznie by działało, żadnemu producentowi nie opłacałoby się polepszać oleju po to żeby go potem sprzedać mniej. Myślę, że tutaj w grę wchodzi polityka, dlaczego producent auta ma to rekomendować? Po to żeby potem nie zarobić na częściach na serwisie itd? To jak strzelić sobie samobója. Z punktu widzenia mechanika nigdy bym też nie polecał takiego środka nikomu, po co ma wlewać i jeździć jak może nie jeździć i płacić za remont.zanjac pisze:jeśli te dodatki byłyby takie super to na pewno producenci olejów samochodowych coś takiego by dodawali do swych produktów
Co do samych środków stosowałem ceramizer.pl w fordzie 1.8D bo tam się nie bałem tego wlewać. Moje podejście oczywiście do tego typu rzeczy jest jak najbardziej ostrożne i do audi S8 narazie nie będę się decydował mimo, że "bierze" troszkę więcej oleju niż norma. Na forach spotkałem się z opiniami raczej pozytywnymi niż negatywnymi, w gorszych przypadkach ktoś nie stwierdził dobroczynnego działania.
W fordzie po aplikacji stwierdziłem tylko i wyłącznie dobre rezultaty:
- auto odpaliłem przy -18 st. C
- wzrost mocy (w przypadku tak słabego motoru 60KM stwierdziłem to po większej prędkości max)
- poprawa kultury pracy, wyciszenie
Efekt nastąpił po około 2000km po wlaniu i jeżdżeniu nic nie zauważyłem
Do samochodu, który jest relatywnie mało warty polecam w 100%, często jeżdżę też VW passat 1,9TD 267 tys i tam myślę za jakiś czas to zaaplikuje. Pozdrawiam
-
- Super Klubowicz
- Posty: 925
- Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
- Lokalizacja: Lubin
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Jesli chodzio przebieg to najstarsi górale moga tego nie wiedzieć. Ale ceramizer daje sie na 70tyś km i nie ważne jaki stan ma silnik. Im bardziej zajechany tym efekt bedzie mniejszy. Ogolnie najlepiej to zapodać do motorów w dobrym stanie a nie trupów. Nie robiłem żadnych pomiarów ale wiem że inni robili i zawsze sie kompresja poprawiała.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 925
- Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
- Lokalizacja: Lubin
- sebos17
- Super Klubowicz
- Posty: 768
- Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Jest jeszcze taki specyfik 
http://xado.pl/rewitalizanty/xado-1-stage-maximum
Ja kiedyś zalałem do setki z silnikiem 2,3 R5 modyfikator plus i po jakimś czasie na zimnym przestały stukać szklanki. Nigdy więcej nie bawiłem się w takie specyfiki.

http://xado.pl/rewitalizanty/xado-1-stage-maximum
Ja kiedyś zalałem do setki z silnikiem 2,3 R5 modyfikator plus i po jakimś czasie na zimnym przestały stukać szklanki. Nigdy więcej nie bawiłem się w takie specyfiki.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 925
- Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
- Lokalizacja: Lubin
Apophis, Tak jak piszesz ceramizer czy modyfikator plus, środki ktore nie wiążą się z olejem tylko metalami, a olej słuzy tylko jako transport na poszczególne elementy silnika, są jak najbardziej ok i raczej nie mogą zaszkodzić, no chyba że ktoś będzie testował i bez oleju jeździł 
Żeby ktoś się nie pomylił i nie zalał jakiegoś motodoktora, bo wtedy poprawi to na chwilę kulture pracy, ale z oleju kisiel zrobi. Znam chłopaka który zastosował motodoktora do swojego auta chlystler taki 8 osobowy, chciał to zrobić tylko tak zapobiegawczo jak My tutaj, i niestety w jego przypadku skonczyło sie to wizyta u mechanika i kompletnym czyszczeniem płukaniem silnika. Po odkręceniu korka spustowego zamiast wyleciec olej zaczął saczyc sie jakiś ,,glut"
A pytam o Ceramizer i modyfikator, bo niby działanie takie samo, a koszta znacząco się różnią modyfikator plus jest 2 razy droższy, a tez trzeba 2 opakowania do naszego silnika
wydaje mi się że modyfikator jest droższy bo wiecej na reklamy wydaje niż ceramizer
Bynajmniej ja częściej spotkałem sie z reklamami modyfikatora niż ceramizera.
I przy nastepnej wymianie na pewno zagości u mnie ceramizer.

Żeby ktoś się nie pomylił i nie zalał jakiegoś motodoktora, bo wtedy poprawi to na chwilę kulture pracy, ale z oleju kisiel zrobi. Znam chłopaka który zastosował motodoktora do swojego auta chlystler taki 8 osobowy, chciał to zrobić tylko tak zapobiegawczo jak My tutaj, i niestety w jego przypadku skonczyło sie to wizyta u mechanika i kompletnym czyszczeniem płukaniem silnika. Po odkręceniu korka spustowego zamiast wyleciec olej zaczął saczyc sie jakiś ,,glut"
A pytam o Ceramizer i modyfikator, bo niby działanie takie samo, a koszta znacząco się różnią modyfikator plus jest 2 razy droższy, a tez trzeba 2 opakowania do naszego silnika

wydaje mi się że modyfikator jest droższy bo wiecej na reklamy wydaje niż ceramizer

I przy nastepnej wymianie na pewno zagości u mnie ceramizer.